Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Mädchen skrev:

Mitt inntrykk er at alle disse reisene og turene hennes kun er for å fylle opp IG sin med bilder.  

And don`t get me started on....snutten på IG, der hun går nedover gata, tar seg i håret, snur seg mot den som filmer og liksom reagerer på en sånn måte som at, åh, fnis filmer du? Come on!

Enig. Hun gjør jo ikke annet enn det en gjennomsnittlig turist gjør i "syden". Samt å vise frem pupper og lår.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit, den turen må koste mye😳 Her må det pepres på med reklame ja😅 

• Liker 7
Skrevet

Det at hun ikke greier å skrive navnet til bedriften som sponser henne riktig viser hvor mye hun bryr seg. Det som er viktig for Lene er å vise seg frem i en bikini som virker en størrelse for liten...

• Liker 19
Skrevet

Skulle tro hun skulle bo 1 måned i telt i Nepal aleine, sånn som hun har hauset det opp....

• Liker 16
Skrevet

Hadde hun giddet å brukt litt tid på bloggen (inntekskilden og jobben hennes) og lest kommentarer så hadde hun kanskje fått det med seg før det har gått dagevis også.. omg, så flaut! 

• Liker 6
Skrevet

nå har hun endret det, så hun har tydeligvis tatt seg tid til å lese her inne

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, galmamma skrev:

nå har hun endret det, så hun har tydeligvis tatt seg tid til å lese her inne

Endret hva?

Skrevet
9 minutter siden, smalls skrev:

Endret hva?

fra boost til boots apotek 😮 

• Liker 7
Skrevet
På 12.6.2019 den 10.00, galmamma skrev:

Hadde hun giddet å brukt litt tid på bloggen (inntekskilden og jobben hennes) og lest kommentarer så hadde hun kanskje fått det med seg før det har gått dagevis også.. omg, så flaut! 

Hun gidder jo ikke å godkjenne kommentarer på bloggen selv om hun er veldig aktiv på SoMe ellers og kommuniserer ikke med følgerne sine der før det har gått maaange dager, av og til uker. Hun glemmer tydeligvis at det er pga følgerne sine at hun kan leve den livsstilen hun har. Syns det er utrolig respektløst, hun er bare så sykt selvopptatt. Slik som hun holder på, så skulle en tro hun gikk under og ned snart. At hun får samarbeidspartnere (som hun ikke engang klarer å uttale riktig) er ett under. 

• Liker 12
Skrevet

Når skal folk forstå at man ikke BOR ett sted fordi man oppholder seg der over lengre tid. Hadde det vert meg så hadde jeg jo bodd i Australia, New york, bergen, på sykehuset, og hos en venninne av meg liksom... (har bodd i samme leilighet de siste 10 årene.

Og hva skjer med piz buin? Reklamerer hun virkelig for den giften?

• Liker 12
Skrevet

Denne NY turen kunne egentlig vært inspirerende og morsom som leser å lese om, men når man kun fokuserer på egen kropp uansett hvor man er, så mister jeg fort interessen. Bloggeren fremstår nesten som narsisstisk med det enorme behovet for oppmerksomhet mot kroppen sin. 

• Liker 18
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Nobile skrev:

Denne NY turen kunne egentlig vært inspirerende og morsom som leser å lese om, men når man kun fokuserer på egen kropp uansett hvor man er, så mister jeg fort interessen. Bloggeren fremstår nesten som narsisstisk med det enorme behovet for oppmerksomhet mot kroppen sin. 

Kroppen og trynet kan hun vise når som helst, for å tjene inn pengene hun har lagt inn i dette. Å reise til NY og bare poste usigelige selfier er så bortkastet... 

Endret av DianaV
  • Liker 6
Gjest RødSofa
Skrevet

Siste bilde på Instagram: hvorfor dra opp kjolen så man nesten viser rumpa?

Skrevet

Huden på rygg å rumpe ser veldig læraktig ut..

• Liker 10
Skrevet
På 14.6.2019 den 10.29, galmamma skrev:

Når skal folk forstå at man ikke BOR ett sted fordi man oppholder seg der over lengre tid. Hadde det vert meg så hadde jeg jo bodd i Australia, New york, bergen, på sykehuset, og hos en venninne av meg liksom... (har bodd i samme leilighet de siste 10 årene.

Og hva skjer med piz buin? Reklamerer hun virkelig for den giften?

Er Piz Buin "gift"? Kunne trengt å lest meg opp på dette. Bruker p.d.d det merket..

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring.

Papirfly, mod.

Skrevet
14 minutter siden, queensnella skrev:

Er Piz Buin "gift"? Kunne trengt å lest meg opp på dette. Bruker p.d.d det merket..

Alt er farlig, det er en dødsdom i seg selv å bli født.

Skrevet
11 timer siden, queensnella skrev:

Piz Buin inneholder mange av de stoffene som apotekene fraråder oss å putte i/smøre på kroppen. Pluss at den er testet på dyr.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, galmamma skrev:

Piz Buin inneholder mange av de stoffene som apotekene fraråder oss å putte i/smøre på kroppen. Pluss at den er testet på dyr.

Dette var jeg ikke klar over. Tusen takk for info🥰

• Liker 1
Skrevet

Allergifremkallende, miljøbelastende og hormonforstyrrende... 

At hun reklamerer for sånt, synes jeg er helt på trynet

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...