AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg mistrives så på jobb, er helsearbeider. Jeg mistrives med kollegaer, og den lange arbeidsvegen. Jeg leter aktivt etter jobb. Gruer meg i flere dager til neste vakt hvis jeg har noe fri, bare møter opp og gjør oppgavene mine og reiser hjem så fort klokka blir 3. Blir så sliten. Det er aldri taknemlighet, det er aldri ros å få! Jeg er ikke deprimert eller noe, jeg er bare dønn sliten! Noen som har noen tips til hvordan få mer glede i hveragen til jeg finner ny jobb? Anonymous poster hash: 6f1c5...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Del Skrevet 20. februar 2015 HVor lange er vaktene dine da? Skjønner hvis du jobber døgnet rundt. Utover det må man forvente at arbeidslivet kan være tøft. Selv skal jeg jobbe i ettermiddag, og jeg skal jobbe litt også på lørdag og søndag, slik at jeg neste uke vil ha jobbet 15 dager i strekk. (jobber ikke innen helse men med noe annet intensivt) Og ja, jeg kan være massivt sliten jeg også, men sånn er det bare. Anonymous poster hash: a46fd...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Del Skrevet 20. februar 2015 HVor lange er vaktene dine da? Skjønner hvis du jobber døgnet rundt. Utover det må man forvente at arbeidslivet kan være tøft. Selv skal jeg jobbe i ettermiddag, og jeg skal jobbe litt også på lørdag og søndag, slik at jeg neste uke vil ha jobbet 15 dager i strekk. (jobber ikke innen helse men med noe annet intensivt) Og ja, jeg kan være massivt sliten jeg også, men sånn er det bare. Anonymous poster hash: a46fd...614 Om du jobber i helsesektoren er dette brudd på arbeidsmiljøloven. Anonymous poster hash: 3a649...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Del Skrevet 20. februar 2015 Om du jobber i helsesektoren er dette brudd på arbeidsmiljøloven. Anonymous poster hash: 3a649...205 Det lønner seg å lese før man svarer, jeg skrev uttrykkelig at jeg ikke jobbet innen helse men med noe annet intensivt. Anonymous poster hash: a46fd...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 20. februar 2015 #5 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg mistrives så på jobb, er helsearbeider. Jeg mistrives med kollegaer, og den lange arbeidsvegen. Jeg leter aktivt etter jobb. Gruer meg i flere dager til neste vakt hvis jeg har noe fri, bare møter opp og gjør oppgavene mine og reiser hjem så fort klokka blir 3. Blir så sliten. Det er aldri taknemlighet, det er aldri ros å få! Jeg er ikke deprimert eller noe, jeg er bare dønn sliten! Noen som har noen tips til hvordan få mer glede i hveragen til jeg finner ny jobb? Anonymous poster hash: 6f1c5...ee6 Har du prøvd å smile til dine kollegaer og brukerne? Spørre dem f.eks om hva de gjør utenom arbeidsdagen, helgen osv. Hvordan det går med familiemedlem osv. Gir du selv noen gang ros til de andre kollegaene? Har du vakt sammen med noen innimellom, så vis at du setter pris på hans/hennes gode egenskaper. Da blir det ofte mer glede i hverdagen hvis du fokuserer på å smile og glede en annen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pampusse Skrevet 20. februar 2015 #6 Del Skrevet 20. februar 2015 Om du er deprimert kan du godt føle deg enormt sliten. Jeg ville i første omgang finne ut av hvorfor du er så sliten, kanskje jernmangel? Sover du som du skal? Har du ei grei søvnrytme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Del Skrevet 20. februar 2015 Har du prøvd å smile til dine kollegaer og brukerne? Spørre dem f.eks om hva de gjør utenom arbeidsdagen, helgen osv. Hvordan det går med familiemedlem osv. Gir du selv noen gang ros til de andre kollegaene? Har du vakt sammen med noen innimellom, så vis at du setter pris på hans/hennes gode egenskaper. Da blir det ofte mer glede i hverdagen hvis du fokuserer på å smile og glede en annen. Det er klart jeg smiler til brukerene mine, jeg er ikke sur eller noe. Smiler og takker for hjelpen når jeg får hjelp av kollegaer, takker for dagen. Nå har ikke vi tid til å snakke om slike ting som deres familiemedlemmer osv. Jeg aner ikke hvem de snakker om i så fall for jeg bor ikke i den byen, og de er ikke interesserte i å snakke om seg selv. Jeg har noen kollegaer som er hyggelige, og de er på en annen gruppe. Jeg har spurt om å bli flyttet tilbake til den gruppa, men sjefen sa nei. Det syntes jeg var kjempe leit, for der var det et helt annet miljø og der trivdes jeg. Om du er deprimert kan du godt føle deg enormt sliten. Jeg ville i første omgang finne ut av hvorfor du er så sliten, kanskje jernmangel? Sover du som du skal? Har du ei grei søvnrytme? Jeg trives ikke, jeg gruer meg til jobb og sover dårlig mellom vakter det er derfor jeg er sliten. Har ikke noe med depresjon eller jernmangel å gjøre. Jeg er ikke sliten når jeg har fri. Jeg jobber ekstra andre steder og der har jeg kjempe energi hele dagen, men der får jeg ikke fast ansettelse. Anonymous poster hash: 6f1c5...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er klart jeg smiler til brukerene mine, jeg er ikke sur eller noe. Smiler og takker for hjelpen når jeg får hjelp av kollegaer, takker for dagen. Nå har ikke vi tid til å snakke om slike ting som deres familiemedlemmer osv. Jeg aner ikke hvem de snakker om i så fall for jeg bor ikke i den byen, og de er ikke interesserte i å snakke om seg selv. Jeg har noen kollegaer som er hyggelige, og de er på en annen gruppe. Jeg har spurt om å bli flyttet tilbake til den gruppa, men sjefen sa nei. Det syntes jeg var kjempe leit, for der var det et helt annet miljø og der trivdes jeg. Jeg trives ikke, jeg gruer meg til jobb og sover dårlig mellom vakter det er derfor jeg er sliten. Har ikke noe med depresjon eller jernmangel å gjøre. Jeg er ikke sliten når jeg har fri. Jeg jobber ekstra andre steder og der har jeg kjempe energi hele dagen, men der får jeg ikke fast ansettelse. Anonymous poster hash: 6f1c5...ee6 Høres ikke bra ut. Du må bare drive på med å lete etter en jobb du kan trives i. Det er ikke alle arbeidsplasser som er gode på å inkludere nye eller vikarer. Og det er vel der du er Anonymous poster hash: 7ad5d...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 20. februar 2015 #9 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er klart jeg smiler til brukerene mine, jeg er ikke sur eller noe. Smiler og takker for hjelpen når jeg får hjelp av kollegaer, takker for dagen. Nå har ikke vi tid til å snakke om slike ting som deres familiemedlemmer osv. Jeg aner ikke hvem de snakker om i så fall for jeg bor ikke i den byen, og de er ikke interesserte i å snakke om seg selv. Jeg har noen kollegaer som er hyggelige, og de er på en annen gruppe. Jeg har spurt om å bli flyttet tilbake til den gruppa, men sjefen sa nei. Det syntes jeg var kjempe leit, for der var det et helt annet miljø og der trivdes jeg. Jeg trives ikke, jeg gruer meg til jobb og sover dårlig mellom vakter det er derfor jeg er sliten. Har ikke noe med depresjon eller jernmangel å gjøre. Jeg er ikke sliten når jeg har fri. Jeg jobber ekstra andre steder og der har jeg kjempe energi hele dagen, men der får jeg ikke fast ansettelse. Anonymous poster hash: 6f1c5...ee6 Føler med deg. Det er så slitsomt hvis man ikke trives. Da er det akkurat som energien blir sugd ut fra en. Men hva tenker du selv angående tips du spør om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå