Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

2 timer siden, blabla2226 skrev:

Enig! Det var ei som skrev under et av innleggene at Lene var hennes største forbilde, og da blir jeg litt lei meg. Hva har hun gjort for å fortjene å være et forbilde? Når jeg tenker på forbilder så tenker jeg på mennesker (både menn og kvinner) som har satt sitt fotspor på denne jorda for å gjøre noe godt for mennesker. Selfies og outfits (og når det kommer til outfits så blir hun mer og mer Frogner-frue i stilen) gjør ingen forskjell for menneskeheten.

Jeg synes det er så forbanna sykt at sånne folk er forbilder. Bikket 30 år, de drikker 3-4 dager i uken, viser frem kroppen sin like it's no tomorrow. Det er jo KUN det de viser frem nesten. Hva gjør det med de som ser opp til disse menneskene? Er det GOALS? Seriøst? Jeg synes det er sykt skummelt. Generasjon alkoholiker.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, blabla2226 skrev:

Enig! Det var ei som skrev under et av innleggene at Lene var hennes største forbilde, og da blir jeg litt lei meg. Hva har hun gjort for å fortjene å være et forbilde? Når jeg tenker på forbilder så tenker jeg på mennesker (både menn og kvinner) som har satt sitt fotspor på denne jorda for å gjøre noe godt for mennesker. Selfies og outfits (og når det kommer til outfits så blir hun mer og mer Frogner-frue i stilen) gjør ingen forskjell for menneskeheten.

Frogner frue??

8z3fyt.png

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skorpion89 skrev:

Jeg synes det er så forbanna sykt at sånne folk er forbilder. Bikket 30 år, de drikker 3-4 dager i uken, viser frem kroppen sin like it's no tomorrow. Det er jo KUN det de viser frem nesten. Hva gjør det med de som ser opp til disse menneskene? Er det GOALS? Seriøst? Jeg synes det er sykt skummelt. Generasjon alkoholiker.

Jeg er helt enig med at Lene ikke er et spesielt godt forbilde, spesielt ikke for unge jenter. Jeg er derimot ikke helt sikker på hva alderen hennes har med saken å gjøre.

Mitt største problem er at Lene er uærlig og viser null refleksjon for verden rundt henne. Hun fremmer ekstremt materialistiske og overfladiske verdier uten å vise et snev av tanke på miljøet eller på mennesker som ikke har samme utgangspunkt. Vi ser at Lene tjener godt med penger, så hvorfor i alle dager kan hun ikke selge klærne og gi pengene til noen som trenger de? Hun gir lite tilbake til samfunnet, og at slike mennesker er forbilder synes jeg er skummelt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Mimko skrev:

Jeg er helt enig med at Lene ikke er et spesielt godt forbilde, spesielt ikke for unge jenter. Jeg er derimot ikke helt sikker på hva alderen hennes har med saken å gjøre.

Mitt største problem er at Lene er uærlig og viser null refleksjon for verden rundt henne. Hun fremmer ekstremt materialistiske og overfladiske verdier uten å vise et snev av tanke på miljøet eller på mennesker som ikke har samme utgangspunkt. Vi ser at Lene tjener godt med penger, så hvorfor i alle dager kan hun ikke selge klærne og gi pengene til noen som trenger de? Hun gir lite tilbake til samfunnet, og at slike mennesker er forbilder synes jeg er skummelt. 

Alderen var nevnt, for at man burde ha fått litt evne til å reflektere rundt disse tingene, med alderen :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skorpion89 skrev:

Alderen var nevnt, for at man burde ha fått litt evne til å reflektere rundt disse tingene, med alderen :)

Sant :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skorpion89 skrev:

Ikke 3-4 dager, jeg tror hun drikker 6-7 dager i uken! Til og med de gangene hun har vært ute og reist, da er det rett ut på byen og drikke samme dag som hun lander i Norge! DET hadde jeg aldri orket! Skulle tro hun hadde fått i seg nok på ferie! Synes hun virker fullstendig hyperaktiv! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, nurse07 skrev:

Ikke 3-4 dager, jeg tror hun drikker 6-7 dager i uken! Til og med de gangene hun har vært ute og reist, da er det rett ut på byen og drikke samme dag som hun lander i Norge! DET hadde jeg aldri orket! Skulle tro hun hadde fått i seg nok på ferie! Synes hun virker fullstendig hyperaktiv! 

Ja. Jeg er synes heller ikke det er spesielt bra at hun fronter drikking så mye som hun gjør på bloggen og sosiale medier. Jeg vil tippe at den største delen av leserne hennes er tenåringsjenter (finnes det noe statistikk på dette?) og da er det veldig problematisk at hun "reklamerer" for drikking på den måten hun gjør. At hun ikke tenker over dette er skummelt. 

Endret av Mimko
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mamma, hvorfor ser du på snapper av ei dame med for liten badedrakt?" 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Uff! Flaut å bli "ferska" av datteren på 9 år. Jeg må starte en sletterunde på snap😇😅

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas

Sett fra utsiden virker det som lyset brennes i begge ender. Jeg synes hun virker stresset, og livsstilen virker ikke spesielt sunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hege899 skrev:

Frogner frue??

8z3fyt.png

Jepp. Og jeg sikter ikke til de gamle damene. Men den nye generasjons Frogner-frue. De som er proppa full av silikon, botox, restylane. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datt innom instagrammen hennes. Vin. Bikini. Vin. Bikini og vin. Vin og bikini. #goals

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Skorpion89 skrev:

Liksom ingen andre lidenskaper de lever for utenom interiør og vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, hippyskippy skrev:

Datt innom instagrammen hennes. Vin. Bikini. Vin. Bikini og vin. Vin og bikini. #goals

Dette med all den alkohol har jeg spurt om før også. Kan da ikke være bra i lengden?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hege899 skrev:

Frogner frue??

8z3fyt.png

Hva er greia med å kjøpe altfor liten badedrakt? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Lapper skrev:

Dette med all den alkohol har jeg spurt om før også. Kan da ikke være bra i lengden?

Klart det ikke er bra. Jeg vet faktisk om flere jenter fra vgs som fikk leverskader av å feste for mye. Fester du flere ganger i uka og dessuten tar deg noen glass vin og drinker hver kveld til middag for å kose deg har du et alkoholproblem uansett hva du selv syns.  Kroppen tåler ikke et høyt alkoholinntak i lengden. Lene har drukket veldig ofte og mye i mange år. Det er ikke spekulasjon, hun har vært så grei å dokumentere alkoholinntaket sitt nøye på sosiale medier. 

Tydeligvis synes hun det er hipt og kult. Alkohol er ikke kult, det er faktisk en gift! Det er tragisk at noen har henne som forbilde, hun fronter en livsstil som kun handler om fest, alkohol, kropp/operasjoner og ekstrem materialisme. Bloggere generellt påvirker unge svært negativt pga holdningene og kroppspresset de fronter.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, Skorpion89 skrev:

Har #sunnuke, denne uka. 😂👌

Men er den hvit?🤔 Syns ofte de sunne ukene innebærer alkohol de også. Hun har bare slengt på et par turer i skog og mark, og noen runder i gymmen. Jeg tror forresten at Levi har fått nye foreldre. Noe som var planlagt da. Har ikke sett henne på gard eller lene sin snap. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva det er med den gapinga og se-bort-fra-kamera-opplegget, på omtrent alle bilder jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...