Marte4321 Skrevet 3. januar 2018 #2041 Del Skrevet 3. januar 2018 20 timer siden, Honningmor skrev: Jepp. Er en god stund siden. Pupper, lepper, nese, hår,negler,hud. Elsk deg selv du liksom. Synes hun lignet mer på lillesøsteren sin før hun begynte å fikse på nese og lepper.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. januar 2018 #2042 Del Skrevet 3. januar 2018 23 minutter siden, Skorpion89 skrev: Hvordan har hun "draget"? Hun virker da som en "normal" singel jente. Det er da svært få hun har datet, siden hun har hatt lange forhold. At hun får så lett ny kjæreste, om hun ønsker det. Det er vel å ha draget, det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. januar 2018 #2043 Del Skrevet 3. januar 2018 På 31.12.2017 den 0.03, LilleKlump skrev: Besøke Kjell Ola Kleiven? Haha trodde det var et oppdiktet navn. Måtte google han ja. Hvordan har hun draget på slike kjekkaser? Fatter det ikke... Men men hun får kose seg. Her blir det koblet av å følge med på andre, og koble på eget liv. Kommer vel på VG når de er offentlige...Back to work og eget liv. Kos dere med å følge med på fjaset her inne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. januar 2018 #2044 Del Skrevet 3. januar 2018 Jeg syne Kjell Ola ser ut som den der ordinære gymgående metroseksuelle fyrene du ser overalt, men det er nu meg. Han virker egentlig veldig hyggelig, så jeg ser ikke helt hva han og Lene har til felles, men, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. januar 2018 #2045 Del Skrevet 3. januar 2018 41 minutter siden, O.G. skrev: Jeg syne Kjell Ola ser ut som den der ordinære gymgående metroseksuelle fyrene du ser overalt, men det er nu meg. Han virker egentlig veldig hyggelig, så jeg ser ikke helt hva han og Lene har til felles, men, men. Skulle gi meg men må bare spørre; Hva slags program er han med på,på TV? Han og J virker like, bortsett fra at J er veeldig feminin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. januar 2018 #2046 Del Skrevet 3. januar 2018 (endret) 4 minutter siden, Ice_83 skrev: Skulle gi meg men må bare spørre; Hva slags program er han med på,på TV? Han og J virker like, bortsett fra at J er veeldig feminin. ER det ikke svindlerjegerne da? Ellers da så synes jeg alle de her fyrene hun finner seg har samme stil. De "tar vare på kroppen sin" og er glade i klær og sånt. Endret 3. januar 2018 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. januar 2018 #2047 Del Skrevet 3. januar 2018 21 minutter siden, O.G. skrev: ER det ikke svindlerjegerne da? Ellers da så synes jeg alle de her fyrene hun finner seg har samme stil. De "tar vare på kroppen sin" og er glade i klær og sånt. Hva er det han gjør på GC da? Der det spilles inn? Har ikke sett det... Han er kanskje mer lik han fra Ålebyen. Ikke noe som er bedre enn menn som kan å kle seg. På en barsk måte ;P. Sexy,det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 3. januar 2018 #2048 Del Skrevet 3. januar 2018 Hvor ser dere den nye flammen? Skjønner ikke, ser det verken i bloggen eller Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. januar 2018 #2049 Del Skrevet 3. januar 2018 Nye dama til Gard er jo veldig pen. Veldig ung da, men ja, hun er ekstremt pen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. januar 2018 #2050 Del Skrevet 3. januar 2018 10 minutter siden, Ice_83 skrev: Hva er det han gjør på GC da? Der det spilles inn? Har ikke sett det... Han er kanskje mer lik han fra Ålebyen. Ikke noe som er bedre enn menn som kan å kle seg. På en barsk måte ;P. Sexy,det!! Han deler på å bo der og i Oslo. Han har en liten sønn som bor på GC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. januar 2018 #2051 Del Skrevet 3. januar 2018 4 minutter siden, Sen ve ben skrev: Hvor ser dere den nye flammen? Skjønner ikke, ser det verken i bloggen eller Instagram Hun snapper om at hun er på GC, men ingen snapper av han. Men, mange vet at det er han hun besøker. Bare ligger litt lavt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 3. januar 2018 #2052 Del Skrevet 3. januar 2018 3 minutter siden, Moongirl skrev: Hun snapper om at hun er på GC, men ingen snapper av han. Men, mange vet at det er han hun besøker. Bare ligger litt lavt..... Er det Kjell Ola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. januar 2018 #2053 Del Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Sen ve ben skrev: Er det Kjell Ola? Ja, hun besøker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 3. januar 2018 #2054 Del Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Moongirl skrev: Ja, hun besøker han. Fy F, for en kjekkas Aldri sett eller hørt om han, men var damn🙈 Lucky henne. Men han er 40 år, shit! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. januar 2018 #2055 Del Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Sen ve ben skrev: Fy F, for en kjekkas Aldri sett eller hørt om han, men var damn🙈 Lucky henne. Men han er 40 år, shit! Merkelig hvordan hun har så draget... men med operert nese og bryster, så blir det kanskje sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. januar 2018 #2056 Del Skrevet 3. januar 2018 3 minutter siden, Sen ve ben skrev: Fy F, for en kjekkas Aldri sett eller hørt om han, men var damn🙈 Lucky henne. Men han er 40 år, shit! Han var litt småkjekk på enkelte bilder,ja. 40 år er da ingenting..Men bør kanskje ikke overskride så mye eldre om man skal ha barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 3. januar 2018 #2057 Del Skrevet 3. januar 2018 Han har lagt ut bilder på instgarmmen fra samme fjelltur som henne, så er ingen tvil det er han hun besøker. Hun har bra kropp og tar vare på seg, ikke rart hun drar menn :-) SIkket veldig hyggelig mot disse mennene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 3. januar 2018 #2058 Del Skrevet 3. januar 2018 3 minutter siden, Maydis8 skrev: Merkelig hvordan hun har så draget... men med operert nese og bryster, så blir det kanskje sånn. Jah,,er ikke for ingenting det sies «plastic is fantastic» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 3. januar 2018 #2059 Del Skrevet 3. januar 2018 4 minutter siden, Maydis8 skrev: Merkelig hvordan hun har så draget... men med operert nese og bryster, så blir det kanskje sånn. Huff, det er så trist at folk må pynte på utseendet sitt. Naturlig er det beste. Veldig mange mannfolk liker det naturlige. Alle har vel noen ting de ikke er så fornøyde med, men man må da ikke fikse på alt fordi om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 3. januar 2018 #2060 Del Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Ice_83 skrev: Han var litt småkjekk på enkelte bilder,ja. 40 år er da ingenting..Men bør kanskje ikke overskride så mye eldre om man skal ha barn. Alder er bare tall, men om hun er 23 og han 40, synes jeg det blir litt for drøyt..ekkelt rett og slett. Men men, hun har sikkert noe andre kvinner ikke har. «tenketenke» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå