Gå til innhold

Rare lyder når jeg rir han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det glir lett med mere enn 2 fingrer er du trang. Eventuelt kan du ta en dildo som er litt lang å stikke den inni musa, og sette et merke på når den stopper opp. Så kan du måle hvor mange cm du fikk inni. Ofte er de som er kortest de trangeste.:)

Anonymous poster hash: 2986a...62b

Hvis det glir lett med mere enn to fingre er du vid mente jeg, hehe.:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det glir lett med mere enn 2 fingrer er du trang. Eventuelt kan du ta en dildo som er litt lang å stikke den inni musa, og sette et merke på når den stopper opp. Så kan du måle hvor mange cm du fikk inni. Ofte er de som er kortest de trangeste. :)

Det kommer helt an på hvor våt man er, hvor opphisset/kåt man er, og hvor tykke fingrene er. Noen har dobbelt så tykke fingre som andre.

Anonymous poster hash: 40f91...5d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man om man er vid, egentlig? Kan man "måle" ved å si hvor mange fingre man får oppi..?

TS

Anonymous poster hash: db365...d11

Som mann kjenner man godt forskjell på vid og trang. Det handler ikke bare om "trente muskler". Noen er helt vanlig trang men kan knipe. Og noen er bare trange uten å gjøre noe aktivt. Og noen er rett og slett vide.

Anonymous poster hash: 11bf8...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann kjenner man godt forskjell på vid og trang. Det handler ikke bare om "trente muskler". Noen er helt vanlig trang men kan knipe. Og noen er bare trange uten å gjøre noe aktivt. Og noen er rett og slett vide.

Anonymous poster hash: 11bf8...1c6

Greit nok, men hvordan vet JEG om jeg er vid? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, men hvordan vet JEG om jeg er vid? :P

Spørre gutten, hehe.;) Men tror ikke du får noe ærlig svar.:) Virker som alle damer tror de er trang da.:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer det luft inn i skjeden, så kommer det sånne prompe og slafselyder.

Alle er vide innerst i skjeden, men man kan være trang om man strammer musklene, eller har trent mye så man har stramme muskler,

men det er inngangen som på en måte kan være trang eller vid.

Jeg husker første gang jeg opplevde det, da ble jeg så sjokkert at jeg begynte å gråte ... ble så flau over at det hørtes ut som om jeg prompet.

Prom, surkle, promp, surkle ...

Anonymous poster hash: d07b4...6a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...