AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #81 Del Skrevet 21. februar 2015 Du velger å ta sjangsen på å pule en du ikke kjenner? Hva med KJØNNSYKDOMMER eller andre lumskheter, men værsegod. Anonymous poster hash: d174a...e4c Men dette gjelder ikke menn?? Dessuten bruker ethvert oppegående menneske kondom når man har uforpliktende eller casual sex! Anonymous poster hash: a8fc8...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbc_tromvik Skrevet 21. februar 2015 #82 Del Skrevet 21. februar 2015 Du velger å ta sjangsen på å pule en du ikke kjenner? Hva med KJØNNSYKDOMMER eller andre lumskheter, men værsegod.Anonymous poster hash: d174a...e4c HAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #83 Del Skrevet 21. februar 2015 Men dette gjelder ikke menn?? Dessuten bruker ethvert oppegående menneske kondom når man har uforpliktende eller casual sex! Anonymous poster hash: a8fc8...a5a Ikke oppegående når en ligger med fremmede og hvakemsomhelst Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbc_tromvik Skrevet 21. februar 2015 #84 Del Skrevet 21. februar 2015 Ikke oppegående når en ligger med fremmede og hvakemsomhelstAnonymous poster hash: d174a...e4c Knip igjen da. Ha en regel om 5mnd før sex. Møt foreldrene og hele pakka. Krev 3 separate kjønnsykdomstester med 3 mnds opphold mellom hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbc_tromvik Skrevet 21. februar 2015 #85 Del Skrevet 21. februar 2015 Ikke oppegående når en ligger med fremmede og hvakemsomhelstAnonymous poster hash: d174a...e4c Knip igjen da. Ha en regel om 5mnd før sex. Møt foreldrene og hele pakka. Krev 3 separate kjønnsykdomstester med 3 mnds opphold mellom hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #86 Del Skrevet 21. februar 2015 Knip igjen da. Ha en regel om 5mnd før sex. Møt foreldrene og hele pakka. Krev 3 separate kjønnsykdomstester med 3 mnds opphold mellom hver gang. Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #87 Del Skrevet 21. februar 2015 Knip igjen da. Ha en regel om 5mnd før sex. Møt foreldrene og hele pakka. Krev 3 separate kjønnsykdomstester med 3 mnds opphold mellom hver gang. Kjipt om man blir dumpa etter de 5 mnd da... for det kan skje! Anonymous poster hash: fdb2f...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #88 Del Skrevet 21. februar 2015 Du velger å ta sjangsen på å pule en du ikke kjenner? Hva med KJØNNSYKDOMMER eller andre lumskheter, men værsegod. Anonymous poster hash: d174a...e4c Ja, det gjør jeg (som i: en jeg har valgt å date), og det har fungert supert til nå Regner med at du tenker på kjønnssykdommer? Kjønnsykdommer er i såfall nytt for meg. Her er jeg veldig lur. Bruker noe som kalles KONDOM. Forundrer meg at du ikke har hørt om dette. Det er en slags gummihette du trer over penis som beskytter mot kjønnsykdommer. Om du lurer på noe mer om dette kan du spørre Google, han vet alt! KONDOM bruker jeg frem til vi er eksklusive og vi tester oss før dette. Regner med at du tenker på ulumskheter? Litt usikker på hva du tenker på her. Det er visstnok større sannsynlighet for sopp, bakteriell vaginose og UVI med ny partner, men dette kan man fint få uten å ha sex også. Hadde alle 3 som jomfru til og med (uinteressant småekkel fakta der). Så da sitter vi egentlig igjen med at vi har ulikt syn på sex, helt OK det. Men jeg er da verken mindre oppegående, ligger med hvemsomhelst eller befengt med all verdens kjønnssykdommer av den grunn. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbc_tromvik Skrevet 21. februar 2015 #89 Del Skrevet 21. februar 2015 Kjipt om man blir dumpa etter de 5 mnd da... for det kan skje! Anonymous poster hash: fdb2f...c5e Nei, jeg la opp til crazy bitch mentalitet der. Jeg er overhodet ikke seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #90 Del Skrevet 21. februar 2015 Ja, det gjør jeg (som i: en jeg har valgt å date), og det har fungert supert til nå Regner med at du tenker på kjønnssykdommer? Kjønnsykdommer er i såfall nytt for meg. Her er jeg veldig lur. Bruker noe som kalles KONDOM. Forundrer meg at du ikke har hørt om dette. Det er en slags gummihette du trer over penis som beskytter mot kjønnsykdommer. Om du lurer på noe mer om dette kan du spørre Google, han vet alt! KONDOM bruker jeg frem til vi er eksklusive og vi tester oss før dette. Regner med at du tenker på ulumskheter? Litt usikker på hva du tenker på her. Det er visstnok større sannsynlighet for sopp, bakteriell vaginose og UVI med ny partner, men dette kan man fint få uten å ha sex også. Hadde alle 3 som jomfru til og med (uinteressant småekkel fakta der). Så da sitter vi egentlig igjen med at vi har ulikt syn på sex, helt OK det. Men jeg er da verken mindre oppegående, ligger med hvemsomhelst eller befengt med all verdens kjønnssykdommer av den grunn. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Gud bedre for en dust Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #91 Del Skrevet 21. februar 2015 Nei, jeg la opp til crazy bitch mentalitet der. Jeg er overhodet ikke seriøs. Åååh.. Anonymous poster hash: fdb2f...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #92 Del Skrevet 21. februar 2015 Åååh.. Anonymous poster hash: fdb2f...c5e Sier eg og, fyren må ha fritidsproblemer, sikkert ute og puler folk han ikke kjenner. Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbc_tromvik Skrevet 21. februar 2015 #93 Del Skrevet 21. februar 2015 Sier eg og, fyren må ha fritidsproblemer, sikkert ute og puler folk han ikke kjenner.Anonymous poster hash: d174a...e4c Hahaha! Elendig trolling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. februar 2015 #94 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) For min del er det automatik, jeg bryr meg ikke om selve sexen. I møte med en date pusher jeg hele tiden mot neste nivå. Ellers havner jeg fort i vennefella. Altså vil hun ha sex er jeg avvisende, vil hun ikke så pusher jeg for det. Hun behøver ikke gi etter, det er kun en naturlig del av å gå fra kjent til noe mer.Anonymous poster hash: 6debe...add Fungerer det sånn du vil? Endret 21. februar 2015 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #95 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (På 18.2.2015 den 13.24): Ved tre anledninger har jeg hatt sex på første date, alle tre gangene var det kvinnen som tok initiativ til det... Tror ikke kvinner er noe mindre glad i sex enn menn er... Mann 38 Anonymous poster hash: 2908f...a2e Mistet du interessen da? Ingen forhold med de etterpå? Anonymkode: 5709d...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #96 Del Skrevet 12. desember Klart menn vil ha sex med en dame de er intressert i? Er dette konseptet nytt for deg? Selv om menn er glad i og er optatt av sex betyr det ikke at det er alt de vil / er intressert i med en dame. Men det er såklart et veldig viktig punkt. De fleste menn som kvinner er jo også primært intressert i en romantisk relasjon med en eventuell partner å da er også sexen sentral. Er du ute etter en mann som ikke vil ha sex med deg? Da kan du jo finne deg en som spiller på det andre laget å ha som "bestekompis" istedenfor. Anonymkode: af13b...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #97 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mistet du interessen da? Ingen forhold med de etterpå? Anonymkode: 5709d...23c Jeg tror ikke han finner spørsmålet ditt ni år senere. Anonymkode: 70cac...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #98 Del Skrevet 12. desember Jeg er opptatt av skikkelig god sex, og slikt tar tid å utvikle Anonymkode: 875ac...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #99 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (På 18.2.2015 den 12.53): Noen som har møtt den type menn som vil kysse og ha sex på første eller andre daten? Altså jeg har møtt mange sånne via sjekkekanaler. Og når de er sånn så synes jeg at de er litt frekk i måten de går frem på. Anonymous poster hash: 1427f...34f Egentlig ikke. Dvs, da vi var sånn 15-17 og smått begynte å debutere seksuelt, så husker jeg det var veldig stas for guttene om de «kom i buksa» på en jente. Gjerne på fest. Ettersom jeg ble litt eldre, så har jeg aldri opplevd at gutter og menn jeg har datet har «mas» eller hatt dårlig tid. Kan understreke at jeg aldri har brukt Tinder og lignende. Mulig det er en del desperate gutter der? Anonymkode: 55596...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå