AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Hei, Jeg er veldig opptatt av at mannen skal ha det bra i senga, og tar det egentlig som en selvfølge at en mann får orgasme under sex, men nå har jeg ny sexpartner, og han kom ikke av sexen så vi avsluttet bare etter litt krøkkete sex. Er så vanvittig redd for at jeg er dårlig i senga. Etter endel forspill så begynte jeg å ri han. Skal jeg bare ri han til han kommer? Eller gjør dere noe annet hvis man rir lenge og han ikke kommer? Runker han etc. (Han syntes jo det er godt men..) Jeg vil gjerne at han skal komme av sexen. Og ja, jeg skjønner at jeg ikke skal henge meg opp i det, men er det uvanlig at dere menn ikke kommer? kan det være andre årsaker? Prestasjonsangst? Eller må jeg bare innse at jeg ikke er spesielt dyktig i senga.. hah Gi meg gjerne tips på hva jeg kan gjøre etter forspill når sexen er i gang, hvis ting tar lang tid uten at han kommer.. Anonymous poster hash: 3ca68...b64
Gjest Lille-pus Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Lite tips: Ikke stress. Det høres ut som du stresser litt og kanskje er mest opptatt av at han skal sprute fortest mulig. Han merker det forstår du, og han merker veldig godt dersom du egentlig ikke synes det er no' ok også. Nyt ham, og la det ta nøyaktig den tiden det tar. Han har også minst en hånd som gjerne hjelper til litt om det står på det. Ikke tenk så mye teknikk, vært tilstede med hele deg og nyt responsen hans og kjenn hva den gjør med deg. 2
Peter007 Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Hei, Jeg er veldig opptatt av at mannen skal ha det bra i senga, og tar det egentlig som en selvfølge at en mann får orgasme under sex, men nå har jeg ny sexpartner, og han kom ikke av sexen så vi avsluttet bare etter litt krøkkete sex. Er så vanvittig redd for at jeg er dårlig i senga. Etter endel forspill så begynte jeg å ri han. Skal jeg bare ri han til han kommer? Eller gjør dere noe annet hvis man rir lenge og han ikke kommer? Runker han etc. (Han syntes jo det er godt men..) Jeg vil gjerne at han skal komme av sexen. Og ja, jeg skjønner at jeg ikke skal henge meg opp i det, men er det uvanlig at dere menn ikke kommer? kan det være andre årsaker? Prestasjonsangst? Eller må jeg bare innse at jeg ikke er spesielt dyktig i senga.. hah Gi meg gjerne tips på hva jeg kan gjøre etter forspill når sexen er i gang, hvis ting tar lang tid uten at han kommer.. Anonymous poster hash: 3ca68...b64 Det virker som dere ikke helt har funnet takten i sengen. Sengevalsen er ikke samstemt. Ja du virker også stresset på dette. Det er heller ikke sikkert det er så mye kjemi mellom dere. Dette vet ikke vi så mye om. Men håper du finner ut av det hele.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Hvor gammel er du? Virker veldig umoden og usikker. Anonymous poster hash: b4a31...18c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Det virker som dere ikke helt har funnet takten i sengen. Sengevalsen er ikke samstemt. Ja du virker også stresset på dette. Det er heller ikke sikkert det er så mye kjemi mellom dere. Dette vet ikke vi så mye om. Men håper du finner ut av det hele. Vi har veldig god kjemi ellers, og mye seksuell tiltrekning om en kan si det slik. Og det virker som om han var fornøyd med sexen, det var jeg som "avsluttet" det. Det skal nevnes at det var første gang vi hadde sex, og det var alkohol involvert. Så det kan jo hende det blir bedre neste gang. Er bare redd for å ikke være bra nok i senga ettersom jeg faktisk liker han her ganske godt. Virket forøvrig som om han bekymret seg for at han ikke var god nok.. Så kanskje vi begge bare er stresset. TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Hvor gammel er du? Virker veldig umoden og usikker.Anonymous poster hash: b4a31...18c Har ikke vært sånn her tidligere, har forsåvidt også fått høre at jeg er flink i senga av tidligere partnere, men jeg ble vel litt usikker ettersom jeg virkelig liker denne mannen. Er i midten av 20 årene. TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Lite tips: Ikke stress. Det høres ut som du stresser litt og kanskje er mest opptatt av at han skal sprute fortest mulig. Han merker det forstår du, og han merker veldig godt dersom du egentlig ikke synes det er no' ok også. Nyt ham, og la det ta nøyaktig den tiden det tar. Han har også minst en hånd som gjerne hjelper til litt om det står på det. Ikke tenk så mye teknikk, vært tilstede med hele deg og nyt responsen hans og kjenn hva den gjør med deg. Takk for tips Hjalp faktisk å skrive det, så jeg kunne lese det høyt. Tror du har et poeng i at jeg stresser det opp og er for opptatt av å få han til å komme, kontra å bare nyte sexen. Skal absolutt ta det med meg videre. TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64
Peter007 Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Vi har veldig god kjemi ellers, og mye seksuell tiltrekning om en kan si det slik. Og det virker som om han var fornøyd med sexen, det var jeg som "avsluttet" det. Det skal nevnes at det var første gang vi hadde sex, og det var alkohol involvert. Så det kan jo hende det blir bedre neste gang. Er bare redd for å ikke være bra nok i senga ettersom jeg faktisk liker han her ganske godt. Virket forøvrig som om han bekymret seg for at han ikke var god nok.. Så kanskje vi begge bare er stresset. TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64 Prestasjonsangst er vanlig så det viktig å bare slappe av ta det som det kommer. DETT Prestasjonsangsts er ikke uvanlig. Dette fører til stress for å det hele vellykket. Ligg tett, bare kjele og kose så kan det hende det kommer en orgasmisk eksplosjon for dere begge.
Timza Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Takk for tips Hjalp faktisk å skrive det, så jeg kunne lese det høyt. Tror du har et poeng i at jeg stresser det opp og er for opptatt av å få han til å komme, kontra å bare nyte sexen. Skal absolutt ta det med meg videre. TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64 Blir du stresset så blir jo vi stresset også. Får du et ønsket jag om at vi skal komme, så kan det tolkes som at du er drittlei og bare vil bli ferdig med saken og vips det surrer i hodet på oss på samme måte som deg og vi kommer ikke. 1. Kommunikasjon. Når du kjenner de samme følelsene neste gang så kommuniser det; hva du ønsker fremfor at du får noen merkelige ansiktsuttrykk og "rykk og napp" som en årsak med det i ridninga. Altså, "Jeg skal få deg til å komme rawr!" med skikkelig innsats vil gi han den beskjeden han trenger, samt du får formidlet litt hva du har lyst til. Da vil han kunne hjelpe til for å komme fremfor å prøve å holde ut så lenge som mulig i tillegg. 2. Lek litt med det. "Kjenner du at jeg klemmer til nå?" når du strammer underlivet ditt over han. Hør om han liker det best om du strammer på vei ned eller på vei opp eller kanskje begge deler, igjen så går det litt på kommunikasjon under hyrdestunden. Ikke sitt der i dine egne tanker og vær bekymret for noe men heller lek med det. Du kan jo flørte litt der også på samme måte som dere gjorde på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Blir du stresset så blir jo vi stresset også. Får du et ønsket jag om at vi skal komme, så kan det tolkes som at du er drittlei og bare vil bli ferdig med saken og vips det surrer i hodet på oss på samme måte som deg og vi kommer ikke. 1. Kommunikasjon. Når du kjenner de samme følelsene neste gang så kommuniser det; hva du ønsker fremfor at du får noen merkelige ansiktsuttrykk og "rykk og napp" som en årsak med det i ridninga. Altså, "Jeg skal få deg til å komme rawr!" med skikkelig innsats vil gi han den beskjeden han trenger, samt du får formidlet litt hva du har lyst til. Da vil han kunne hjelpe til for å komme fremfor å prøve å holde ut så lenge som mulig i tillegg. 2. Lek litt med det. "Kjenner du at jeg klemmer til nå?" når du strammer underlivet ditt over han. Hør om han liker det best om du strammer på vei ned eller på vei opp eller kanskje begge deler, igjen så går det litt på kommunikasjon under hyrdestunden. Ikke sitt der i dine egne tanker og vær bekymret for noe men heller lek med det. Du kan jo flørte litt der også på samme måte som dere gjorde på forhånd. Takk for svar. Jeg tror du har veldig rett i at jeg stresser han. Når jeg tenker meg om så virket han redd for å ikke tilfredsstille meg, så jeg tror vi begge stresset. Skal fokusere på å ha det mer gøy neste gang, bare nyte det og ikke haste. Er det forresten vanlig at menn prøver å holde seg så lenge som mulig? Jeg er ikke glad i sex som varer i hundre år, bør jeg kanskje nevne det for han så han ikke prøver å holde igjen i det uendelige i fare for å komme for tidlig? TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64
Timza Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Takk for svar. Jeg tror du har veldig rett i at jeg stresser han. Når jeg tenker meg om så virket han redd for å ikke tilfredsstille meg, så jeg tror vi begge stresset. Skal fokusere på å ha det mer gøy neste gang, bare nyte det og ikke haste.Er det forresten vanlig at menn prøver å holde seg så lenge som mulig? Jeg er ikke glad i sex som varer i hundre år, bør jeg kanskje nevne det for han så han ikke prøver å holde igjen i det uendelige i fare for å komme for tidlig? TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64 Jepp. Dagens menn er vokst opp i en tid der vi blir lært at kvinnen er først, også hennes orgasme. Derfor hører du om menn som tar inn mindre sexy ting inn på soverommet mentalt for å kunne klare å manipulere seg selv for å holde ut så lenge som mulig.
Gjest Lille-pus Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Takk for svar. Jeg tror du har veldig rett i at jeg stresser han. Når jeg tenker meg om så virket han redd for å ikke tilfredsstille meg, så jeg tror vi begge stresset. Skal fokusere på å ha det mer gøy neste gang, bare nyte det og ikke haste. Er det forresten vanlig at menn prøver å holde seg så lenge som mulig? Jeg er ikke glad i sex som varer i hundre år, bør jeg kanskje nevne det for han så han ikke prøver å holde igjen i det uendelige i fare for å komme for tidlig? TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64 Se Timza' svært gode svar, og så kan du 'knurre' frem at du ønsker å kjenne ham kaste de siste sperrene og gi deg alt. Nesten de fleste menn ønsker å se sin kvinne vri seg i hemningsløs nytelse og komme uten sperrer. Det gir en ekstra boost (noe som jo er fullt forståelig om man snur rollene). Men ofte kan det føre til at dersom man ikke snakker tydelig sammen med både ord og kropp, så kan misforståelser oppstå for begge parter. Ja, og noen/enkelte/ganske mange er absolutt 'fit for fight' på nytt etter kort tid dersom du suger ham hard igjen Endret 19. februar 2015 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Se Timza' svært gode svar, og så kan du 'knurre' frem at du ønsker å kjenne ham kaste de siste sperrene og gi deg alt. Nesten de fleste menn ønsker å se sin kvinne vri seg i hemningsløs nytelse og komme uten sperrer. Det gir en ekstra boost (noe som jo er fullt forståelig om man snur rollene). Men ofte kan det føre til at dersom man ikke snakker tydelig sammen med både ord og kropp, så kan misforståelser oppstå for begge parter. Ja, og noen/enkelte/ganske mange er absolutt 'fit for fight' på nytt etter kort tid dersom du suger ham hard igjen Syntes Timza hadde et veldig bra svar, så skal absolutt ta med meg det videre! Satser på at sexen bli bra neste gang! Tusen takk for respons TS Anonymous poster hash: 3ca68...b64
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Du prøver ihvertfall å være aktiv i senga. Det er hundre ganger bedre enn potetsekkene jeg har hatt den utvilsomme gleden av å pule opp gjennom årene. Heller en aktiv jente som prøver, men kanskje ikke helt vet hva hun driver med, enn en død fisk. Anonymous poster hash: d306c...ad7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Du prøver ihvertfall å være aktiv i senga. Det er hundre ganger bedre enn potetsekkene jeg har hatt den utvilsomme gleden av å pule opp gjennom årene. Heller en aktiv jente som prøver, men kanskje ikke helt vet hva hun driver med, enn en død fisk. Anonymous poster hash: d306c...ad7 Jo takk, man lærer vel ikke uten å prøve (og feile) tenker jeg, så får bare fortsette og se hva som fungerer og ikke fungerer. Tenkte å suge han som forspill neste gang, er ikke så erfaren på det så håper ikke det går galt Er det noen ting som er helt krise? skjønner jo at tenner selvsagt ikke hører med, men er det andre ting man kan gjøre galt? (beklager for litt for mye informasjon men..) Anonymous poster hash: 3ca68...b64
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 Første gang jeg og samboeren min hadde sex, fikk han den ikke opp engang. Er nok bare guttefysikken som er litt rar noen ganger Anonymous poster hash: 6f197...d30
Hulderen Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 Noen menn tror de er best i senga når de holder lengst mulig. De tror kvinner trenger laaang tid på å få orgasme. Så det er mulig han holdt igjen for å glede dg, for at du skulle komme. Hvis dere begge tenker litt mer på egen nytelse, skal du se at alt går så meget bedre
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #18 Skrevet 19. februar 2015 Jo takk, man lærer vel ikke uten å prøve (og feile) tenker jeg, så får bare fortsette og se hva som fungerer og ikke fungerer. Tenkte å suge han som forspill neste gang, er ikke så erfaren på det så håper ikke det går galt Er det noen ting som er helt krise? skjønner jo at tenner selvsagt ikke hører med, men er det andre ting man kan gjøre galt? (beklager for litt for mye informasjon men..) Anonymous poster hash: 3ca68...b64 Ikke under noen som helst omstendighet stikk en finger inn i rumpa hans mens du gir han en blowjob. Det er visst noen damer som har fått for seg at det liker menn. Noen ja, men mange får noia. En jeg kjenner avbrøt et ONS da dama spurte om ikke han ville ha en finger i ræva, så ille kan det være. Personlig liker jeg det, men mange menn liker ikke det. Dessuten er det din tid å lære. Ingen var den fødte verdensmester i senga. Du prøver og prøver og prøver. Bruk fantasien og nyt hverandre. Og for å svare hvorfor han ikke kommer. Det kan være så enkelt som at han er livredd for å gjøre deg gravid. Det er flere jeg har snakka med som ikke klarer pga det. Jeg inkludert. Jeg kan ha sex i timesvis uten å komme om jeg ikke bruker kondom eller ikke vet at hun går på p-piller. Jeg måtte se p-pilleeksken, og etter 5 minutter kom jeg inni ho. Ellers kan det også være at han rett og slett setter din nytelse foran sin egen. Og dermed ikke klarer slippe seg løs og slappe av. Jeg merker selv at når jeg er mer avslappet og mindre nervøs, så tar det mindre tid før jeg kommer. Selv om jeg har brukt et tiår med hard onani, som mange mener egentlig burde gjøre at jeg ikke klarer komme fra vanlig sex. Lykke til Anonymous poster hash: d306c...ad7
Gjest Lille-pus Skrevet 19. februar 2015 #19 Skrevet 19. februar 2015 Gutta får korrigere dersom de føler for det nå, men noe av det mest tennende du kan gjøre er å bli skikkelig kåt. Så kåt at du ikke kan vente med å forsyne deg av ham, og med å la ham forsyne seg av deg. Hiv det som skulle være av potensielle hemninger ut av vinduet og undersøk hele kroppen hans med huden din, munnen din, tungen din, brystene dine og håret ditt. Lek med ham og ha god sex. Ikke tenk så mye teknikk og ting du 'skal' eller 'må', gjør det som faller seg naturlig der og da. Og ikke nekt ham å undersøke kroppen din heller. God sex er samarbeid, ikke en enmanns/-kvinnes aktivtet. Penisen hans kan du jo behandle som du slikker i deg en softis på en glovarm sommerdag. Vær heller litt for myk innledningsvis enn å ta i av alle krefter. - jeg vil tro han er fullt i stand til å komme med ønsker underveis.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #20 Skrevet 19. februar 2015 Bare ikke gjør som denne dama, så er du good to go.https://www.youtube.com/watch?v=0hm7pp_JFOs Anonymous poster hash: d306c...ad7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå