AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg skal begynne å sende inn meldekort nå. For tiden jobber jeg litt hver uke. Dette er praksis igjennom NAV.Altså, så får jeg ikke betalt av firmaet for å være der. Skal jeg oppgi disse timene på meldekortet? Eller er det kun lønnet arbeid som skal føres opp? Anonymous poster hash: cf7c6...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Del Skrevet 19. februar 2015 Kun lønnet arbeid føres som arbeid. Men du krysser av for å ha vært i aktivitet de dagene du er i praksis. Anonymous poster hash: 048b9...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_m Skrevet 19. februar 2015 #3 Del Skrevet 19. februar 2015 Da skal du krysse av for at du har deltatt på avtalt aktivitet/kurs/utdanning, der fører du opp de dagene. Om du krysser av for at du har arbeidet, så vil du få trekk i ytelsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Del Skrevet 19. februar 2015 Du skal føre opp både lønnet og ulønnet arbeid. Anonymous poster hash: ee460...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Del Skrevet 19. februar 2015 Takker og bukker . Anonymous poster hash: cf7c6...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå