Gå til innhold

Dårlig i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke under noen som helst omstendighet stikk en finger inn i rumpa hans mens du gir han en blowjob. Det er visst noen damer som har fått for seg at det liker menn. Noen ja, men mange får noia. En jeg kjenner avbrøt et ONS da dama spurte om ikke han ville ha en finger i ræva, så ille kan det være.

Personlig liker jeg det, men mange menn liker ikke det. Dessuten er det din tid å lære. Ingen var den fødte verdensmester i senga. Du prøver og prøver og prøver. Bruk fantasien og nyt hverandre.

Og for å svare hvorfor han ikke kommer. Det kan være så enkelt som at han er livredd for å gjøre deg gravid. Det er flere jeg har snakka med som ikke klarer pga det. Jeg inkludert. Jeg kan ha sex i timesvis uten å komme om jeg ikke bruker kondom eller ikke vet at hun går på p-piller. Jeg måtte se p-pilleeksken, og etter 5 minutter kom jeg inni ho.

Ellers kan det også være at han rett og slett setter din nytelse foran sin egen. Og dermed ikke klarer slippe seg løs og slappe av. Jeg merker selv at når jeg er mer avslappet og mindre nervøs, så tar det mindre tid før jeg kommer. Selv om jeg har brukt et tiår med hard onani, som mange mener egentlig burde gjøre at jeg ikke klarer komme fra vanlig sex.

Lykke til

Anonymous poster hash: d306c...ad7

Takk for svar :)

Det der med den fingeren hadde jeg ingen planer om å gjøre! :fnise: Men takk som sier ifra!

Vi brukte beskyttelse så jeg tror ikke han var redd for å gjøre meg gravid, men jeg tror han var veldig opphengt i min nytelse. Så det er veldig mulig at jeg skapte litt prestasjonsangst for han.. I tillegg til at vi var litt beruset begge to.. Det er også veldig mulig at han holdt igjen med vilje, for å ikke komme for fort.

Men nå er jeg klar til neste gang, skal bare slå meg løs haha. Så skal jeg ikke stresse, og heller være leken med det hele! Så satser jeg på at det går seg til. Er jo ikke jeg som skal gjøre hele jobben heller, så han får heller korrigere hvis alt er galt.. (Håper ikke det blir det)

Ts.

Anonymous poster hash: 3ca68...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo i grunnen fint at du ønsker at han skal nyte det, men jeg tror du må flytte fokus akkurat når dere er midt oppi akten. Vil tippe det blir bedre klaff om begge to bare fokuserer på å nyte hverandre... blir mest stress om man merker at den andre "forventer" at du skal komme fort.

Var selv sammen med en fyr som var veldig fokusert på at jeg skulle komme, han sa det til og med flere ganger når vi hadde sex. Og beklaget seg etterpå hvis jeg ikke kom. Det var ikke noe kjekt, ble veldig stress for meg når vi hadde sex... liksom at jeg ikke gjorde en bra "jobb" overfor han hvis jeg ikke fikk orgasme. Ble vanskelig å nyte sexen da.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg tror du har veldig rett i at jeg stresser han. Når jeg tenker meg om så virket han redd for å ikke tilfredsstille meg, så jeg tror vi begge stresset.

Skal fokusere på å ha det mer gøy neste gang, bare nyte det og ikke haste.

Er det forresten vanlig at menn prøver å holde seg så lenge som mulig? Jeg er ikke glad i sex som varer i hundre år, bør jeg kanskje nevne det for han så han ikke prøver å holde igjen i det uendelige i fare for å komme for tidlig?

TS

Anonymous poster hash: 3ca68...b64

Min erfaring sier at de vil holde lengst mulig, og det mest for vår del. Og syntes det er en fin tanke. :)

Ønsker du at det skal gå for ham, er det å si noe snusk, og ikke tillate han å stoppe opp i fart. " Pul meg!" funker somregel ganske bra. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...