Gå til innhold

Hengepupper er tabu


kkristin

Anbefalte innlegg

I dag skal man se så ung ut samme hvor gammel man er. Stakkar så mennene sliter når konenes pupper siger lenger og lenger ned mot knærne. Bortkastet energi. Kvinnenes drøm er å se mest mulig ung og pen ut. Ung = uerfaren. Ung = uvitende og naiv. Hva med den visdom rynkene avslører, og den historien om det ærlige liv hengepuppene forteller? Har det virkelige livet blitt glemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferdig snart nå eller? Vi har skjønt poenget ditt, du er en fri kvinne og vi er styrt av menns luner og reklame. Vi er dumme, du er smart bla bla bla :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal man se så ung ut samme hvor gammel man er. Stakkar så mennene sliter når konenes pupper siger lenger og lenger ned mot knærne. Bortkastet energi. Kvinnenes drøm er å se mest mulig ung og pen ut. Ung = uerfaren. Ung = uvitende og naiv. Hva med den visdom rynkene avslører' date=' og den historien om det ærlige liv hengepuppene forteller? Har det virkelige livet blitt glemt?[/quote']

Eh..nei! Hvorfor skulle det det? Fordi vi barberer leggene og prøver å holde oss i form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Eller forby speil :hoho: eller hva med de skumle mannfolkene, som angivelig "forventer" så mye?

Du er ikke så lite bitter, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss enes om et kompromiss: Forby behåer og rynkede pupper.

Når BHen forsvinner vil jo puppene henge og rynkene rettes ut! Så ikke noen dum idè du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal man se så ung ut samme hvor gammel man er. Stakkar så mennene sliter når konenes pupper siger lenger og lenger ned mot knærne. Bortkastet energi. Kvinnenes drøm er å se mest mulig ung og pen ut. . Hva med den visdom rynkene avslører, og den historien om det ærlige liv hengepuppene forteller? Har det virkelige livet blitt glemt?

Det er nok av folk som ser forbi hengepupper og rynker. Jeg tror ikke de mennene du nevner synes synd på seg selv på grunn av at kona blir eldre. Jeg tror heller ikke at han ville ha byttet ut kona si mot en "Ung = uerfaren. Ung = uvitende og naiv".Tror du partneren din vil elske deg mindre når du blir eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Enig med Luna! Hvis mannen din elsker deg, vil han også elske hengebrystene dine. (men han vil sikkert syntes det er mer estetisk/penere med et par faste..)

Og hvorfor sier du "i dag skal man se så ung ut..." Ungdommelighet har da alltid vært et skjønnhetsideal, det har med fruktbarhet å gjøre. Når det gjelder forplantning (noe mange menn (ubevisst?) styres av) sier det seg selv at en ung og sterk kropp egner seg bedre enn en gammel og slitt kropp. Rynker og hengepupper forbindes oftere med gamle kropper enn med unge. Tror med andre ord ikke at menn flest tenker: "å faste pupper, hun er sikkert ung og naiv"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomKrus
Det er tydelig at få av dere er enig i at det fokuseres for mye på å se vakker ut. Jaja.

Har du noensinne sett på annet dyreliv? Påfugelen f.eks. Hvorfor er mange fisker så vakre å se på?

Så klart er vakkerhet vikitg. Vakkerhet utstråler som regel sunnhet, og et sunt legeme indikerer bra gener, og bra gener trengs for å sikre velskapte avkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Primitive tomkrus. 8)

Jeg erkjenner jeg er et dyr. Jeg erkjenner vi har innstinkter. Hvis ikke hadde vi aldri fått forplantet oss. Skjønnhet vil alltid være en salgbar egenskap i jakten på å tiltrekke seg gode gener.

Men skjønnhet kan så klart være mangt. I dagens samfunn kommer man ikke spesielt langt bare med ytre skjønnhet. Indre kvaliteter er også viktig.

Så jeg mener folk skal få lov til å like faste pupper, store peniser, mislike hengepatter og små peniser, på samme måte som man finner mennesker med personlige egenskaper man ikke liker mindre tiltrekkende. Vi er ikke enten kropp eller sinn, vi er både og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...