Gå til innhold

Smilet er der ikke lenger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg forslått innvendig, smilet er der ikke lenger. Trenger fornuftig veiledning utenfra fra mennesker med erfaring.

Er det vanlig å ha slike jobbforhold?

-En sjef som prøver å skremme meg, sagt at siden han oppførte seg slik så skulle hun sørge for at han aldri mer fikk en jobb igjen.

-En sjef som kommer stormende inn på rommet jeg er ( holder på med arbeidet mitt) og kjefter på meg for noe jeg egentlig ikke har skyld for ( konstruerer ting i sitt eget hode)

- En sjef som finner feil med alle untatt den hun liker best

-En sjef som himler med øynene over meg, og litt med et hånflir

-En sjef som rakker ned på meg foran andre voksne mennesker, kommer med "psykiske stikk"

-En sjef som forskjellsbehandler ansatte

- En sjef som kalle deg bitch og ustabil

- Beskylder meg for ting jeg ikke har gjort ( sier jeg er sent ute med noe, men det er faktisk ikke tilfelle) sier det så høyt og setter iskalde øyne i meg, svarer ikke-tar mye i mot fordi jeg blir direkte redd.

Uansett hvor mye jeg jobber blir dette mennesket aldri fornøyd.

Jeg har jobbet med tilsvarende før, vet jeg kan yrket og står på 110 prosent, det er aldri nok.

Vanskelig å forklare, men jeg er sikker på at vedk har en diagnose. Mange dårlige dager som tas ut på ansatte.

Er sterk, er tøff og kan tåle mye, men nå er smilet forsvunnet- hele livet er blitt jobb.

Trenger jobben, liker oppgavene-vet jeg må vekk derfra, men har blitt svak nå på en måte, trist, ser mørkt på alt og veldig veldig trøtt.

Noen råd?

Anonymous poster hash: e3cfc...de8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...