galmamma Skrevet 17. juni 2019 #3681 Del Skrevet 17. juni 2019 de som er trygge/innafor som hun heller burde reklamere for, som caroline berg eriksen gjør. er: cosmica, cliniderm og dermica sine solkremer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 17. juni 2019 #3682 Del Skrevet 17. juni 2019 New York, og alt som postes er selfies. 🤷🏼♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 18. juni 2019 #3683 Del Skrevet 18. juni 2019 På 17.6.2019 den 14.51, Skogspike skrev: New York, og alt som postes er selfies. 🤷🏼♀️ Og annonser 🤦🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 18. juni 2019 #3684 Del Skrevet 18. juni 2019 Hun er jo ikke alene et sekund? Må da ha vært 2-3 venninner der allerede sammen med henne? Skjønner mindre og mindre av den der "flytte alene til NY-greia". Det er jo bare en helt vanlig ferie med hotellopphold og venninnelunsjer. Veeeeeldig sært å skulle hause det slik opp - med avskjedsfest og greier. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. juni 2019 #3685 Del Skrevet 18. juni 2019 2 timer siden, Nobile skrev: Og annonser 🤦🏼♀️ Jeg SKJØNNER ikke at det er mulig! Det er i alle fall er bevis på at LO ikke interesserer seg det minste for å levere innhold som leserne finner engasjerende. Hun har tidenes sjanse til å skape innhold, og så omsetter hun det ikke i kvalitet! Det der er det nærmeste du kommer å vise fingeren til leserne dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 18. juni 2019 #3686 Del Skrevet 18. juni 2019 3 timer siden, Honningmor skrev: Hun er jo ikke alene et sekund? Må da ha vært 2-3 venninner der allerede sammen med henne? Skjønner mindre og mindre av den der "flytte alene til NY-greia". Det er jo bare en helt vanlig ferie med hotellopphold og venninnelunsjer. Veeeeeldig sært å skulle hause det slik opp - med avskjedsfest og greier. Var vel ikke en bombe det? Hun klarer ikke å være alene noen tid, men å lure folk og ha avskjedsfest er ganske sykt. Hun er bare og BARE opptatt av oppmerksomhet og være i sentrum. Hun er blokkert fra min instagram, ville ikke fulgt henne om man fikk betalt!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-on Skrevet 19. juni 2019 #3687 Del Skrevet 19. juni 2019 11 timer siden, Ice_83 skrev: Var vel ikke en bombe det? Hun klarer ikke å være alene noen tid, men å lure folk og ha avskjedsfest er ganske sykt. Hun er bare og BARE opptatt av oppmerksomhet og være i sentrum. Hun er blokkert fra min instagram, ville ikke fulgt henne om man fikk betalt!! Jeg har fulgt henne siden 2010, men har også avfulgt henne på Insta nå. Bloggen har jeg ikke lest på en god stund (det er jo ikke lenger noe å lese - kun annonser og «anbefalinger» som endrer seg i takt med hva lommeboken til LO trenger). Vil rett og slett ikke være med på å gi inntekt til en som setter så lite pris på, og gir så lite igjen til, følgerne sine. (På grensen til) hån mot menneskene som gir henne mulighet til å leve livets glade dager ✋🏻 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleruska Skrevet 19. juni 2019 #3688 Del Skrevet 19. juni 2019 Det forundrer meg ikke om hun og KO har møttes i New York. Han har tatt bilde på Brooklyn Bridge og hun har bodd på hotell der. Veldig merkelig at de er i samme by, på samme tid, på nesten samme sted uten og møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 19. juni 2019 #3689 Del Skrevet 19. juni 2019 58 minutter siden, Tulleruska skrev: Det forundrer meg ikke om hun og KO har møttes i New York. Han har tatt bilde på Brooklyn Bridge og hun har bodd på hotell der. Veldig merkelig at de er i samme by, på samme tid, på nesten samme sted uten og møtes. Kjell var der sammen med en mørkhåret skjønnhet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. juni 2019 #3690 Del Skrevet 19. juni 2019 Er hun veeeldig kjent eller? Aldri hørt om henne🙈😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleruska Skrevet 19. juni 2019 #3691 Del Skrevet 19. juni 2019 47 minutter siden, foreveralone skrev: Kjell var der sammen med en mørkhåret skjønnhet Det gjør det jo nesten mer creepy 😂😂 Han snakker om stalking.. Han legger selv ut bilder fra Mexico og Capri hele tiden, på turer der de var sammen. Og så drar han til New York med en annen dame, når LO er der, og tar da med henne til nesten rett utenfor hotellet der LO bor. Haha, hvis dette er sant er det moro 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 19. juni 2019 #3692 Del Skrevet 19. juni 2019 2 timer siden, foreveralone skrev: Kjell var der sammen med en mørkhåret skjønnhet Hvordan vet du det ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 20. juni 2019 #3693 Del Skrevet 20. juni 2019 18 timer siden, Tulleruska skrev: Det gjør det jo nesten mer creepy 😂😂 Han snakker om stalking.. Han legger selv ut bilder fra Mexico og Capri hele tiden, på turer der de var sammen. Og så drar han til New York med en annen dame, når LO er der, og tar da med henne til nesten rett utenfor hotellet der LO bor. Haha, hvis dette er sant er det moro 😂😂 Nå vet jeg ikke hvor kjent du er i NYC, men Brooklyn Bridge er noe de fleste besøker når de er der og helt vanlig. At hun bor på et hotell tett på et av New Yorks mest kjente turistattraksjoner er jo ikke hans problem 🧐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. juni 2019 #3694 Del Skrevet 20. juni 2019 2 minutter siden, Tulleruska skrev: Har vært der, så vil si at jeg vet det.. Hovedpoenget er vel at det er merkelig at han drar dit på eksakt samme tid som henne, på nesten samme plass. New York er jo alltid der, så hvorfor må han dit plutselig når Lene er der? Det var det jeg mente Hvorfor ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 20. juni 2019 #3695 Del Skrevet 20. juni 2019 1 time siden, Tulleruska skrev: Har vært der, så vil si at jeg vet det.. Hovedpoenget er vel at det er merkelig at han drar dit på eksakt samme tid som henne, på nesten samme plass. New York er jo alltid der, så hvorfor må han dit plutselig når Lene er der? Det var det jeg mente New York er et såpass attraktivt reisemål for oss nordmenn at det er fort gjort å støte på kjentfolk der. Jeg tenker at dette sikkert er helt tilfeldig. Kjell Ola har jo allerede vært i flere forhold siden det ble slutt mellom han og Lene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. juni 2019 #3696 Del Skrevet 20. juni 2019 Så mye som hun har pratet om den turen så skulle en tro at hun skulle publisere innlegg om reisen hyppigere.. Hun har jo hauset det så mye opp slik som flere nevner over her med avskjedsfest og smånerver før hun dro til New York. Eneste hun driver med er jo annonser, flashing av kropp og brunfarge 🙈. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cselena Skrevet 20. juni 2019 #3697 Del Skrevet 20. juni 2019 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Så mye som hun har pratet om den turen så skulle en tro at hun skulle publisere innlegg om reisen hyppigere.. Hun har jo hauset det så mye opp slik som flere nevner over her med avskjedsfest og smånerver før hun dro til New York. Eneste hun driver med er jo annonser, flashing av kropp og brunfarge 🙈. Ja hun gledet seg jo SÅ VILT til å oppdatere leserne sine om hverdagen og livet i NY, men det lille hun klarer å prestere og poste på bloggen er kun reklame og å vise frem kroppen sin. Og brunfarge er jo livsnødvendig skulle man tro. Hverken "flyttinga" med avskjedsfest og det å utfordre seg selv alene i NY osv forstår jeg overhode ikke da hun hopper fra hotell til hotell og har besøk av venninner hele tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. juni 2019 #3698 Del Skrevet 20. juni 2019 8 minutter siden, Cselena skrev: Ja hun gledet seg jo SÅ VILT til å oppdatere leserne sine om hverdagen og livet i NY, men det lille hun klarer å prestere og poste på bloggen er kun reklame og å vise frem kroppen sin. Og brunfarge er jo livsnødvendig skulle man tro. Hverken "flyttinga" med avskjedsfest og det å utfordre seg selv alene i NY osv forstår jeg overhode ikke da hun hopper fra hotell til hotell og har besøk av venninner hele tiden. Ja, det likner jo ingenting.. Den «makten» hun har som influenser bruker hun ekstremt dårlig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cselena Skrevet 20. juni 2019 #3699 Del Skrevet 20. juni 2019 Det at hun driver en blogg med mange følgere, som er grunnen til at hun lever den livsstilen hun har og med ett kommentarfelt, så er det så utrolig respektløst at hun ikke gidder å kommunisere med følgerne sine før det har gått mange dager/uker. Lene påstår at hun "jobber" hardt daglig i NY, men hvorfor ikke godkjenne og svare på spørsmål når det er en del av den daglige jobben? Hun poster kun bilder fra feriemodus livet, med bare fokus på kropp, og har null respekt for følgerne sine. Likte Lene godt de første årene på bloggen da hun var sammen med Rolf Ivar og Gard, da var hun så jordnær og seg selv! Alt er så utrolig overfladisk og falskt nå, veldig synd. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 20. juni 2019 #3700 Del Skrevet 20. juni 2019 KO skriver på bloggen sin at han var i New York for møter med jobb så tviler på at han bruker tid på en eks.....spesielt om han var med en vakker brunette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå