Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Severin skrev:

Mye på Midsund? Frivillig?:laugh:

Ja ;) jeg er oppvokst der da! Husker Lene godt fra den tiden. Har alltid syns hun var så pen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, strawberryjaw skrev:

Ja ;) jeg er oppvokst der da! Husker Lene godt fra den tiden. Har alltid syns hun var så pen 😊

Jeg også, nettopp derfor jeg spurte.
Jøss, verden er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, strawberryjaw skrev:

Hehe, neida! Ikke sånn ;) 

Bare irriterer meg litt over at hun plutselig ble ålesunder. Hallo, hun er oppvokst på Midsund liksom. Er mye der, og de snakker veldig ulikt ;)

Er det ikke sånn at noen i Middund snakker litt "sunnmørsk" og noen romsdalsdialekt? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eplesaft skrev:

Er det ikke sånn at noen i Middund snakker litt "sunnmørsk" og noen romsdalsdialekt? :) 

Jo, men ikke i min og Lene sin generasjon :) ikke så mange i alle fall. Hun snakka i alle fall ikke sunnmørsk før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Severin skrev:

Jeg også, nettopp derfor jeg spurte.
Jøss, verden er liten.

Oi sann. Ja ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin leilighet! Men ganske upersonlig og trendy. Også reagerer jeg på akustikken der, men det hjelper sikkert med litt tepper på gulvet osv. 

Tenker at hun har litt vei og gå hvis hun skal jobbe profesjonelt med interiør. Alt er veldig trendy, matchy-matchy og opplagt. Fargene har hun jo også fått hjelp til. Håper at hun tar noe utdanning slik at hun kan utvikle seg litt i så fall. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg begynt å følge henne på snap. Snakker hun alltid som om hun snakker til små barn? Det er så irriterende å høre på. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
26 minutter siden, Kalender skrev:

Nå har jeg begynt å følge henne på snap. Snakker hun alltid som om hun snakker til små barn? Det er så irriterende å høre på. 

Tror det er typisk bloggere 😁 Hørt fotballfrua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at alt skal være et spørsmål? Istedenfor "Se så fin!" skriver hun "Er den så fin?" om jakka si på snap, for eksempel.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, literally skrev:

Hva skjer med at alt skal være et spørsmål? Istedenfor "Se så fin!" skriver hun "Er den så fin?" om jakka si på snap, for eksempel.. 

Hun vil vel ha respons :)Typisk for bloggere å bruke slik sjargong for å knytte nærmere bånd med leserne, slik at de føler at man kommuniserer toveis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, skyflakes skrev:

Hun vil vel ha respons :)Typisk for bloggere å bruke slik sjargong for å knytte nærmere bånd med leserne, slik at de føler at man kommuniserer toveis.

Ja, det vet jeg er typisk :) Men hun bruker det ofte i blogginnlegg, når hun snakker på video osv. Spesielt nå i det siste. Hun og Espen hadde en sånn kommentar de gjentok hele tiden også, formulert som et spørsmål. Greit nok å spørre folk hva de syns om ting, men det er ofte helt uten mening at hun kommer med "spørsmål".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har lagt merke til snikreklamen fra twinings i det siste ? Hun har klart å snike det inn i 3 innlegg uten å skrive sponset + hun var på event der sikkert twinings var sponsor for hun har bilder derfra også

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sunn_jente skrev:

Flere som har lagt merke til snikreklamen fra twinings i det siste ? Hun har klart å snike det inn i 3 innlegg uten å skrive sponset + hun var på event der sikkert twinings var sponsor for hun har bilder derfra også

La merke til det samme! Skjønner ikke hvorfor hun gjør sånt... veldig uprofesjonelt .

Synes ikke den isen hun hadde laget så særlig god ut heller.  Fin å se på kanskje, men kan ikke være godt å spise en frossen sitronskive... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skam4life

Jeg syns også babyspråk blir veldig slitsomt i lengden. Vurderer sterkt å slette henne fra snap bare på grunn av dette.

Endret av Skam4life
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den nye videoen? (Del 2 av leiligheten)

Ufattelig slitsomt å høre på ekkoet som dukker opp når hun prater + babystemmen. Gahh!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Skam4life
1 time siden, Hvalen skrev:

Noen som har sett den nye videoen? (Del 2 av leiligheten)

Ufattelig slitsomt å høre på ekkoet som dukker opp når hun prater + babystemmen. Gahh!

Så på i omtrent 2 minutter før jeg lukket vinduet. Orker ikke 11 minutter med det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skam4life skrev:

Så på i omtrent 2 minutter før jeg lukket vinduet. Orker ikke 11 minutter med det der

Hehe enig.
Utrolig at jeg gadd å se hele videoen. Kjenner jeg har hodeverk nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.5.2016 at 18.09, Bloggleseren skrev:

Hun sier i den nyeste videoen at sofaen er kjempevond å sitte i og er kjøpt inn bare for å være pen. Så mye er ikke jeg villig til å lide for skjønnheten, altså. Når det gjelder sofa, går komfort foran alt annet.

Jeg synes hun var bare dum i videoen og leiligheten virker upersonlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...