Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TyrkiskPepper

Jeg møtte på Lene for ikke så lenge siden i Ålesund igjen, og dere hun ser ikke sånn ut.
Hun er veldig liten, og har litt ekstra fett i mellom beinene og utrolig mye sparkel i fjeset.
Men klart bilder selger og man må vel se "perfekt ut" for det ene og det andre man reklamerer for, det er hennes jobb men herlighet hvor forandret hun er siden vi gikk på ungdomsskolen ilag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett Lene "live" maaaange ganger. Er ikke sånn at man snur seg etter henne. Her er det snakk om MYE sparkel, sminke og filter.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett Lene in real life på et bakgårdssalg i sommer. Da var hun søt, jordnær og så og si «normal». Lite sminke og anonyme klær. Ingen sylfide heller slik det ser ut på bildene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Clara80 skrev:

Har også sett Lene "live" maaaange ganger. Er ikke sånn at man snur seg etter henne. Her er det snakk om MYE sparkel, sminke og filter.

I tillegg har positurer veldig mye å si. Hun ser jo blant annet mye høyere ut enn 160 på insta. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TyrkiskPepper skrev:

Jeg møtte på Lene for ikke så lenge siden i Ålesund igjen, og dere hun ser ikke sånn ut.
Hun er veldig liten, og har litt ekstra fett i mellom beinene og utrolig mye sparkel i fjeset.
Men klart bilder selger og man må vel se "perfekt ut" for det ene og det andre man reklamerer for, det er hennes jobb men herlighet hvor forandret hun er siden vi gikk på ungdomsskolen ilag!

Tja... Hun brukte bra med sminke på ungdomsskolen også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men siste bilde på IG er ikke merket. Virker det mer troverdig å ettermerke hvert eneste bilde kanskje? *rister på hodet* 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenes ekser ender jo opp med naturlige pene ekte jenter rett etterpå... de finner vell fort ut av hva de ikke er ute etter når de har vert med "dukka", som noen skriver over her..

14 timer siden, Mimko skrev:

Tja... Hun brukte bra med sminke på ungdomsskolen også

Husker vi snakket om henne på vgs. At dersom det skulle begynne å regne så hadde det dukket opp hvite prikker i ansiktet hennes. Ja, for SÅ mye sminke var det snakk om den gang. Og nå

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alltid hun ser helt oransje ut i ansiktet. Fororedigeringskunsten behersker hun ikke, ei heller korrekt merking av reklame. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har plutselig merket alle Dubai innlegg på insta med "Annonse" fem dager tilbake nå.. Er det virkelig så vanskelig å gjøre jobben sin riktig i utgangspunktet? Hun lærer jo aldri🙄 Men hun har ikke merket det siste bildet, så blir vel ettermerket det også snart. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i ettertid merker at flyturen er sponset av #Norwegian, og har senere merket bildene fra utelivet med annonse? Annonse for hva?? Reisen dit? Hvilket hotellopphold? Attraksjoner? Det er veldig dårlig spesifisert og man skjønner jo ikke hva som er sponset på oppholdet. Dette burde vært informert om for lengst på forhånd. Hun tar virkelig ikke jobben sin på alvor. Lene godtar heller ikke kommentarer før maaange dager etter hun har postet ett innlegg, noe som gjør det veldig vanskelig å kommunisere, og konstruktiv kritikk blir aldri godkjent.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så komisk.. lurer på hva agenten hennes Viola hjelper henne med egentlig? Redigere bilder? Hente kaffi? Hjelper henne iallfall ikke med å fremstå troverdig ved å passe på at hun bruker produkter hun har fått betalt for å promotere, eller å merke riktig i alle kanaler!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var noen av postene på IG plutselig merket med @flynorwegian gitt! FO godtar vell merking i ettertid, så da slapp Lenemor unna her også...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.1.2019 den 21.10, Clara80 skrev:

Så hyggelig du er. Hva har dette med konstruktiv kritikk å gjøre. Dette er bare drittslenging. Skjønnhet kommer Ann på øyet som ser!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå beklager hun at hun dro til Dubai i sitt seneste innlegg...

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå beklager hun at hun dro til Dubai i sitt seneste innlegg.

Synes den beklagelsen var litt tynn. Hun skriver at hun ikke dro til Dubai for å kamuflere brudd på menneskerettigheder med pene filtre, men det er jo nøyaktig det hun har gjort. 

Endret av Nobile
Skrivefeil
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Nobile skrev:

Synes den beklagelsen var litt tynn. Hun skriver at hun ikke dro til Dubai for å kamuflere brudd på menneskerettigheder med pene filtre, men det er jo nøyaktig det hun har gjort. 

Enig! Lett å være «etterpåklok». 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene skriver ang. reaksjonene om Dubai turen at hun "vil selvsagt si noe om dette." Men siste innlegg inneholder jo så og si null refleksjoner og tanker om dette?? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vestinas skrev:

Lene skriver ang. reaksjonene om Dubai turen at hun "vil selvsagt si noe om dette." Men siste innlegg inneholder jo så og si null refleksjoner og tanker om dette?? 

Kanskje man ikke har så mye å melde... LO har vært flerfoldige ganger i Dubai de siste årene. Til og med kalt det sin favorittdestinasjon. Fordi det er så rent der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget var veldig tynt! Hun fremstår ikke veldig reflektert og oppdatert. Har hun noengang vist engasjement for... noe? Utenom oppussing, poseringer og produkter som gir glød, mener jeg. 

Jeg bare fatter ikke at noen mennesker kan VELGE å fremstille seg som en person som mangler så dybde. Om hun virkelig er sånn kan jeg jo ikke uttale meg om, men jeg begynner å få mine tvil. Har lenge nå håpet lenge at hun skal innse at hun har havnet i så feil spor, men det ser ikke ut at hun er på vei til den innsikten, gitt. Dessverre. Hun fremsto iallefall ikke slik før, så enten har hun forandret seg, eller så velger hun virkelig å fremstå sånn. Dum og deilig. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...