Gjest splitter ny Skrevet 11. august 2004 #1 Del Skrevet 11. august 2004 Ja..da var første skoledag over. Wow... Hadde helt glemt hvor stressende det er å bli kjent med folk, fremføre masse rart..og bare vente på at ting skal roe seg ned.. Jeg er ikke verdens mest utadvendte person..og jeg er helt ny i byen.. Er det vanskelig å få seg venner på dette studiet? Mange av studentene virket kanskje litt ovenpå.. *bekymret* Og en ting til, er det veldig mange fremføringer? Hater hater hater slike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. august 2004 #2 Del Skrevet 11. august 2004 Ja, jeg. Og vi går tydeligvis ikke på samme universitet (eller kanskje vi er på forskjellige nivåer), for jeg begynner ikke før på mandag. Jeg synes det er veldig vanskelig å bli kjent med andre på universitetet. Jeg kjenner ingen på det nivået jeg begynner på og gruer meg litt til det. Synes UiO er så stort og upersonlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splitter ny - dag 2 Skrevet 12. august 2004 #3 Del Skrevet 12. august 2004 Så var dag 2 overstått... Du Arkana, gikk du 1. semester på samme universitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har tatt PSY 110 på UiO (tok en BSc i England) og skal nå begynne på 5. semester på profesjonsstudiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2004 #5 Del Skrevet 15. august 2004 Hm...jeg går også på profesjonsstudiet... Kullet virker hyggelig, og jeg tror og håper jeg blir kjent med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #6 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg går på niende semester på UiO. Det har vært veldig hyggelig på ha et lite kull å gå sammen med hele tiden, det gjør store og upersonlige UiO mye mindre! Det har vært endel framføringe, ja, men du er ikke alene om å hate det. Og det går mye lettere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå