AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #21 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg har å tilby ei mus som ikke blir tilbydd til alle jeg dater på første forsøk, men som gledelig blir delt med en jeg kjenner, liker og vil gi den eksklusivt til. Jeg er bedre nettopp fordi jeg har standard og ikke gudvethva der nede. Anonymous poster hash: 204b3...089 Ja, men når han kan få en mus fra en annen på første date, hvorfor skulle han velge din ekslusive mus? Hva gjør deg så spesiell? Sist jeg sjekket så er penisen blind, og høl er høl. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 19. februar 2015 #22 Del Skrevet 19. februar 2015 Det må være bra pyton å føle seg attraktiv, og ønsket av det motsatte kjønn. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #23 Del Skrevet 19. februar 2015 For min del er det automatik, jeg bryr meg ikke om selve sexen. I møte med en date pusher jeg hele tiden mot neste nivå. Ellers havner jeg fort i vennefella. Altså vil hun ha sex er jeg avvisende, vil hun ikke så pusher jeg for det. Hun behøver ikke gi etter, det er kun en naturlig del av å gå fra kjent til noe mer. Anonymous poster hash: 6debe...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frank Slade Skrevet 19. februar 2015 #24 Del Skrevet 19. februar 2015 Høres ut som om det er meg du beskriver. Jeg skal treffe en kvinne for første gang nå på lørdag. Har alt advart henne om at jeg mest sannsynligvis kommer til å kysse henne om kjemien er bra og jeg opplever henne som tiltrekkende. Mellom oss sagt, så håper jeg å komme lenger enn kun et kyss, skjønt jeg ikke har hastverk. Livet er kort og tidvis kjedelig. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomasjj Skrevet 19. februar 2015 #25 Del Skrevet 19. februar 2015 Haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #26 Del Skrevet 19. februar 2015 Ja, men når han kan få en mus fra en annen på første date, hvorfor skulle han velge din ekslusive mus? Hva gjør deg så spesiell? Sist jeg sjekket så er penisen blind, og høl er høl. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Fordi sex på første date nesten ikke kan kalles en date, men bare et rent ligg. Dates er til for å bli kjent med vedkommende og vurdere om det kan bli et forhold ut av det eller ei. Enkel måte å renske de som er seriøse og ikke. Det blir helt klart ikke en andre date om han blir furt for at det ikke ble sex på første. Å være mer giret på å bli kjent med meg der nede enn der oppe er turn off. Dessuten, umulig å få ei jente med få sexparnere om det forventes at hun skal ha sex på første date. Hvor mange første dates kan hun ha vært på før deg? Om hun er like gavmild hver gang kan det bli en del... Anonymous poster hash: 204b3...089 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 19. februar 2015 #27 Del Skrevet 19. februar 2015 Det må være bra pyton å føle seg attraktiv, og ønsket av det motsatte kjønn. Fysj! det er ikke kult at de ser på deg som en sexobjekt. Har vært på date med enkelte menn som måtte klå på meg , når jeg sa "nei" så ja syns det er fælt. Har null respekt for meg som person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #28 Del Skrevet 19. februar 2015 Fordi sex på første date nesten ikke kan kalles en date, men bare et rent ligg. Dates er til for å bli kjent med vedkommende og vurdere om det kan bli et forhold ut av det eller ei. Enkel måte å renske de som er seriøse og ikke. Det blir helt klart ikke en andre date om han blir furt for at det ikke ble sex på første. Å være mer giret på å bli kjent med meg der nede enn der oppe er turn off. Dessuten, umulig å få ei jente med få sexparnere om det forventes at hun skal ha sex på første date. Hvor mange første dates kan hun ha vært på før deg? Om hun er like gavmild hver gang kan det bli en del...Anonymous poster hash: 204b3...089 Om du er så ekslusiv som du er, hva annet har du å tilby sånn at han gidder vente? Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 19. februar 2015 #29 Del Skrevet 19. februar 2015 det er ikke kult at de ser på deg som en sexobjekt. Har vært på date med enkelte menn som måtte klå på meg , når jeg sa "nei" så ja syns det er fælt. Har null respekt for meg som person Jeg hadde gledelig valgt det fremfor det motsatte, som er der jeg befinner meg. Men det er lett for meg å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #30 Del Skrevet 19. februar 2015 Ja, men når han kan få en mus fra en annen på første date, hvorfor skulle han velge din ekslusive mus? Hva gjør deg så spesiell? Sist jeg sjekket så er penisen blind, og høl er høl. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Høres ut som du lever etter "fitte er fitte om den sitter på grisen eller itte". Typisk menn det,tømmer sge i alt. Fysjameg. Anonymous poster hash: fdb2f...c5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 19. februar 2015 #31 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg hadde gledelig valgt det fremfor det motsatte, som er der jeg befinner meg. Men det er lett for meg å si. nei, det er IKKE hyggelig å bli klådd på av mannfolk du ikke vil bli klådd på, det er seksuell trakassering. Du kan tenke deg de som blir voldtatt, tror ikke det er noe du ville valgt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #32 Del Skrevet 19. februar 2015 Det er fortsatt ikke en eneste kvinne her inne som har svart på følgende: HVA GJØR DEG SÅ SPESIELL AT HAN BURDE VENTE? Hvis han kan finne en som kan det du kan, og knuller på første date, hvorfor skal han velge deg? Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #33 Del Skrevet 19. februar 2015 Det er fortsatt ikke en eneste kvinne her inne som har svart på følgende: HVA GJØR DEG SÅ SPESIELL AT HAN BURDE VENTE? Hvis han kan finne en som kan det du kan, og knuller på første date, hvorfor skal han velge deg? Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Det som gjør meg så spesiell er at jeg har verdier, intigritet og at jeg ikke ser på mennesker som et høl... Anonymous poster hash: d174a...e4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #34 Del Skrevet 19. februar 2015 Om du er så ekslusiv som du er, hva annet har du å tilby sånn at han gidder vente?Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Herregud for et latterlig spørsmål, har du ikke hørt om mennesker som finner hverandre. Anonymous poster hash: d174a...e4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #35 Del Skrevet 19. februar 2015 Det som gjør meg så spesiell er at jeg har verdier, intigritet og at jeg ikke ser på mennesker som et høl... Anonymous poster hash: d174a...e4c Så du mener at de som har sex på første date er mennesker uten integritet og verdier. Så bra at du lever i en sky og ikke har bakkekontakt. Det som er greia er at disse kvinnene gjerne har sex med en fyr på første date om han er av høy kvalitet. For de vet hva menn av høy kvalitet vil ha. Det er konkurranse om disse mennene. I mellomtiden får du trøste deg med at du er "bedre enn alle de damene", mens de er i forhold med menn du egentlig vil ha. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #36 Del Skrevet 19. februar 2015 Herregud for et latterlig spørsmål, har du ikke hørt om mennesker som finner hverandre. Anonymous poster hash: d174a...e4c De finner hverandre fordi de trenger hverandre. Motparten har noe man selv vil ha. Enten nå eller i fremtiden. Det er business alt sammen. Hvorfor skal han gidde å investere i deg? Hva har du å gi ham annet enn sex? Om han skal gidde å vente på deg. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #37 Del Skrevet 19. februar 2015 Så du mener at de som har sex på første date er mennesker uten integritet og verdier. Så bra at du lever i en sky og ikke har bakkekontakt. Det som er greia er at disse kvinnene gjerne har sex med en fyr på første date om han er av høy kvalitet. For de vet hva menn av høy kvalitet vil ha. Det er konkurranse om disse mennene. I mellomtiden får du trøste deg med at du er "bedre enn alle de damene", mens de er i forhold med menn du egentlig vil ha. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Og du vet egentlig hva om meg? Anonymous poster hash: d174a...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #38 Del Skrevet 19. februar 2015 De finner hverandre fordi de trenger hverandre. Motparten har noe man selv vil ha. Enten nå eller i fremtiden. Det er business alt sammen. Hvorfor skal han gidde å investere i deg? Hva har du å gi ham annet enn sex? Om han skal gidde å vente på deg. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Blåbærmufinns og ett fint smil? Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synapomorphy Skrevet 19. februar 2015 #39 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som har møtt den type menn som vil kysse og ha sex på første eller andre daten? Altså jeg har møtt mange sånne via sjekkekanaler. Og når de er sånn så synes jeg at de er litt frekk i måten de går frem på.Anonymous poster hash: 1427f...34f Lol, det er da vel helt vanlig. Hadde date med ei igår, og vi klinte og klådde. Er ikke noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #40 Del Skrevet 19. februar 2015 De som har sex på første date driver med risikosport, kan få mange sykdommer av slike ting, lav moral og billige er de og. Anonymous poster hash: d174a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå