loffen Skrevet 19. januar 2016 #161 Del Skrevet 19. januar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blonden Skrevet 21. februar 2016 #162 Del Skrevet 21. februar 2016 Den 12/10/2015 at 22.31, skyflakes skrev: Den er jo helt vilt overpriset. Kan ikke fatte at hun trodde hun kom til å selge med de prisene. Jeg synes egentlig de var billige tatt i betraktning at de er håndlaget i Italia. Spørs hva hun mener med håndlaget da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 1. mars 2016 #163 Del Skrevet 1. mars 2016 Hva synes dere om kommentarene i siste innlegg? På sin plass eller over kanten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 1. mars 2016 #164 Del Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, Sunn_jente skrev: Hva synes dere om kommentarene i siste innlegg? På sin plass eller over kanten ? Helt innafor. Hun legger opp til den type kommentarer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 1. mars 2016 #165 Del Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, Sunn_jente skrev: Hva synes dere om kommentarene i siste innlegg? På sin plass eller over kanten ? Uansett hva som er hennes holdning og hva hun får kommentarer på - hun skal ha for at hun svarer saklig. En av grunnene til at det ikke blir en "side-opp-og-side-ned" tråd er at hun framstår som noenlunde troverdig. Ja, man kan kritisere for at hun vil holde seg utenfor debatten om hva bloggerne kan og ikke kan fronte. Ja, noen kan mene at hun burde vært åpen om inngrep, andre kan mene som hun selv at det er rimelig å holde det for seg selv. Den eneste litt spydige kommentaren hun selv kom med var noe sånt som "da kan du slutte å lese". Ikke en spesielt god holdning ovenfor leserne sine. Utenom den så syns jeg hun argumenterer godt for sine meninger uten å gå til angrep sånn som veeeedlig mange andre bloggere ville ha gjort. Har generelt mye bedre inntrykk av Lene O enn av de fleste andre rosabloggerne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 1. mars 2016 #166 Del Skrevet 1. mars 2016 Har generelt likt Lene men de siste årene syns jeg hun har blitt alt for stereotypisk rosablogger. Og at hun ikke svarer på problematikken rundt kroppspress men svarer noe fjas om at personlighet er viktig og "ingen har noe med om jeg har silikon eller ei" gjør henne utroverdig og ganske useriøs i mine øyne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 1. mars 2016 #167 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg er litt uenig. Det er da greit at hun sier at ingen har noe med om hun har silikon eller ikke. For ingen har jo noe med det å gjøre. Det er en privatsak. De som er åpen om slikt for tiden får jo pes fordi de påvirker leserne sine. Kan ingen få holde noe for seg selv lengre? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 2. mars 2016 #168 Del Skrevet 2. mars 2016 7 timer siden, Unagi skrev: Jeg er litt uenig. Det er da greit at hun sier at ingen har noe med om hun har silikon eller ikke. For ingen har jo noe med det å gjøre. Det er en privatsak. De som er åpen om slikt for tiden får jo pes fordi de påvirker leserne sine. Kan ingen få holde noe for seg selv lengre? Enig med deg der, nå må vi bestemme oss. Vi kan ikke si at bloggerene er grusomme og bygger opp under kroppspress ved å være åpne om inngrep samtidig som vi skal bli sinte på de som ikke ønsker å være like åpne om det. Du skal ha ganske tykke brilleglass for å unngå å se at Lene ha silikon og jeg synes det er litt forfriskende at hun har holdt hele den prosessen utenfor bloggen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseL92 Skrevet 21. mars 2016 #169 Del Skrevet 21. mars 2016 Oi, for en stygg sofa. Hadde ikke ville hatt denne om jeg fikk den gratis. Grusom farge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 21. mars 2016 #170 Del Skrevet 21. mars 2016 3 timer siden, LiseL92 skrev: Oi, for en stygg sofa. Hadde ikke ville hatt denne om jeg fikk den gratis. Grusom farge. Oh holy cow! Og den er ikke mye komfortabel å sitte i heller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsjunkie1 Skrevet 22. mars 2016 #171 Del Skrevet 22. mars 2016 Den 21.3.2016 at 10.06, LiseL92 skrev: Oi, for en stygg sofa. Hadde ikke ville hatt denne om jeg fikk den gratis. Grusom farge. Hvordan er dette relevant? Er jo dems sofa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 23. mars 2016 #172 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Badet ble nydelig da! Synes stuen ser ut som den blir veldig kul også. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om sofaen, men den står iallefall i stil til resten av leiligheten. Noe alternativt, men synes det er mye finere enn hvite vegger og "love" i vinduskarmen. Endret 23. mars 2016 av Eneleh Skriveleif 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 25. mars 2016 #173 Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) Den 22. mars 2016 at 12.55, Treningsjunkie1 skrev: Hvordan er dette relevant? Er jo dems sofa. Det er deres sofa. Ord som "dems" og "demmes" er ikke (gode) norske ord, og det vitner heller om særdeles dårlig språk. (Sorry, måtte bare! hater egentlig språkpolitiet selv... :-( Badet til Lene er forøvrig lekkert! :-) Endret 25. mars 2016 av Unika 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 25. mars 2016 #174 Del Skrevet 25. mars 2016 Synes også sofaen så temmelig ukomfortabel ut.... Fin ja, men ikke noe jeg ville traktet etter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 26. mars 2016 #175 Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg synes leiligheten ble kjempefin! Ikke noe jeg nødvendigvis ville valgt selv, men jeg synes kombinasjonen av sofaen og fargen på veggene var super! Badet var lekkert:-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. mars 2016 #176 Del Skrevet 28. mars 2016 Hva er greia med at folk lager instagramkonto til bikkja? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 28. mars 2016 #177 Del Skrevet 28. mars 2016 5 timer siden, Milio skrev: Hva er greia med at folk lager instagramkonto til bikkja? Hun vil vel legge ut masse bilder av hunden, og hvis hun gjør det på sin egen Instagram, er det stor fare for at hun mister følgere. Ikke alle er interessert i huden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 29. mars 2016 #178 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) . Endret 29. mars 2016 av Haddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2016 #179 Del Skrevet 1. mai 2016 Ryddet for spekulasjoner. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate89 Skrevet 1. mai 2016 #180 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg skal ikke påstå at jeg selv hadde valgt akkurat den sofaen, men fra det inntrykket jeg har fått av frøken Orvik så er jeg ikke overrasket over hvordan de har valgt å innrede sitt hjem. De har jo alltid hatt denne type interiørstil, også der de bodde før. Det blir derimot litt for kaldt og "katalog" aktig for min del, men alle til sin smak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå