Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, flaskepant skrev:

Frøken Orvik fikk 10,3 mill for leiligheten. 

Oi! Jeg hadde faktisk venta mer. 

Men det var betryggende å høre at markedet har roet seg ned litt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, flaskepant skrev:

Frøken Orvik fikk 10,3 mill for leiligheten. 

Var vel ca prisantydning det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det tilbake til elendig blogging igjen, mens det florerer av festing på snap og instagram. Hun la ut et innlegg i går, men det var av ekstremt dårlig kvalitet..

Helt greit at hun lever livet, men hva med å legge sjelen litt i bloggen? Det er jo den som gjør at hun kan leve slik hun gjør. Om hun vet hun har mange planer på helg kan hun forhåndslage innlegg i løpet av uka...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Det blir for overfladisk og for min del oppfører hun seg som en bortskjemt tenåring. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid forsvart bloggere, men makan til selvskryt og forherlighet av seg selv er forkastelig. Alt i orden å like seg selv, skryte av seg selv er også i orden, men det er slik til de grader at jeg begynner å lurer på bloggere. Det er diagnoser for slike ting.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Jeg har alltid forsvart bloggere, men makan til selvskryt og forherlighet av seg selv er forkastelig. Alt i orden å like seg selv, skryte av seg selv er også i orden, men det er slik til de grader at jeg begynner å lurer på bloggere. Det er diagnoser for slike ting.

Enig. Akkurat med henne synes jeg det blir litt mye av det gode. Er ingen fan av janteloven, men å være så stolt av seg selv og alt man har utrettet i livet fordi leiligheten gikk over prisantydning? Jaja, kanskje det er meg som er sær.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Enig. Akkurat med henne synes jeg det blir litt mye av det gode. Er ingen fan av janteloven, men å være så stolt av seg selv og alt man har utrettet i livet fordi leiligheten gikk over prisantydning? Jaja, kanskje det er meg som er sær.

Jeg synes ikke du er sær, det blir for mye. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har utviklet seg til å bli en helt elendig blogger. Ufattelig at hun kan tjene så mye penger på å skrive et par linjer vås og fjas i uka. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan hun kan påstå at hun ikke er materialistisk og overfladisk! Er det en spøk!?   Alt handler om å pusse opp, reise rundt for å shoppe shoppe shoppe, vri seg i forferdelig unaturlige positurer for å vise frem kropp, fikse på eget utseende osv osv. 

Jeg har lest den bloggen så lenge jeg kan huske, og den har gått fra å være en uskyldig,jålete jenteblogg, til å bli noe helt ekstremt selvsentrert med en grov bismak av narsissisme.  

Hvis man må gå rundt og FORTELLE folk at man egentlig er sånn og sånn - ja så kanskje det ikke stemmer helt med virkeligheten.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Honningmor skrev:

Skjønner ikke hvordan hun kan påstå at hun ikke er materialistisk og overfladisk! Er det en spøk!?   Alt handler om å pusse opp, reise rundt for å shoppe shoppe shoppe, vri seg i forferdelig unaturlige positurer for å vise frem kropp, fikse på eget utseende osv osv. 

Jeg har lest den bloggen så lenge jeg kan huske, og den har gått fra å være en uskyldig,jålete jenteblogg, til å bli noe helt ekstremt selvsentrert med en grov bismak av narsissisme.  

Hvis man må gå rundt og FORTELLE folk at man egentlig er sånn og sånn - ja så kanskje det ikke stemmer helt med virkeligheten.

Amen to that.

Var vel en kampanje som gikk rundt blandt bloggere, for ikke lenge siden. Ang sunt forhold til kropp etc. Frk Orvik signerte i allfall ikke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett henne i virkeligheten?

Har fulgt bloggen hennes i mange år, og jeg syns hun var mye søtere og penere før. Nå virker det som ho bare tenker fasade, mest mulig sminke og hele den regla der. Lene er jo egentlig en veldig pen jente/dame, men bare uten all mulig sminke klistra i fjeset..Virker som ho har forandra seg helt enormt mye..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Skorpion89 skrev:

Amen to that.

Var vel en kampanje som gikk rundt blandt bloggere, for ikke lenge siden. Ang sunt forhold til kropp etc. Frk Orvik signerte i allfall ikke.

Hun vil ha mulighet til å fortelle alle at hun bruker størrelse xs og bare spiser protein...

Helt enig i at hun har blitt ekstremt selvopptatt og overfladisk. Men det er en tendens jeg ser hos veldig mange av de proffe bloggerne, de blir mer og mer narcissistiske for hver dag som går. Vet ikke om det er bloggingen som gjør dem sånn eller om mennesker med den personlighetstypen gjerne vil bli bloggere.

🙄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, JessicaL skrev:

Hun vil ha mulighet til å fortelle alle at hun bruker størrelse xs og bare spiser protein...

Helt enig i at hun har blitt ekstremt selvopptatt og overfladisk. Men det er en tendens jeg ser hos veldig mange av de proffe bloggerne, de blir mer og mer narcissistiske for hver dag som går. Vet ikke om det er bloggingen som gjør dem sånn eller om mennesker med den personlighetstypen gjerne vil bli bloggere.

🙄

Ja, hun hopper ikke over et spørsmål om størrelse i allfall. Ja, jeg er enig i at mange bloggere går på den smellen.  Blåse opp lepper og andre ting, noe som man ikke er like kjapp til å svare på. Som jeg sa før i denne tråden, jeg fatter ikke at noen gidder forhold med slike damer.

Hun anstrenger seg alltid for å framstå så ufattelig sukkersøt.  De få kritiske kommentarene hun godkjenner på bloggen får alltid en spydig kommentar tilbake hvor hun bruker fjortiss-hersketeknikk. Jeg har observert henne et par ganger etc. Hun er den som skriker høyest og himler med øynene mens hun ser de opp og ned ;)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pitofinaa skrev:

Er det en ny type på gang? Er som regel da bloggingen blir dårligere..

Ja det tenkte jeg også.. ! Er ikke vits å spørre henne iaf.. hun godkjenner kun skrytekommentarer på bloggen!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...