HerKommerMummi Skrevet 23. oktober 2016 #341 Del Skrevet 23. oktober 2016 Shit! Hun er jo sammen med han fra Ungkaren Norge jo. ;D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 23. oktober 2016 #342 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg tipper hun er gravid før året er omme 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 23. oktober 2016 #343 Del Skrevet 23. oktober 2016 20 minutter siden, Foxyyyyyy skrev: Jeg tipper hun er gravid før året er omme 😉 Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 25. oktober 2016 #344 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hun kommer aldri til å få barn, så glad som hun er i alkohol og fest 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 25. oktober 2016 #345 Del Skrevet 25. oktober 2016 Alltid fint med kjærlighetsråd fra en som hopper fra et forhold til en annen. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halogen Skrevet 25. oktober 2016 #346 Del Skrevet 25. oktober 2016 40 minutter siden, MintyBreeze skrev: Hun kommer aldri til å få barn, så glad som hun er i alkohol og fest Neivel? For en rar ting å si Hva vet du om det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 25. oktober 2016 #347 Del Skrevet 25. oktober 2016 1 time siden, MintyBreeze skrev: Hun kommer aldri til å få barn, så glad som hun er i alkohol og fest Spesielt utsagn... Det tror jeg nok du kunne sagt om meg også. Men så sitter jeg her da. Med to unger, hus, bikkje og stasjonsvogn. Ganske vanlig å være glad i en fest før man får barn... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 25. oktober 2016 #348 Del Skrevet 25. oktober 2016 21 minutter siden, Blå politibil skrev: Spesielt utsagn... Det tror jeg nok du kunne sagt om meg også. Men så sitter jeg her da. Med to unger, hus, bikkje og stasjonsvogn. Ganske vanlig å være glad i en fest før man får barn... Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. oktober 2016 #349 Del Skrevet 26. oktober 2016 Å, hun kommer nok til å få barn. Men hun som er vant med å feste/reise/gjøre noe hele tiden kommer til å få seg et realt sjokk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. oktober 2016 #350 Del Skrevet 26. oktober 2016 Kan ikke folk med barn ta en reise eller et glass i ny og ne???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 26. oktober 2016 #351 Del Skrevet 26. oktober 2016 14 timer siden, Blå politibil skrev: Spesielt utsagn... Det tror jeg nok du kunne sagt om meg også. Men så sitter jeg her da. Med to unger, hus, bikkje og stasjonsvogn. Ganske vanlig å være glad i en fest før man får barn... 14 timer siden, Keikolina skrev: Samme her Jeg er fortsatt glad i en fest jeg, etter over ti år med barn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 26. oktober 2016 #352 Del Skrevet 26. oktober 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Kan ikke folk med barn ta en reise eller et glass i ny og ne???? Absolutt Jeg kan fint dra på ordentlige selskap med fin middag, bytur med venninner, bygdefest med gammeldans på lokalet, og en skikkelig fylletur på festival hver sommer. Kaste ut igjen litt oppsparte voksenpoeng 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 27. oktober 2016 #353 Del Skrevet 27. oktober 2016 Var veldig upersonlige svar hun kom med i denne runden, håper hun forteller mer i neste svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 27. oktober 2016 #354 Del Skrevet 27. oktober 2016 6 timer siden, Sunn_jente skrev: Var veldig upersonlige svar hun kom med i denne runden, håper hun forteller mer i neste svar Måtte inn å sjekke... kjedelige spørsmål og kjedelige svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 27. oktober 2016 #355 Del Skrevet 27. oktober 2016 Liker lene godt, synd bloggen er så kjedelig for tiden. Håper den tar seg opp! Enig i at spm runden og svarene var litt dølle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Law Skrevet 27. oktober 2016 #356 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det var ikke svar på spørsmålsrunden da... Bare en sånn random Q&A som flere bloggere svarer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 28. oktober 2016 #357 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hjelpes. Er bloggen hennes eller Jørgens? "Jørgen, Jørgen, Jørgen". Får helt vondt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 6. november 2016 #358 Del Skrevet 6. november 2016 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 6. november 2016 #359 Del Skrevet 6. november 2016 Hvor er juksepolitiet på bildene hennes da? Leser vanligvis ikke noe om hun her, men 4 minutt på Instagram så fant jeg den mest latterlige bildejuksen jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. november 2016 #360 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Onbothsides skrev: Hvor er juksepolitiet på bildene hennes da? Leser vanligvis ikke noe om hun her, men 4 minutt på Instagram så fant jeg den mest latterlige bildejuksen jeg noensinne har sett. Som var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå