^me^ Skrevet 11. august 2004 #1 Del Skrevet 11. august 2004 pusen min på 3 måneder ble påkjørt! samboeren min skulle kjøre så hørte vi et hyl, han hoppte ut av bilen og jeg sprang ut og lurte på hva som sjedde og tenkte på misty(pusen min) med en gang! vi så under bilen men fant ingenting, så fant vi henne under bossdunken. dette sjedde i går kveld så da tenkte vi at vi kunne gå til dyreklinikken neste dag for og se om hun ble bedre. så i dag var vi på dyreklinikken med henne. de kjente på henne og tok røntgen. det viste seg at hun hadde brukket bekkenet og den ene foten helt oppi bekkenet der benet henger fast. så det blir operasjon i måren kl.9.00. de sa at de kunne "skru" benet fast igjen. håper dette går bra!er litt nervøs pga. narkosen og smerter osv.. jeg ser ingen grunn til og avlive henne, hun har et helt liv forran seg!hun er trossalt bare 3 måneder gammel! dette kommer til og koste oss 2600,- men det er verdt det! nå skal hun ikke være i aktivitet på en måned! og vi har en hannkatt som er bestevenn og lekekameraten hennes!de er overalt hele dagen vanligvis... så nå ligger hun i senga vår(yndlingsplassen hennes) og sover og slapper av og kan ikke røre på seg pga skaden.hun er litt slakk etter beroligenes sprøyten hun fikk i dag,men hun føler seg sikkert bedre etter smertestillende hun fikk også... har satt hundeburet vårt,sandkassa og mat og vann i en krok hun kan ha i stua.så slipper hun og gå så lang for og komme til de forskjellige tingene.har også persiennene igjen på den sida av stua så det ikke blir så varmt om dagen.hun skal ligge i hundeburet i en måned stakkar,men hun skal få mye oppmerksomhet og omsorg.har kjøpt våtmat til henne i dag(yndlingmaten) håper det går bra i mårra! det er trossalt baby'en min det er snakk om.. jeg skrev dette for og få ut litt av frustrasjonen,så ikke spør meg om hva poenget var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #2 Del Skrevet 11. august 2004 Stakkars pusen om stakkars deg! Du må skrive om hvordan operasjonen går. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 11. august 2004 #3 Del Skrevet 11. august 2004 Lykke til med operasjonen. Katten til ett vennepar av meg fikk knust bekkenet (sannsynligvis fra påkjørsel). Den ble operert samme kveld og lever nå i beste velgående uten noen som helst mén. Krysser fingrene for at det vil gå like bra med katten din. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 #4 Del Skrevet 11. august 2004 Uff da :trøste: Håper alt ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. august 2004 #5 Del Skrevet 11. august 2004 Stakkars lille pus, men det er bra den lever da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. august 2004 #6 Del Skrevet 11. august 2004 Stakkars pus.. jeg krysser fingrene for at alt går bra med operasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 11. august 2004 #7 Del Skrevet 11. august 2004 Håper alt går bra med lille pusen din :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 11. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 11. august 2004 takk for mange svar! betyr mye akkuratt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 13. august 2004 #9 Del Skrevet 13. august 2004 Stakar lille pusen, og for en fæl støkk dere må ha fått! Ville bare fortelle at pusen til lillesøster ble også påkjørt og knakk bekkenet på minst 7 steder, og hun er også helt fin nå. Det eneste var at hun MÅTTE steriliseres, fordi bekkenet ikke ble like fleksibelt etter det vokste sammen igjen. Å føde ville rett og slett tatt livet av henne... Håper alt gikk bra, fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 13. august 2004 #10 Del Skrevet 13. august 2004 Heldigvis finnes det folk som deg. Mange hadde valgt den letteste utveien med avliving. Operasjonen går nok bra og du får nok mange gode år sammen med pusen og omvendt. Lykke til til begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2004 #11 Del Skrevet 13. august 2004 Dakar pusen din. Håper hun blir fort frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 13. august 2004 #12 Del Skrevet 13. august 2004 Krysser både fingre og tær. Blir så glad når jeg hører om folk som deg som ikke velger letteste utvei som nevnt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 14. august 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 14. august 2004 operasjonen gikk fint! hun kan heller ikke få kattunger pga. forandringer i bekkenet..men vi skal sterilisere henne snart. takk igjen for mange fine svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå