Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns leiligheten var gjennomført og stilig, men når det gjelder sofa er jeg av typen som velger komfort over utseende. Den var jo kul, men ser rett og slett vond ut å sitte i! Hadde ikke klart å slenge meg tilbake der. Men veldig fin leilighet, for all del :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det bare meg, eller fremstår Lene Orvik ganske usympatisk i den nyeste videoen?

http://www.leneorvik.no/2016/05/22/hvem-er-egentlig-lene-orvik/

Jeg har alltid mistenkt at hun ikke er så veldig hyggelig egentlig, og det inntrykket ble ikke noe svekket av denne videoen, for å si det sånn.

- Gard, slutt å bråke. Neida. Ehe.

- Levi! Levi, kom hit da, kom hit. Nei, ikke kom hit og ødelegg mamma sin video. Neida.

- Jaså Levi, du står der og slafser nå og ødelegger mamma sin video? Neida. Ehe.

Jeg ser for meg at hun der er ganske kjapp til å komme med en skarp kommentar hvis mann eller hund gjør noe hun ikke liker.

Også ganske komisk at hun sier hun har laget videoen for å vise seg selv fra en uhøydelig og mindre perfekt side, og så er hun helt perfekt stylet, og det første Gard sier er: "Jaså, som du har pyntet deg?" :)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Er det bare jeg som synes det hvite håret hennes er skrekkelig stygt og absolutt ikke fremhever noen fine trekk? Hun er jo egentlig en pen dame, men det håret ødelegger så mye. I tillegg er det jo blitt så slitt av all blekingen at det er krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.5.2016 at 22.39, literally skrev:

Syns leiligheten var gjennomført og stilig, men når det gjelder sofa er jeg av typen som velger komfort over utseende. Den var jo kul, men ser rett og slett vond ut å sitte i! Hadde ikke klart å slenge meg tilbake der. Men veldig fin leilighet, for all del :)

Hun sier i den nyeste videoen at sofaen er kjempevond å sitte i og er kjøpt inn bare for å være pen. Så mye er ikke jeg villig til å lide for skjønnheten, altså. Når det gjelder sofa, går komfort foran alt annet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får litt fnatt av måten hun snakker på i videoen. Og at hun alltid refererer seg selv som "mammaen" til Levi :sprettoy:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Hun sier i den nyeste videoen at sofaen er kjempevond å sitte i og er kjøpt inn bare for å være pen. Så mye er ikke jeg villig til å lide for skjønnheten, altså. Når det gjelder sofa, går komfort foran alt annet.

Haha, herregud. Jeg er over gjennomsnittet glad i interiør selv, men å kjøpe en sofa som er vond å sitte i? Der går grensa. Det finnes jo så mange fine, men komfortable sofaer. Syns leiligheten er dødslekker, men det må jo være litt kjedelig å ikke kunne bruke sofaen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Bloggleseren skrev:

Er det bare meg, eller fremstår Lene Orvik ganske usympatisk i den nyeste videoen?

http://www.leneorvik.no/2016/05/22/hvem-er-egentlig-lene-orvik/

Jeg har alltid mistenkt at hun ikke er så veldig hyggelig egentlig, og det inntrykket ble ikke noe svekket av denne videoen, for å si det sånn.

- Gard, slutt å bråke. Neida. Ehe.

- Levi! Levi, kom hit da, kom hit. Nei, ikke kom hit og ødelegg mamma sin video. Neida.

- Jaså Levi, du står der og slafser nå og ødelegger mamma sin video? Neida. Ehe.

Jeg ser for meg at hun der er ganske kjapp til å komme med en skarp kommentar hvis mann eller hund gjør noe hun ikke liker.

Også ganske komisk at hun sier hun har laget videoen for å vise seg selv fra en uhøydelig og mindre perfekt side, og så er hun helt perfekt stylet, og det første Gard sier er: "Jaså, som du har pyntet deg?" :)

Det er nok heller det at hun er sunnmøring. 
Vi høres fort VELDIG skarpe ut uten at det er meningen. :fnise:
Hun er nok en hyggelig jente, og det at hun tar med stikkkommentaren fra Gard om pynting og ikke bare redigerer den vekk viser jo bare at hun har litt selvironi. :P  

Men det jeg reagerer mest på er at hun forvirrer hunden sånn! 
''kom hit da Levi''
''nei Levi nå må du gå''
''kom til mamma da Levi, skal vi ut?''
''nei Levi nå må mamma jobbe''
:bond:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tenker jeg:

For en tøffel Gard må være?! 
Siden sofaen tydeligvis bare er er for å se pen ut og er VOND å sitte i også er det bare han som bruker rommet uansett fordi ''jeg ser ikke på tv jeg, det tar jeg meg ikke tid til'' :ohmy:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke sunnmøring. Hun er fra Midsund i romsdal. Tror hun har plukket opp sunnmørsgreiene fra da hun bodde i ålesund..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Beccy87 skrev:

Hun er nok en hyggelig jente, og det at hun tar med stikkkommentaren fra Gard om pynting og ikke bare redigerer den vekk viser jo bare at hun har litt selvironi. :P  

''kom hit da Levi''
''nei Levi nå må du gå''

Hun er IKKE sunnmøring. Jeg kommer fra samme sted som henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Beccy87 skrev:

''kom hit da Levi''
''nei Levi nå må du gå''

Hun er jo egentlig ikke sunnmøring heller ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyr trenger faktisk stabilitet de og, å forvirre dem er ikke bra, mulig hun trenger litt veiledning i hvordan oppdra hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Severin skrev:

Hun er IKKE sunnmøring. Jeg kommer fra samme sted som henne.

1 time siden, strawberryjaw skrev:

Hun er jo egentlig ikke sunnmøring heller ;) 

Beklager hvis jeg tråkket på et par tær her! :fnise:
Ja hun er fra Midsund, men hun har bodd leeeeenge i Ålesund og det preger dialekten hennes veldig og de som snakker ''Ålesundsk'' høres ofte skarpere ut enn det de kanskje er. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Beccy87 skrev:

Ja hun er fra Midsund, men hun har bodd leeeeenge i Ålesund og det preger dialekten hennes veldig og de som snakker ''Ålesundsk'' høres ofte skarpere ut enn det de kanskje er. :) 

Signerer dette, jeg tror egentlig det er slik med mange dialekter langs kysten vs de myke dialektene som kommet fra øst- og sørlandet. Er fra vestlandet selv og reagerte ikke på "stikkene" før noen kommenterte de her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Beccy87 skrev:

Nei da, er selv sunnmøring, men det er jo noe eget når man kaller romsdalinger for sunnmøringer osv :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Beccy87 skrev:

Hehe, neida! Ikke sånn ;) 

Bare irriterer meg litt over at hun plutselig ble ålesunder. Hallo, hun er oppvokst på Midsund liksom. Er mye der, og de snakker veldig ulikt ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Hehe, neida! Ikke sånn ;) 

Bare irriterer meg litt over at hun plutselig ble ålesunder. Hallo, hun er oppvokst på Midsund liksom. Er mye der, og de snakker veldig ulikt ;)

Mye på Midsund? Frivillig?:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...