AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei! Jeg har sagt opp jobben min, da jeg ikke klarte kombinere den ved siden av studiene mine(100%). Jeg sa opp i januar, og skal dermed jobbe ut februar. Det har seg nå slik at jeg har fått hjernerystelse, og kan av den grunn ikke jobbe ut neste uke. Det jeg lurer på er om dette vil gjøre at jeg må jobbe ytterligere for å kompensere for det tapte? Det er snakk om en deltidsjobb i en butikk forresten. Jobber 1-2 kvelder i uken. Anonymous poster hash: 3218f...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower Skrevet 18. februar 2015 #2 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Dette svaret dekker vel spørsmålet ditt, så svaret blir vel nei, du må ikke jobbe ytterligere for å kompansere for det tapte. Du er vanlig arbeidstaker til arbeidsforholdet er avsluttet, med de rettigheter rundt sykemelding og sykepenger som det medfører. http://www.lommelegen.no/legesvar/sykepenger-i-oppsigelsestiden Endret 18. februar 2015 av olinari 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Del Skrevet 19. februar 2015 Jobben gjorde meg syk så jeg var sykemeldt hele oppsigelsestiden men tok også ut ferie. Hdde 3 mnd oppsigelse. Selvfølgelig skal man ikke jobbe ekstra sånn som du tenker.Anonymous poster hash: 12f54...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå