Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Maydis8 skrev:

Det verste av alt er at hun reklamerer for og selger sine interiør tjenester!

Atte hææææ? Hjelp. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser ikke bloggen men må si LO var kveldens beste kledd (med Eirin på solid 2 plass). Hun kledde virkelig buksedressen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, gjestgitt skrev:

Leser ikke bloggen men må si LO var kveldens beste kledd (med Eirin på solid 2 plass). Hun kledde virkelig buksedressen. 

Eirin har kledd seg ut som Tone Damli fra Costume-festen i fjor. Ikke imponert. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bloggen til Lene, men for å ha den som 100% jobb synes jeg hun tar den useriøst i forhold til oppdateringer. Inni mellom tar hun seg i nakken og oppdaterer ofte og med variert innhold, men veldig ofte sklir det ut med oppdatering annenhver dag og gjerne bare reklame. 

Hun har tatt en 9 timers flytur med wifi og ikke oppdatert bloggen en eneste gang?!

Tipper hun har skrevet mange dørgende kjedelige automatiske oppdateringer som kommer utover uka...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, tingi85 skrev:

Jeg liker bloggen til Lene, men for å ha den som 100% jobb synes jeg hun tar den useriøst i forhold til oppdateringer. Inni mellom tar hun seg i nakken og oppdaterer ofte og med variert innhold, men veldig ofte sklir det ut med oppdatering annenhver dag og gjerne bare reklame. 

Hun har tatt en 9 timers flytur med wifi og ikke oppdatert bloggen en eneste gang?!

Tipper hun har skrevet mange dørgende kjedelige automatiske oppdateringer som kommer utover uka...

Veldig enig med deg... dessuten er hun så sinnsykt

ofte på utenlandstur, og når hun er der vil hun ha ferie og ikke blogge. Vel, dette er jo faktisk jobben din ?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stadig nye reiser, drikking av alkohol, selfies, selfies og selfies. Først på turens siste dag snappet hun at "bloggen er oppdatert". Bekymrer meg for hvor ofte hun drikker. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slutt mellom lene og Jørgen? Ser noen kommentarer på bildene henens på Instagram . Hvor får folk den infoen ifra. Hvis det er på grunnlag at hun snapper lite om han, så er det sikkert fordi hun har vært borte på ferie en uke.

Endret av jentefranorge
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LiseL92 skrev:

Hører lite snakk om J for tiden... Knute på tråden? 

Nevermind. 

Endret av amadine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og reisedagboken hennes er bare outfit. Nå begynner det å bli lenge siden det har vært skikkelig blogging. Ikke i 2017 i alle fall. 

Hun har skrevet lite om Jørgen ja..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de er sammen enda, står i ett forhold på facebook hvertfall, samt at det er bilder av de sammen på begges profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Viking-girl skrev:

Det er stadig nye reiser, drikking av alkohol, selfies, selfies og selfies. Først på turens siste dag snappet hun at "bloggen er oppdatert". Bekymrer meg for hvor ofte hun drikker. 

Hun drikker nok ikke mer enn mange studenter på uni. Hun ere enda ung og lever livet, good for her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, gjestgitt skrev:

Hun drikker nok ikke mer enn mange studenter på uni. Hun ere enda ung og lever livet, good for her :)

Ingen kommentar ang drikkingen, men hun er da vesentlig eldre enn de du sammenligner med. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hun ikke har skrevet ett ord om at hun har savnet han eller gledet seg til å komme hjem til han. Hun har ikke noen planer i helga. For noen uker siden ville hun skrevet at hun bare skulle være sammen med han. Hun nevnte han heller ikke i logge av innlegget. Nevnte bare prioritere tiden på familie, venner, kjæreste og Levi. Rart hun ikke nevner han med navn slik hun har gjort før?  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv hatt rebound guy etter brudd og der og da trodd at dette var det neste store. At det slettes ikke var en rebound.

Og så går det et par måneder og vips; det var ikke meningen at det skulle være noe annet enn et kortvarig og spennende forhold. Brant like fort ut som det var intenst i begynnelsen..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har mistet helt sansen for denne bloggen.  Det skjedde liksom noe for noen år siden der alt av fokus KUN ble på kropp og merkevarer..  Innleggene som publiseres er syltynne, og det er ikke akkurat hyppige oppdateringer.  .. Med mindre hun er på en eller annen ferie der hun kan vise utallige bilder av seg selv i bikini i en eller annen totalt unaturlig og forvridd stilling (gjerne med venstre fot i en 60 graders vinkel foran høyre fot)..

Dette ble kanskje litt i overkant negativt fra min side, men jeg gremmes så fælt over at dette liksom skal være noe å etterstrebe for unge mennesker...

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Femilie skrev:

Ingen kommentar ang drikkingen, men hun er da vesentlig eldre enn de du sammenligner med. 

Riktig det du skriver, jeg trodde hun var litt yngre enn 28  men synes fortsatt ikke det er bekymringsverdig. Hun har ikke barn og er i en periode i livet hvor hun har stor frihet og lever livet til sitt fulle. Jeg hadde gjort det samme og er 30 år. Det er ikke alle som vil følge samfunnsnormen med å etablere seg med fast jobb, partner og barn osv. Jeg er selv enslig og har lyst å nyte livet litt til og kunne gjerne skålet i champagne når det tillater seg. Bekymringsverdig er det når det går på helsa løs og utover det psykososiale.  Tror LO klarer seg veldig fint :)  Det er andre ting som er mer kritikkverdig enn alkoholkonsumet som feks enorme kroppsfokuset men det er en annen diskusjon. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...