Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

3 timer siden, rock&republic skrev:

Noen som vet hvem hun er der sammen med nå? Alltid mat og drikke til to på bildene hennes

Det vet jeg ikke på nåværende tidspunkt, men hun har vært sammen med flere venninner siden hun «flyttet» dit. Tror ikke at hun er så glad å være i sitt eget selskap. Hun har nevnt det på bloggen flere ganger at hun er en kjærestejente og at hun liker å tilbringe tid med  venner/venninner. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse bikinitrusene Lene bruker, er det meningen de skal være sånn som på henne?? Eller drar hun trusene ekstra langt opp/inn i sprekka? 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det hun poserer for egentlig? Hvordan vil hun fremstå? Hun drar trusa langt inn i ** for å reklamere for betakarotenkapsler! Den bloggen er så langt fra utgangspunktet da hun startet for en del år siden.. Lene, hva vil du egentlig oppnå?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trøndelag84 skrev:

Disse bikinitrusene Lene bruker, er det meningen de skal være sånn som på henne?? Eller drar hun trusene ekstra langt opp/inn i sprekka? 🤔

Har sett modeller på Nelly posere med bikinitrusa slik som hun gjør. Dessverre virker det som det skal være slik

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2019 den 20.34, Jordbærogfløte skrev:

Hvem er det hun poserer for egentlig? Hvordan vil hun fremstå? Hun drar trusa langt inn i ** for å reklamere for betakarotenkapsler! Den bloggen er så langt fra utgangspunktet da hun startet for en del år siden.. Lene, hva vil du egentlig oppnå?

Penger. Og mer penger, selvfølgelig. Hvem hadde giddet å holde på sånn uten å få masse, masse penger for det? Kropp = klikk/likes. Klikk/likes = penger.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unika skrev:

Penger. Og mer penger, selvfølgelig. Hvem hadde giddet å holde på sånn uten å få masse, masse penger for det? Kropp = klikk/likes. Klikk/likes = penger.

Ja  😂. Skulle tro hun var i slutten av tenårene..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun overlater svært lite til fantasien, skulle tro hun poserte for ett manneblad på flere av bildene. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om den kommentaren er innenfor, men jeg er så nysgjerrigper: Hun har jo sagt hun har operert puppene, men har hun operert igjen.? De ser et hakk mer naturlige ut? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
7 timer siden, Svevendemeg skrev:

Usikker på om den kommentaren er innenfor, men jeg er så nysgjerrigper: Hun har jo sagt hun har operert puppene, men har hun operert igjen.? De ser et hakk mer naturlige ut? 

Veldig mange som opererer puppene får et mer naturlig uttrykk etterhvert som tiden går og puppene endrer seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, loveli skrev:

Veldig mange som opererer puppene får et mer naturlig uttrykk etterhvert som tiden går og puppene endrer seg. :)

Hvordan endrer puppene seg? Jeg har hatt silikon i 10 år og puppene har vært helt like i 10 år :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
1 minutt siden, smalls skrev:

Hvordan endrer puppene seg? Jeg har hatt silikon i 10 år og puppene har vært helt like i 10 år :P

Det virker som veldig mange som tar brystoppstramming slik Lene gjorde får mer naturlige bryster når huden gir litt etter og puppene får mer naturlig "heng". Nyopererte pupper ser fort veldig Pamela-aktig fordi de står rett ut. De ser store ut fordi det er mye "fyll" i toppen.

Når brystene siger litt ned ser de mindre og mer naturlige ut.

Det er veldig vanlig, har sett flere episoder av f.eks "Kirurgiske katastrofer" og der blir det alltid nevnt at puppene vil "drop down".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Det virker som veldig mange som tar brystoppstramming slik Lene gjorde får mer naturlige bryster når huden gir litt etter og puppene får mer naturlig "heng". Nyopererte pupper ser fort veldig Pamela-aktig fordi de står rett ut. De ser store ut fordi det er mye "fyll" i toppen.

Når brystene siger litt ned ser de mindre og mer naturlige ut.

Det er veldig vanlig, har sett flere episoder av f.eks "Kirurgiske katastrofer" og der blir det alltid nevnt at puppene vil "drop down".

Åja sånn ja. Skjønte ikke helt hva du mente 🙂 Mine har ikke begynt å henge eller siget, men føler de som har store innlegg, så kan puppene begynne å henge med tiden.Men etter en slik operasjon, så er jo puppene veldig hovne og sprengte, men det gir seg. Tok vel 2 måneder før puppene fikk sin naturlige form

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig på hva Lene Orvik står for, hva er det hun har oppnådd her i livet? Jeg har fulgt henne en liten stund på Snap og Instagram og ser vel egentlig bare selfies, bikini, soling ispedd noen annonser og billigsmykker. Hva er greia hennes liksom?
Det virker snodig å reise til New York og nesten bare sole seg og ta selfies der også, så kjedelig.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Chrisssi skrev:

Jeg lurer egentlig på hva Lene Orvik står for, hva er det hun har oppnådd her i livet? Jeg har fulgt henne en liten stund på Snap og Instagram og ser vel egentlig bare selfies, bikini, soling ispedd noen annonser og billigsmykker. Hva er greia hennes liksom?
Det virker snodig å reise til New York og nesten bare sole seg og ta selfies der også, så kjedelig

Virker som hennes eneste mål her i livet handler om å følge sine egne drømmer, som utelukkende handler om å dyrke seg selv. Er hun ikke engasjert i NOE annet enn seg selv? Hva med å gjøre noe for andre, for verden? Det gir også glede og mening i de flestes liv. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så intetsigende. Hun og de fleste andre bloggere. Så opptatt av seg selv og det eneste de har mening om er? Seg selv og sitt overfladiske liv?... kan noen anbefale en god dokumentar, bra filmer eller serie på Netflix, HBO eller Viaplay jeg kan underholdes med i ferien når jeg tidligere ville skannet innom bloggere, men orker ikke det mer. Like kjedelig som se og hør,  og som jeg sluttet å lese hos bestemor for 10 år siden...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lene skriver på bloggen sin at hun har lyst til å skrive bok og "bruke de egenskapene jeg har og erfaringene jeg har gjort meg og hjelpe andre på en mer nyttig måte om dere forstår?" - HVILKE ERFARINGER har hun gjort seg som er i det hele tatt interessant for andre å lese? Å flytte fra ei bygd til Oslo og leve av likes er liksom ikke levd liv, assa. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvilken erfaringer?

Denne dama viser jo gjennom bloggen sin at hun ikke eier hverken integritet eller substans. Som en løk.

Jeg synes det er trist. Tjene så mye penger og bare kaste de bort på fjas. Skulle gjerne hatt hennes penger, men da skulle jeg brukt de på å videreutvikle meg selv. Hjelpe andre. Fronte bra ting. Hadde jeg hatt så mye penger hadde jeg begynt å studere til yogalærer, flyttet til f.eks India for å utdanne meg. Jobbet frivillig med omplassering av dyr  f.eks. Sånne ting jeg ikke har råd til nå. Vet at folk er forskjellige og at ikke alle nødvendigvis vil bli yogalærere altså, men...

Synd at alt det handler om er å flashe kropp, dyre merker og en wannabe" jet set lifestyle". Lurer på hvor hun ser seg selv om ti år? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Livet er en læring» av Lenemor Orvik. Neida. Men hvor mange engangsbeger og engangskaffikopper har Lenemor brukt på ferie hittil? Hun har som vanlig til gode å tenke på miljøet! 🤬

Endret av Showmustgoon
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...