Jordbærogfløte Skrevet 7. juli 2019 #3741 Del Skrevet 7. juli 2019 14 minutter siden, Showmustgoon skrev: «Livet er en læring» av Lenemor Orvik. Neida. Men hvor mange engangsbeger og engangskaffikopper har Lenemor brukt på ferie hittil? Hun har som vanlig til gode å tenke på miljøet! 🤬 Ja, og hennes klesbruk og reisevirksomhet er jo til å grine av.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 8. juli 2019 #3742 Del Skrevet 8. juli 2019 15 timer siden, Showmustgoon skrev: «Livet er en læring» av Lenemor Orvik. Neida. Men hvor mange engangsbeger og engangskaffikopper har Lenemor brukt på ferie hittil? Hun har som vanlig til gode å tenke på miljøet! 🤬 15 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, og hennes klesbruk og reisevirksomhet er jo til å grine av.. Jeg er enig i at denne bloggeren er totalt intetsigende og kjedelig, og at det er rart at det ikke kommer mer interessant innhold fra New York, men hvorfor forventer dere et klimaengasjement av henne egentlig? Hun har vel aldri sagt at hun ønsker å fronte en grønn eller bærekraftig livsstil... Det er som å klikke for at Jon Arne Riise eller Wenche Myhre ikke åpenbart og offentlig bryr seg om pelsdyrnæringen eller å pante flasker (bare et tilfeldig eksempel!) - det blir litt rart. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 8. juli 2019 #3743 Del Skrevet 8. juli 2019 Uansett så har hun hatt en tendens til å reise i et kjør.. Det som er positivt er at hun befinner seg lenger tid på et sted. Hun hadde fort kunnet reise 3-4 ganger den samme tiden hun nå er i NY. Lenetempoet kan tilsi det så mye hun befinner seg utenfor leilighetens fire vegger 🙈. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 8. juli 2019 #3744 Del Skrevet 8. juli 2019 Nei for all del.. jeg forventer ikke så mye engasjement fra Lene overhode. Men jeg forventer faktisk at folk flest i året 2019 tar kloke valg for miljøet. Å kjøpe take away kopp / beger flere ganger daglig hver dag er så 2008 og helt fullstendig idioti! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cselena Skrevet 8. juli 2019 #3745 Del Skrevet 8. juli 2019 Altså, hvilke interessante erfaringer har Lene å dele for å skrive en bok? Utifra det hun deler så handler alt om å få mest mulig brunfarge, ett ekstremt kroppsfokus og å drikke store mengder vin. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. juli 2019 #3746 Del Skrevet 9. juli 2019 På 7.7.2019 den 11.49, Jumbojet30 skrev: Lene skriver på bloggen sin at hun har lyst til å skrive bok og "bruke de egenskapene jeg har og erfaringene jeg har gjort meg og hjelpe andre på en mer nyttig måte om dere forstår?" - HVILKE ERFARINGER har hun gjort seg som er i det hele tatt interessant for andre å lese? Å flytte fra ei bygd til Oslo og leve av likes er liksom ikke levd liv, assa. Hun har jo allerede en blogg, hvorfor kan hun ikke bruke den på å «hjelpe andre på en mer nyttig måte». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 11. juli 2019 #3747 Del Skrevet 11. juli 2019 På 9.7.2019 den 19.27, CecilieX skrev: Hun har jo allerede en blogg, hvorfor kan hun ikke bruke den på å «hjelpe andre på en mer nyttig måte». Det er vel ikke nok penger i bloggen lengre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 11. juli 2019 #3748 Del Skrevet 11. juli 2019 På 9.7.2019 den 1.19, Cselena skrev: Altså, hvilke interessante erfaringer har Lene å dele for å skrive en bok? Utifra det hun deler så handler alt om å få mest mulig brunfarge, ett ekstremt kroppsfokus og å drikke store mengder vin. De gir jo ut kontrakt til hvem som helst i dag. Hjelper ikke at man skriver helt elendig, så lenge man har markedsverdi. Slik som Lenemor. Hun er en av de menneskene som burde ha tatt en utdannelse kun for å lære seg å skrive bedre. Det er så tragisk. Bokbransjen har tapt troverdighet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 12. juli 2019 #3749 Del Skrevet 12. juli 2019 Billedbok med bikinibilder er tingen. Hjelpe folk med å se på kropp 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 12. juli 2019 #3750 Del Skrevet 12. juli 2019 5 timer siden, Pocahontas10000 skrev: Billedbok med bikinibilder er tingen. Hjelpe folk med å se på kropp Ja, der kan hun jo lære bort en ting eller to. "Hvordan vri kroppen i unaturlige posisjoner, uten å få sand i bikinitrusa, vol.1" av Lenemor. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 12. juli 2019 #3751 Del Skrevet 12. juli 2019 Livet hennes virker veldig tomt. Det er null engasjement rundt noe som helst, og det er forsåvidt greit, men hvorfor i all verden kalles hun for influencer?påvirker? Hva er hun god til? Hvilken verdier fremmer hun? Marmorflis? Kokkosnøttddrikking? Vin og rumpa i været? Urealistisk livsstil, skjønner ingenting jeg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 13. juli 2019 #3752 Del Skrevet 13. juli 2019 (endret) 23 timer siden, lysestake skrev: Livet hennes virker veldig tomt. Det er null engasjement rundt noe som helst, og det er forsåvidt greit, men hvorfor i all verden kalles hun for influencer?påvirker? Hva er hun god til? Hvilken verdier fremmer hun? Marmorflis? Kokkosnøttddrikking? Vin og rumpa i været? Urealistisk livsstil, skjønner ingenting jeg. Hvordan dra badedrakta så langt oppi høna som mulig? Nei jeg vet ikke. Er det egentlig så mange som vet hvem hun er da? Jeg ante ikke hvem hun var før jeg så navnet hennes her inne. Og ikke fikk jeg særlig lyst til å følge instagramkontoen hennes heller. Føler ikke at jeg som heterofil, gift kvinne er i målgruppa hennes 🍑🍑🍑 Endret 13. juli 2019 av Lagerbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleruska Skrevet 13. juli 2019 #3753 Del Skrevet 13. juli 2019 3 timer siden, Lagerbestilling skrev: Hvordan dra badedrakta så langt oppi høna som mulig? Nei jeg vet ikke. Er det egentlig så mange som vet hvem hun er da? Jeg ante ikke hvem hun var før jeg så navnet hennes her inne. Og ikke fikk jeg særlig lyst til å følge instagramkontoen hennes heller. Føler ikke at jeg som heterofil, gift kvinne er i målgruppa hennes 🍑🍑🍑 Det som er fascinerende med LO er at man ser selvdigging i utstrakt grad. På hennes alder har vel de fleste noe mer å vise til av interesser og meninger enn me, myself and I. I tillegg dukker det stadig opp nye spørsmål, som f.eks. hvorfor ser man ikke noe mer til leiligheten hun leide (er tilbake på sitt favoritthotell), hvorfor er puppene større enn noen gang, hvorfor skriver hun i kommentarfeltet på bloggen at oppdateringer legges primært ut på insta (Hva er det å bli oppdatert på? Dagens utringning, dagens drink, dagens selfie?). Sånne ting fascinerer meg med LO. Og så ser jeg nå, etter å ha lest gjennom kommentaren min, at jeg må få meg en hobby 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 14. juli 2019 #3754 Del Skrevet 14. juli 2019 12 timer siden, Tulleruska skrev: Det som er fascinerende med LO er at man ser selvdigging i utstrakt grad. På hennes alder har vel de fleste noe mer å vise til av interesser og meninger enn me, myself and I. I tillegg dukker det stadig opp nye spørsmål, som f.eks. hvorfor ser man ikke noe mer til leiligheten hun leide (er tilbake på sitt favoritthotell), hvorfor er puppene større enn noen gang, hvorfor skriver hun i kommentarfeltet på bloggen at oppdateringer legges primært ut på insta (Hva er det å bli oppdatert på? Dagens utringning, dagens drink, dagens selfie?). Sånne ting fascinerer meg med LO. Og så ser jeg nå, etter å ha lest gjennom kommentaren min, at jeg må få meg en hobby 😂 Må innrømme at jeg følger henne bare for å kunne riste på hodet og ergre meg over skrivefeil og kroppsfokus. En liten del av meg hadde håpet på bedre blogging fra NY siden det er en av mine favorittbyer. Kommer nok til å kikke innom restauranttipsene før neste besøk, men er overrasket over hvor lite kultur og historie Lenemor og venninnene får med seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 14. juli 2019 #3755 Del Skrevet 14. juli 2019 Jeg er også fascinert av at det går an å være så ekstremt selvfokusert, er vel ikke lenge før alle har vokst fra Lene. Og dra til New York for å sole seg med bikinibuksa godt dratt opp et visst sted 😂. Finnes så mye å se og gjøre, men for Lene er det bare meg, meg, meg som betyr noe. Sier mye om personligheten 😉 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. juli 2019 #3756 Del Skrevet 14. juli 2019 Folk må jo gjøre hva de vil på egen ferie, men hvem gidder å dra helt til NY bare for å sole seg, spise mat og ta masse selfies? Ting som de kan gjøre hvor som helst i verden. Det er ørten ting som man kan gjøre i NY. Jaja smak og behag 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 14. juli 2019 #3757 Del Skrevet 14. juli 2019 Tittelen på boken kan f eks bli; Glød, selfies og partytips- av og med Lene Orvik 😁. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 14. juli 2019 #3758 Del Skrevet 14. juli 2019 2 timer siden, smalls skrev: Folk må jo gjøre hva de vil på egen ferie, men hvem gidder å dra helt til NY bare for å sole seg, spise mat og ta masse selfies? Ting som de kan gjøre hvor som helst i verden. Det er ørten ting som man kan gjøre i NY. Jaja smak og behag Ja det undrer jeg meg over også. Skulle mer enn gjerne vært i NY. En drøm faktisk. Men ingenting ved Lenes reise jeg misunner. Hun kunne vært hvorsomhelst. Hun kler Mallorca bedre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. juli 2019 #3759 Del Skrevet 16. juli 2019 Når hun er bortreist for en lang periode i en verdensmetropol kunne hun jo ha kommet med oppdateringer på bloggen oftere? Det virker jo som om hun gjør det samme på repeat så kanskje det ikke er så mye å skrive om? Nå er det nesten en uke siden forrige innlegg som forøvrig var veldig bra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 16. juli 2019 #3760 Del Skrevet 16. juli 2019 Instaprofilen hennes er som en bilulykke. Man vil egentlig ikke se, men man bare må! Ho er definitivt den kleineste "influenseren" jeg vet om. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå