Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

På Friday, October 28, 2016 den 11.36, ClickB4it skrev:

Hjelpes. Er bloggen hennes eller Jørgens? "Jørgen, Jørgen, Jørgen". Får helt vondt, jeg.

Sånn var det vel med Gard og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides
1 time siden, O.G. skrev:

Som var?

Bilde fra 12. april av hennes nye peis. Hun har limt inn en HALV "sliten valp" på gulvet 😂 

Hvorfor 😁

Endret av Onbothsides
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Onbothsides skrev:

Bilde fra 12. april av hennes nye peis. Hun har limt inn en HALV "sliten valp" på gulvet 😂 

Hvorfor 😁

Håper det ironi her jeg ikke skjønner. Du ser vel at hunden ligger halvveis under benken?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skriver hun at hun aldri har vært opptatt av materialistiske ting. Kanskje hun ikke er så materialistisk som hun gjerne fremstår gjennom bloggen, og hun har nok sikkert hatt en god arbeidsmoral oppgjennom årene, men når hun skriver dette tenker jeg hun lyver litt til seg selv....

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble vel litt sånn etter hun ble sammen med Gard? Så kanskje når hun møtte Jørgen så merket hun at hun egentlig ikke er sånn som hun fremstilte seg i det forrige forholdet..

men er det noen av dere som ikke har fått kommentaren sin godkjent på bloggen hennes? Lurer på hvor hun setter grensen for sånn jeg forstår innlegget hennes har folk kalt henne materialistisk, kan ikke huske å ha lest kommentarer om det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, boadicea skrev:

I dag skriver hun at hun aldri har vært opptatt av materialistiske ting. Kanskje hun ikke er så materialistisk som hun gjerne fremstår gjennom bloggen, og hun har nok sikkert hatt en god arbeidsmoral oppgjennom årene, men når hun skriver dette tenker jeg hun lyver litt til seg selv....

Nei hei?

Hvorfor da denne oppussingen til stadighet? 

Hun klarte å ødelegge en gammel ærverdig leilighet med modernisering. Hater det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

Nei hei?

Hvorfor da denne oppussingen til stadighet? 

Hun klarte å ødelegge en gammel ærverdig leilighet med modernisering. Hater det!!!

Jeg gir jo uttrykk for at jeg oppfatter henne som nokså materialistisk, ingen jeg kjenner har et forbruk i nærheten av det Lene har. Så derfor tenker jeg at hun lyver til seg selv når hun skriver at hun ikke er materialistisk. Det jeg derimot skriver i tillegg er at hun kanskje er mindre materialistisk enn det hun fremstår som. Vi ser jo ikke hele livet hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, boadicea skrev:

Jeg gir jo uttrykk for at jeg oppfatter henne som nokså materialistisk, ingen jeg kjenner har et forbruk i nærheten av det Lene har. Så derfor tenker jeg at hun lyver til seg selv når hun skriver at hun ikke er materialistisk. Det jeg derimot skriver i tillegg er at hun kanskje er mindre materialistisk enn det hun fremstår som. Vi ser jo ikke hele livet hennes. 

Har du rett i.

----

Jeg håper hun håver inn mer penger enn det hun bruker på skit og at hun investerer de pengene i annet enn bare boligen. Bare teit å tjene/motta masse penger og så bruke de på ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Midsund-Lene hadde norsktimer på skolen...

Hva skjer med bloggere som ikke klarer å differensiere mellom "et" og "ett".. Det ødelegger hele leseopplevelsen. For meg ble det siste innlegget her spikeren i kista. Skal man leve av å skrive så bør man beherske elementær grammatikk. Nytter å ikke kommentere det heller, da er det negativt og blir slettet :sprettoy:

Endret av Tash
Rettet opp skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å følge henne på Snapchat. Det ble for sukkersøtt og det tonefallet hun bruker er det blitt for mye av og er så irriterende å høre på. Sist gangen jeg var innom bloggen, var da hun bekreftet bruddet i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg sluttet å følge henne på Snapchat. Det ble for sukkersøtt og det tonefallet hun bruker er det blitt for mye av og er så irriterende å høre på. Sist gangen jeg var innom bloggen, var da hun bekreftet bruddet i sommer. 

Sånn sett så synes jeg de alle sammen snakker med en sånn "sukkerstemme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Tash skrev:

Håper Midsund-Lene hadde norsktimer på skolen...

Hva skjer med bloggere som ikke klarer å differensiere mellom "et" og "ett".. Det ødelegger hele leseopplevelsen. For meg ble det siste innlegget her spikeren i kista. Skal man leve av å skrive så bør man beherske elementær gramatikk. Nytter å ikke kommentere det heller, da er det negativt og blir slettet :sprettoy:

Unnskyld, men jeg må bare.... *grammatikk!! Selv om du kanskje ikke lever av å skrive, så nytter det ikke å klage på hvordan andre skriver når du selv skriver feil . 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snorkfrøken_ skrev:

Unnskyld, men jeg må bare.... *grammatikk!! Selv om du kanskje ikke lever av å skrive, så nytter det ikke å klage på hvordan andre skriver når du selv skriver feil . 

Det har du helt rett i :) Det gikk litt fort i svingene her - takk for at du korrigerer meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tash skrev:

Det har du helt rett i :) Det gikk litt fort i svingene her - takk for at du korrigerer meg.

:klappe: No problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 11/7/2016 den 23.09, bonsaijenta skrev:

Jeg prøvde meg på en videoblogg idag. Hun virket rimelig "blond" og fake spør du meg. Det samme med Tine Monsen. Uansett hvor pinlig det er å se disse snuttene, så klarer jeg ikke la være!

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg prøvde meg på en videoblogg idag. Hun virket rimelig "blond" og fake spør du meg. Det samme med Tine Monsen. Uansett hvor pinlig det er å se disse snuttene, så klarer jeg ikke la være!

LO er ekstrem syns jeg, men jeg har ingen andre å sammenligne med når det gjelder videoblogging/snap. Tine Monsen følger jeg på bloggen en gang iblant og da syns jeg hun er herlig. Mulig fordi jeg syns vi har lik livsstil😊 

Nå har jeg kun pilotfruen på snap av bloggere, men det er også den eneste jeg følger. Og Louise Riise, men hun er vel ikke en blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bonsaijenta skrev:

LO er ekstrem syns jeg, men jeg har ingen andre å sammenligne med når det gjelder videoblogging/snap. Tine Monsen følger jeg på bloggen en gang iblant og da syns jeg hun er herlig. Mulig fordi jeg syns vi har lik livsstil😊 

Nå har jeg kun pilotfruen på snap av bloggere, men det er også den eneste jeg følger. Og Louise Riise, men hun er vel ikke en blogger. 

Louise Riise er vel en blogger hun også. Hun er jo til og med i Bloggerne. Men hun er kanskje ikke blandt de mest aktive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...