AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser nå at et par av elevene mine har funnet instagram-kontoen min. Jeg har åpen profil så de har nå begynt å følge meg. Burde jeg blokkere dem og gjøre profilen min privat, eller er det greit at de følger meg? Jeg har egentlig ikke et problem med at de følger meg og lurer mer hva dere tenker rundt dette. Jeg har et par selfies, vennebilder, naturbilder og et par andre ting. Jeg har et par bilder hvor en kan se vinglass og en flaske vin, men ingen festbilder som stiller meg i et dårlig lys eller noe slikt. Elevene går forresten på barneskolen (slutten).Anonymous poster hash: ed7e3...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mijaa Skrevet 18. februar 2015 #2 Del Skrevet 18. februar 2015 Her tror jeg du må bruke din egen skjønn, egentlig. Snakk litt med kollegaene dine og hva slags praksis de har på det? Jeg er bare lærerstudent da, men jeg har aldri sagt mitt fulle navn til elevene sånn at de kan finne meg på ymse sosiale media. Ikke fordi det hadde gjort noe, det er ingenting på kontoene mine som stiller meg i et dårlig lys sånn sett, men jeg er bare ikke bekvem med det. Kanskje synet mitt på det endrer seg når jeg får "min egen klasse" og knytter nærere relasjoner, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Del Skrevet 18. februar 2015 Dette er dårlig dømmekraft. Anonymous poster hash: cf4a9...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 18. februar 2015 #4 Del Skrevet 18. februar 2015 Personlig synes jeg du skal ha privat profil. Elevene dine har ingenting i ditt privatliv å gjøre, selv om du ikke legger ut noe "skummelt". Ta en prat med kollegene dine, eventuelt sjefen, og finn ut hva som er gjengs praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg hadde ikke tenkt på dette med instagram osv før nå. Er nyutdannet og overtok klassen i september siden kontaktlæreren er i mammaperm.Anonymous poster hash: ed7e3...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå