Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med Simo Kombivogn? :)

Har lest litt om den og har satt den som en sterk kandidat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har simo kombi :-) er en veldig god og stø vogn som jeg er super fornøyd med. Jeg har en hund og går ofte på tur med både hund og barn så den er super på tur!

Men den er veldig stor og helt forferdelig å ha hvis du skal på butikken eller kjøpesenter osv ;-)

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med vår Simo. Den er ikke av de minste vognene, med stabil og god og forbausende lett å trille :) Det er også lett å klappe sammen vogna og ta av hjulene, og da går den greit inn i bagasjerommet. Men det viktigste er at det er en god turvogn, og har hjul som kommer fram nesten overalt. Vi har hatt vogn med mindre diameter på hjulene før, det var ikke praktisk på slapseføre eller på grusveier.

Så vi synes Simo er topp. Robust er den også, vi har fremdeles den første vogna vi kjøpte, og det er tre barn siden! :)

Anonymous poster hash: 5eb25...854
Skrevet

Har hatt Simo duo til mine. Men ikke av den nyeste modellen(min er fra 2009)

Selv foretrekker jeg duo pga større bag.

Simo er gode, lune og stødige vogner, men også store og tunge. Tar mye plass i bil og er ikke særlig egnet som shoppingvogn.

Jeg har vært veldig fornøyd med vognen, men nå til nr 3 blir den nok byttet ut med en mindre og lettere vogn. (Men kommer til å beholde simoen for å ha som sovevogn i bhg, det er den super til.)

Anonymous poster hash: 1b71b...a74
Skrevet

Vi har vært super fornøyd med den!

Den er lett å trille, og kan brukes som "rambukk" når du må klatre over snøhauger...

Stor og god, med masse plass.

Rett og slett den beste vogna i verden:)

Hvis du bor i oslo området, skal vi selge vår sorte simo kombi 2011 modell nå.

Anonymous poster hash: 8f568...a84
Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Høres jo veldig lovende ut dette!

Jeg bor dessverre ikke i Oslo området og har egentlig ikke tenkt til å skaffe meg vogn riktig enda.

Men lykke til med å selge. Regner med det er mange som vil kjøpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...