Gå til innhold

mange menn er så opptatt av sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lol, det er da vel helt vanlig. Hadde date med ei igår, og vi klinte og klådde. Er ikke noe galt i det.

Litt vel billig er det dog..

Anonymous poster hash: d174a...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er konkurranse om menn som ligger på med damer på 1 date så er det hvertfall ikke noe jeg ser på som "kvalitet" ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærmufinns og ett fint smil?

Nå er vi på rett vei her. Om du lager god nok mat til ham, så kan han nok vente til andre eller tredje date før det skal pules.

Det hele jeg vil frem til er at kvinner som ikke har noe annet enn musa si å by på, må frem med godene tidligere i datingprosessen.

VIl dere ha en gentleman, så må dere være en lady selv. Vil dere ha en ekte mann, så vær den ekte kvinnen han vil ha.

Ingen menn har noe problem å vente på kvinner av høy kvalitet.

Anonymous poster hash: 3b943...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi på rett vei her. Om du lager god nok mat til ham, så kan han nok vente til andre eller tredje date før det skal pules.

Det hele jeg vil frem til er at kvinner som ikke har noe annet enn musa si å by på, må frem med godene tidligere i datingprosessen.

VIl dere ha en gentleman, så må dere være en lady selv. Vil dere ha en ekte mann, så vær den ekte kvinnen han vil ha.

Ingen menn har noe problem å vente på kvinner av høy kvalitet.

Nettopp- og tror du egentlig menn synes damer som ligger med dem på 1 date er av høy kvalitet?

..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. skal date en mann som venter, han sier det er null stress.. mulig han ser på meg som høy kvalitet;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp- og tror du egentlig menn synes damer som ligger med dem på 1 date er av høy kvalitet?

..

Kanskje han hadde inntrykket av hun var av høy kvalitet, men underveis i daten så ombestemte han seg. Folk endrer mening etterhvert som man blir kjent med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han hadde inntrykket av hun var av høy kvalitet, men underveis i daten så ombestemte han seg. Folk endrer mening etterhvert som man blir kjent med folk.

Det blir ofte en skjev relasjon ja, kommer an på hvor lite stresset man er egentlig. Men skikkelige menn liker damer som ikke gir alt av seg selv med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ofte en skjev relasjon ja, kommer an på hvor lite stresset man er egentlig. Men skikkelige menn liker damer som ikke gir alt av seg selv med en gang:)

Om du forventer å leve etter hvordan ting var i gamle dager, for all del. Personlig går jeg aldri i fellen å vente på en som leker kostbar. Klart man skal jobbe litt, men om hun setter seg på bakbeina for tidlig, så gidder jeg ikke vente så veldig lenge på henne. Det har ingenting med at hun blir mindre verdt om jeg har sex tidlig med henne, men jeg vil vite at det fungerer seksuelt mellom oss. Jeg vil vite at hun har en åpen seksualtitet og ikke har mentale sperrer. Nå må det sies at jeg dater damer som er 30+ og da forventes det at hun ikke er en usikker 20åring heller. For et fremtidig samliv så er det viktig at jenta er på lik bølgelengde seksuelt for meg. Går daten bra og vi har god kjemi så vil jeg helst at vi har sex på første date. Kan kanskje strekke meg itl date nr 2, men om hun prøver å bruke sex som et pressmiddel for å heve sin kvalitet, så mister jeg interessen. Hvis hun viser at hun har andre verdier som veier mer, så kan jeg klart vente enda lenger. Men få damer nå til dags er verdt å vente på. Mister jeg en, så er det en ny en å date. Ikke no stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du forventer å leve etter hvordan ting var i gamle dager, for all del. Personlig går jeg aldri i fellen å vente på en som leker kostbar. Klart man skal jobbe litt, men om hun setter seg på bakbeina for tidlig, så gidder jeg ikke vente så veldig lenge på henne. Det har ingenting med at hun blir mindre verdt om jeg har sex tidlig med henne, men jeg vil vite at det fungerer seksuelt mellom oss. Jeg vil vite at hun har en åpen seksualtitet og ikke har mentale sperrer. Nå må det sies at jeg dater damer som er 30+ og da forventes det at hun ikke er en usikker 20åring heller. For et fremtidig samliv så er det viktig at jenta er på lik bølgelengde seksuelt for meg. Går daten bra og vi har god kjemi så vil jeg helst at vi har sex på første date. Kan kanskje strekke meg itl date nr 2, men om hun prøver å bruke sex som et pressmiddel for å heve sin kvalitet, så mister jeg interessen. Hvis hun viser at hun har andre verdier som veier mer, så kan jeg klart vente enda lenger. Men få damer nå til dags er verdt å vente på. Mister jeg en, så er det en ny en å date. Ikke no stress.

Nei, jeg merker det-helt til du treffer en du virkelig liker..

Bruk og kast mentalitet blir jeg ikke meg på, jeg ligger ikke med folk jeg ikke kjenner, har ingenting med kostbarhet å gjøre, heller sunn fornuft;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg merker det-helt til du treffer en du virkelig liker..

Bruk og kast mentalitet blir jeg ikke meg på, jeg ligger ikke med folk jeg ikke kjenner, har ingenting med kostbarhet å gjøre, heller sunn fornuft;)

Det er så morsomt med damer. Dere har letter sex med folk dere ikke liker så godt, for da er det ikke viktig. Men en dere vil ha forhold med kniper dere igjen for. Skjønner du hvorfor denne logikken biter de fleste damer i rumpa?

Forøvrig vil jeg anbefale deg å slutte å svare flere ganger etterhverandre. Man kan se hashtagen til brukeren din. Skjønner godt at jeg sitter her og diskuterer med en som har mentale problemer. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt med damer. Dere har letter sex med folk dere ikke liker så godt, for da er det ikke viktig. Men en dere vil ha forhold med kniper dere igjen for. Skjønner du hvorfor denne logikken biter de fleste damer i rumpa?

Forøvrig vil jeg anbefale deg å slutte å svare flere ganger etterhverandre. Man kan se hashtagen til brukeren din. Skjønner godt at jeg sitter her og diskuterer med en som har mentale problemer. God natt.

Lett for sex med folk man ikke liker? hva skulle det være godt for? du må da tåle at folk er forskjellig, liker jeg ikke bruk og kast mentalitet så står jeg for det så får du se hashtag ett eller annet så mye du bare vil;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt med damer. Dere har letter sex med folk dere ikke liker så godt, for da er det ikke viktig. Men en dere vil ha forhold med kniper dere igjen for. Skjønner du hvorfor denne logikken biter de fleste damer i rumpa

Dette. Jeg venter gjerne men får jeg greie på at henne har vært løs og jeg må vente så dumper jeg glatt dama.

Man føler seg ikke mye spesiel da.

Anonymous poster hash: ca4fd...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette. Jeg venter gjerne men får jeg greie på at henne har vært løs og jeg må vente så dumper jeg glatt dama.

Man føler seg ikke mye spesiel da.

Anonymous poster hash: ca4fd...beb

Ikke sant? man er ikke det..og når jeg prøver å formidle det så blir de som er løse så sinte… de går til angrep som små barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..

Jeg ville aldri tenkt tanken om gjøre en kvalitetsbedømmelse basert på det.

Hvis jeg ikke hadde sex på første date, ville jeg vurdert det slik at kjemien ikke satt. Ikke noen showstopper, men heller ikke noe kvalitetsstempel.

Og fikk jeg inntrykket at hun valgte bort å ha sex fordi hun skulle fremstille seg som seriøs, så ville jeg konkludere at hennes verdier, og hennes forhold til sex ville være i konflikt med mine og at det ville vært idiotisk med en date nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke hadde sex på første date, ville jeg vurdert det slik at kjemien ikke satt. Ikke noen showstopper, men heller ikke noe kvalitetsstempel.

Og fikk jeg inntrykket at hun valgte bort å ha sex fordi hun skulle fremstille seg som seriøs, så ville jeg konkludere at hennes verdier, og hennes forhold til sex ville være i konflikt med mine og at det ville vært idiotisk med en date nr 2.

Tror det sjeldent hadde blitt en date nr. 2 andre veien også, sex på første date tyder ihvertfall mine bekjente som at du ikke er ute etter noe annet enn sex. Hvorfor fortsette da?

Anonymous poster hash: 204b3...089

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På første date treffer du ett fremmed menneske… det er ikke naturlig å ha sex med ett menneske du ikke kjenner, du vet ingenting om vedkommende ( tenk på kjønnsykdommer) du ville vurdert det som manglende kjemi? det er ikke det, men sunn fornuft.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både kysset og hatt sex på første date fordi det var full klaff, føltes naturlig og jeg hadde lyst. Min erfaring er at det ikke spiller så stor rolle når man har sex. Er han interessert/ikke interessert i å bli bedre kjent med meg er han det uavhengig av hvorvidt vi har hatt sex eller ikke. Synes tanken om å vente med sex til han har gjort seg fortjent til det er helt idiotisk. Jeg har sex når jeg føler meg klar for det noe som har variert fra første date til 2 måneder.

Anonymous poster hash: 7ad20...e01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Jeg har både kysset og hatt sex på første date fordi det var full klaff, føltes naturlig og jeg hadde lyst. Min erfaring er at det ikke spiller så stor rolle når man har sex. Er han interessert/ikke interessert i å bli bedre kjent med meg er han det uavhengig av hvorvidt vi har hatt sex eller ikke. Synes tanken om å vente med sex til han har gjort seg fortjent til det er helt idiotisk. Jeg har sex når jeg føler meg klar for det noe som har variert fra første date til 2 måneder.

Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell, da kan du ha sex med en fremmed ( 1 date ) du føler deg ikke litt billig innimellom? er jo helt ukritisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...