AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #61 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvorfor gjør dere så mye ut av sex? Man mister ikke verdi av å ha sex. Når det er sagt, blir man ikke mer verdifull av det heller. Det er ganske enkelt en aktivitet mange synes er essensielt i et forhold, og når man møter noen man tenker å innlede et forhold til er det vel ganske naturlig å ha sex og se kjemien mellom hverandre? Jeg tror dere hadde blitt lykkeligere av å ikke legge så mye i det. Det er ikke verdens undergang. Anonymous poster hash: a8fc8...a5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #62 Del Skrevet 20. februar 2015 Javell, da kan du ha sex med en fremmed ( 1 date ) du føler deg ikke litt billig innimellom? er jo helt ukritisk Anonymous poster hash: d174a...e4c Overhode ikke. Jeg er ikke helt ukritisk. Jeg har jo valgt å gå på date med mannen, noe som vil si at jeg ser på ham som en potensiell partner. Og det har kun skjedd når det var full klaff som nevnt. Nei, man kjenner hverandre ikke veldig godt etter første date, så du kan godt definere det som en fremmed. Men for meg er sex en naturlig del av det å bli kjent og om vi skulle være en såpass bra match at de skjer på første date synes jeg det er helt OK. Sikkert mange som har et annet synspunkt på hvor godt man bør kjenne hverandre før man har sex. Men poenget mitt er at jeg synes tidspunkt for sex bør være når man føler seg klar for det. Uavhengig av om det er etter første date eller etter flere måneder. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #63 Del Skrevet 20. februar 2015 Overhode ikke. Jeg er ikke helt ukritisk. Jeg har jo valgt å gå på date med mannen, noe som vil si at jeg ser på ham som en potensiell partner. Og det har kun skjedd når det var full klaff som nevnt. Nei, man kjenner hverandre ikke veldig godt etter første date, så du kan godt definere det som en fremmed. Men for meg er sex en naturlig del av det å bli kjent og om vi skulle være en såpass bra match at de skjer på første date synes jeg det er helt OK. Sikkert mange som har et annet synspunkt på hvor godt man bør kjenne hverandre før man har sex. Men poenget mitt er at jeg synes tidspunkt for sex bør være når man føler seg klar for det. Uavhengig av om det er etter første date eller etter flere måneder. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Er du ikke redd for å bli brukt? Kan hende du føler deg klar, men han i realiteten har rundspilt deg nettopp fordi han vet du er en som gjerne har sex på første date hvis alt "klaffer"? Anonymous poster hash: 204b3...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #64 Del Skrevet 20. februar 2015 Er du ikke redd for å bli brukt? Kan hende du føler deg klar, men han i realiteten har rundspilt deg nettopp fordi han vet du er en som gjerne har sex på første date hvis alt "klaffer"? Anonymous poster hash: 204b3...089 Jeg tar det for gitt at en mann som vil gå på date med meg er ute etter å bli kjent med meg og ikke kun et ligg. Når det er sagt har jeg kun hatt sex på første date en gang, men kunne godt gjort det igjen om det skulle klaffe. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #65 Del Skrevet 20. februar 2015 Er du ikke redd for å bli brukt? Kan hende du føler deg klar, men han i realiteten har rundspilt deg nettopp fordi han vet du er en som gjerne har sex på første date hvis alt "klaffer"? Anonymous poster hash: 204b3...089 Nok av de mennene der, gleder meg stort å avise de. Anonymous poster hash: d174a...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #66 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg tar det for gitt at en mann som vil gå på date med meg er ute etter å bli kjent med meg og ikke kun et ligg. Når det er sagt har jeg kun hatt sex på første date en gang, men kunne godt gjort det igjen om det skulle klaffe. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Naivt. Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #67 Del Skrevet 20. februar 2015 Er du ikke redd for å bli brukt? Kan hende du føler deg klar, men han i realiteten har rundspilt deg nettopp fordi han vet du er en som gjerne har sex på første date hvis alt "klaffer"? Anonymous poster hash: 204b3...089 Kvinner kan også nyte sex... Anonymous poster hash: a8fc8...a5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #68 Del Skrevet 20. februar 2015 Kvinner kan også nyte sex... Anonymous poster hash: a8fc8...a5a Med en fremmed? sier vel mye om eget følelsesliv Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #69 Del Skrevet 20. februar 2015 Naivt. Anonymous poster hash: d174a...e4c Er det? Er det virkelig så mange menn som går på date kun for et ligg? Har aldri opplevd det. Men om det er tilfelle er jeg villig til å ta sjansen fremfor å begynne med analysering av "ånei, er han kanskje bare ute etter å ligge med meg?". Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #70 Del Skrevet 20. februar 2015 Med en fremmed? sier vel mye om eget følelsesliv Anonymous poster hash: d174a...e4c Men det er helt naturlig og vanlig at menn liker sex med alle uansett da, eller? Mennesker er forskjellige, og det er ingen fasit på nøyaktig hvordan kvinner er og menn er. Noen stereotyper og tendenser forekommer selvfølgelig, men kvinner kan nyte sex med en fremmed på akkurat samme måte som at menn kan det - uten at det er noe galt med dem for det. Men du kan ha rett, det sier nok noe om eget følelsesliv, på samme måte som at alt annet gjør det. Det kan for eksempel si at man har et forhold til sex som ikke nødvendigvis knyttes direkte til kjærlighet, eller det kan si at man er så glad i sex og nærhet at det ikke gjør så mye hvem man har det med. Jeg elsker for eksempel å spille brettspill, som også er noe jeg forbinder med et forhold fordi jeg ofte har lange brettspillkvelder med partnerne mine, som jeg ikke har samme mulighet til med venner og bekjente. Det betyr ikke at brettspill er "hellig", og det spiller egentlig ingen stor rolle hvem jeg spiller med, jeg har det gøy uansett. Selv om det er mye koseligere og morsommere med noen jeg elsker og har et bra forhold til. Anonymous poster hash: a8fc8...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #71 Del Skrevet 20. februar 2015 Med en fremmed? sier vel mye om eget følelsesliv Anonymous poster hash: d174a...e4c Dessuten er noen man dater sjeldent en fremmed. Det er noen man i utgangspunktet, foreløpig, har vurdert passende til et forhold. Sex kan være viktig for å fortsette den vurderingen. Anonymous poster hash: a8fc8...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #72 Del Skrevet 20. februar 2015 Men det er helt naturlig og vanlig at menn liker sex med alle uansett da, eller? Mennesker er forskjellige, og det er ingen fasit på nøyaktig hvordan kvinner er og menn er. Noen stereotyper og tendenser forekommer selvfølgelig, men kvinner kan nyte sex med en fremmed på akkurat samme måte som at menn kan det - uten at det er noe galt med dem for det. Men du kan ha rett, det sier nok noe om eget følelsesliv, på samme måte som at alt annet gjør det. Det kan for eksempel si at man har et forhold til sex som ikke nødvendigvis knyttes direkte til kjærlighet, eller det kan si at man er så glad i sex og nærhet at det ikke gjør så mye hvem man har det med. Jeg elsker for eksempel å spille brettspill, som også er noe jeg forbinder med et forhold fordi jeg ofte har lange brettspillkvelder med partnerne mine, som jeg ikke har samme mulighet til med venner og bekjente. Det betyr ikke at brettspill er "hellig", og det spiller egentlig ingen stor rolle hvem jeg spiller med, jeg har det gøy uansett. Selv om det er mye koseligere og morsommere med noen jeg elsker og har et bra forhold til. Anonymous poster hash: a8fc8...a5a Damer som gjør slike ting blir betraktet som løse og billige, menn ler av det og den del preiker dritt om slike damer. Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #73 Del Skrevet 20. februar 2015 Dessuten er noen man dater sjeldent en fremmed. Det er noen man i utgangspunktet, foreløpig, har vurdert passende til et forhold. Sex kan være viktig for å fortsette den vurderingen. Anonymous poster hash: a8fc8...a5a Litt naivt, de fleste menn er der kun for en ting. De har vurdert deg som løs. Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #74 Del Skrevet 20. februar 2015 Damer som gjør slike ting blir betraktet som løse og billige, menn ler av det og den del preiker dritt om slike damer. Anonymous poster hash: d174a...e4c Det betyr ikke at det er berettiget. Det peker simpelthen på en uheldig tendens som kommer fra sosialiserte fordommer. Anonymous poster hash: a8fc8...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #75 Del Skrevet 20. februar 2015 Med en fremmed? sier vel mye om eget følelsesliv Anonymous poster hash: d174a...e4c Hva sier det om følelseslivet mitt? Men ja, som AB over kan jeg fint nyte den fysiske delen av sex. Det er ikke kun knyttet til følelser for min del (som umulig kan oppstå etter 1 date). Er heller ikke et utpreget følelsesmenneske, bruker tid på å falle for noen. Så godt mulig det har en sammenheng. Har allikevel aldri hatt problemer med at menn ikke tar meg seriøst eller prater dritt om meg gitt. Men om det hadde vært tilfelle får de nesten bare prate altså. Så lenge jeg erfarer noe annet kjøper jeg ikke at menn går på date kun for sex. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #76 Del Skrevet 20. februar 2015 * ikke erfarer noe annet Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #77 Del Skrevet 20. februar 2015 Hva sier det om følelseslivet mitt? Men ja, som AB over kan jeg fint nyte den fysiske delen av sex. Det er ikke kun knyttet til følelser for min del (som umulig kan oppstå etter 1 date). Er heller ikke et utpreget følelsesmenneske, bruker tid på å falle for noen. Så godt mulig det har en sammenheng. Har allikevel aldri hatt problemer med at menn ikke tar meg seriøst eller prater dritt om meg gitt. Men om det hadde vært tilfelle får de nesten bare prate altså. Så lenge jeg erfarer noe annet kjøper jeg ikke at menn går på date kun for sex. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Mange menn går på date kun for sex, de kan også være i forhold kun for sex. Har man sex med folk ukritisk er det fort gjort å miste det menneskelige, det er ikke bra. Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #78 Del Skrevet 20. februar 2015 Det betyr ikke at det er berettiget. Det peker simpelthen på en uheldig tendens som kommer fra sosialiserte fordommer. Anonymous poster hash: a8fc8...a5a Javisst, men skal love deg at de EKSISTERER! Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #79 Del Skrevet 20. februar 2015 Javisst, men skal love deg at de EKSISTERER! Anonymous poster hash: d174a...e4c Hehe, der kom det ja. Selvfølgelig eksisterer de, og selvfølgelig er det alltid en risiko tilstede for at jeg tolker signalene hans feil og at han ser på daten som kun en sjanse for sex. Og ja, jeg gjør meg ekstra sårbar for det om jeg har sex på første date. Men da foretrekker jeg å ta sjansen, fortsetter å tro at de fleste menn er bra og vil bli kjent med meg om de vil gå på på date med meg. Så får jeg heller gå på en smell om det ikke skulle være tilfelle, det er ikke akkurat verdens undergang. Heller det enn å gå rundt med en mental sjekkliste hvor jeg krysser av for hvor sannsynlig det er at han er ute etter kun sex når jeg skal bli kjent med en mann. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #80 Del Skrevet 20. februar 2015 Hehe, der kom det ja. Selvfølgelig eksisterer de, og selvfølgelig er det alltid en risiko tilstede for at jeg tolker signalene hans feil og at han ser på daten som kun en sjanse for sex. Og ja, jeg gjør meg ekstra sårbar for det om jeg har sex på første date. Men da foretrekker jeg å ta sjansen, fortsetter å tro at de fleste menn er bra og vil bli kjent med meg om de vil gå på på date med meg. Så får jeg heller gå på en smell om det ikke skulle være tilfelle, det er ikke akkurat verdens undergang. Heller det enn å gå rundt med en mental sjekkliste hvor jeg krysser av for hvor sannsynlig det er at han er ute etter kun sex når jeg skal bli kjent med en mann. Anonymous poster hash: 7ad20...e01 Du velger å ta sjangsen på å pule en du ikke kjenner? Hva med KJØNNSYKDOMMER eller andre lumskheter, men værsegod. Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå