Gå til innhold

Hengepupper er tabu


kkristin

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

??? Hva har dette med saken å gjøre?

I dag skal man se så ung ut samme hvor gammel man er. Stakkar så mennene sliter når konenes pupper siger lenger og lenger ned mot knærne. Bortkastet energi. Kvinnenes drøm er å se mest mulig ung og pen ut

Det har alt med saken å gjøre.Det er ikke alle som er som deg som tenker uerfaren, uvitende og dum når de ser en ung person. Flere av oss tror det er mulig å se ung ut og samtidig å være vis, og flere av oss tror ikke en person er vis bare pga av dens rynker.

Tror resten av oss klarer å se forbi det ytre. Du må slutte å være så opphengt av utseende, kkristin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har alt med saken å gjøre.Det er ikke alle som er som deg som tenker uerfaren, uvitende og dum når de ser en ung person. Flere av oss tror det er mulig å se ung ut og samtidig å være vis, og flere av oss tror ikke en person er vis bare pga av dens rynker.

Tror resten av oss klarer å se forbi det ytre. Du må slutte å være så opphengt av utseende, kkristin.

Som jeg skulle sagt det selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tomkrus skev

I dag skal man se så ung ut samme hvor gammel man er. Stakkar så mennene sliter når konenes pupper siger lenger og lenger ned mot knærne. Bortkastet energi. Kvinnenes drøm er å se mest mulig ung og pen ut

Det har alt med saken å gjøre.Det er ikke alle som er som deg som tenker uerfaren, uvitende og dum når de ser en ung person. Flere av oss tror det er mulig å se ung ut og samtidig å være vis, og flere av oss tror ikke en person er vis bare pga av dens rynker.

Tror resten av oss klarer å se forbi det ytre. Du må slutte å være så opphengt av utseende, kkristin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Det er merkelig at jeg får så mange fientlige svar. Jeg anklager jo intet annet enn normene.

Man blir jo lett oppgitt da du bare klager over svarene du får. Du slenger ut en påstand, og resten du gjør i trådene dine er å klage hvis folk ikke forstår deg riktig, eller hvis du mener folk svarer feil. Det blir lettere hvis du selv aktivt tar del i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg må bare le av noen her inne.

Joda er skrukkete hengepupper fælt så kommer ikke jeg langt her i verden. :hoho::ler:

Men de er mine :hoho::ler:

Det er jeg som er sjefen :hoho::ler:

Det er jeg som bestemmer :hoho::ler:

Liker ikke mitt bytte dem så kan de henge seg :hoho::ler:

Drit å dra :hoho::ler:

Jeg er som jeg er :hoho::ler:

hilsen mor til 3 flotte barn :tunge1: (3 gode grunner til at jeg har hengepupper) :tunge1:

Hohoho :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tomkrus skev

Det har alt med saken å gjøre.Det er ikke alle som er som deg som tenker uerfaren, uvitende og dum når de ser en ung person. Flere av oss tror det er mulig å se ung ut og samtidig å være vis, og flere av oss tror ikke en person er vis bare pga av dens rynker.

Tror resten av oss klarer å se forbi det ytre. Du må slutte å være så opphengt av utseende, kkristin.

Det er merkelig at jeg får så mange fientlige svar. Jeg anklager jo intet annet enn normene.

Kan være pga måten du legger frem synspunktene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nemlig!!

dersom du hadde fortsatt å diskutere saken istedenfor å klage over at vi er så teite som ikke fatter hva du mener fordi svarene våre ikke stemmer overens med det du VIL skal være fasiten, så hadde du kansje fått andre svar også?

dessuten så er da ikke svarene FIENTLIGE!!! :roll: De er bare ikke svar som enes med deg og dine meninger.

Er man fiendtlig innstilt til deg dersom man ikke har samme meninger som deg?

i så tilfelle så er jo selve innleggene dine fientlig innstilt til meg, fordi du ikke tenker og fungerer slik jeg gjør, og ikke skjønner MIN måte å leve på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde mannfolka slutta å smelle oss på tjukken for deretter å klage på utseendet vårt,så hadde alt vært løst.

da kunne vi fjernadoptert,beholdt brystene og plukka opp en mann i helga og utnytta han noe grenseløst.

( Og det uten at han hadde merka noe) :hoho:

Ja for når mannfolka tro de har lurt ei i køya så er det nemlig omvendt. :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...