AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Del Skrevet 18. februar 2015 Noen som har møtt den type menn som vil kysse og ha sex på første eller andre daten? Altså jeg har møtt mange sånne via sjekkekanaler. Og når de er sånn så synes jeg at de er litt frekk i måten de går frem på. Anonymous poster hash: 1427f...34f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Del Skrevet 18. februar 2015 Hadde nok vært bedre om de ikke hadde vært interessert, ja!Anonymous poster hash: a0c10...d1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja de har sex på hjernen ser det ut til. Jeg blir skeptisk av måten de går frem på. Virker horete ut....Anonymous poster hash: 1427f...34f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Del Skrevet 18. februar 2015 Det som er greia er at kvinner som holder igjen forblir tapere. Det skal mye til å vente på en dame om hun ikke er av høy kvalitet. Spør deg selv dette spørsmålet: "Hva er det jeg har å tilby som gjør at han burde vente?" og "Hvordan er jeg bedre enn de andre som gjerne vil ha sex med han på 1 eller 2 date?" Sex er på billigsalg og kvinner må ta konsekvensen av dette. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Del Skrevet 18. februar 2015 Noen som har møtt den type menn som vil kysse og ha sex på første eller andre daten? Altså jeg har møtt mange sånne via sjekkekanaler. Og når de er sånn så synes jeg at de er litt frekk i måten de går frem på.Anonymous poster hash: 1427f...34f Ved tre anledninger har jeg hatt sex på første date, alle tre gangene var det kvinnen som tok initiativ til det... Tror ikke kvinner er noe mindre glad i sex enn menn er... Mann 38 Anonymous poster hash: 2908f...a2e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 18. februar 2015 #6 Del Skrevet 18. februar 2015 Noen som har møtt den type menn som vil kysse og ha sex på første eller andre daten? Altså jeg har møtt mange sånne via sjekkekanaler. Og når de er sånn så synes jeg at de er litt frekk i måten de går frem på.Anonymous poster hash: 1427f...34f Hva er egentlig poenget deres med en mann hvis det ikke er primært for sex? Jeg skjønner virkelig ikke dette, det virker som kvinner har ett helt spekter med bruksområder for menn som ikke er relatert til nytelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Del Skrevet 18. februar 2015 Hva er egentlig poenget deres med en mann hvis det ikke er primært for sex? Jeg skjønner virkelig ikke dette, det virker som kvinner har ett helt spekter med bruksområder for menn som ikke er relatert til nytelse. Ja, det spekteret av bruksområder er ikke noe menn kan fikse selv. Husarbeid? Menn gjør allerede det. Samtaler? Det kan man ha med andre menn. Kan noen fortelle meg hva man trenger kvinner til annet enn sex og barn? Anonymous poster hash: 3b943...7b5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 18. februar 2015 #8 Del Skrevet 18. februar 2015 Kvinner som er ute etter forhold holder tydeligvis igjen på både sex og forhold. I alle fall hvis mannen er litt forsiktig og "går forholdsvegen." Derfor er den enkleste og kjappeste vegen mot forhold å få henne til å bli interessert i å ha sex med deg. Bl.a. slipper man da å oppleve at etter n-te date, har hun truffet en hun har hatt sex med etter noen får timers samvær, og drar med han i stedet. Dette er ikke en ukjent opplevelse for mange menn. Jeg kysser på første date hvis det kjennes naturlig. Som alle andre objekter, tilpasser vi menn oss de som har valget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg tror jeg har en regel... og det er det finnes ikke en regel uten unntak. Hadde mange formeninger om dette med dating, men etter å ha prøvd så ser jeg at disse reglene er tull. Jeg har datet og ikke hatt sex på første date.. det gikk ad dundas. Jeg har datet og hatt sex på første date, det gikk ad dundas. Men vet dere hva, jeg bryr meg egentlig ikke... Jeg hadde GOD sex med dem begge, og jeg hadde gjerne gjort det igjen...med de begge. Om disse mennene ser på meg som uaktuell som sin partner, så tviler jeg på at det er fordi jeg hadde sex med dem for tidlig, eller for sent. Da er det meg som person det er noe feil med, for dem.. kjemien, hva som helst. Og den jeg hadde sex med siste gangen er nok en player, men tar jeg det personlig? nei, jeg gjør i grunn ikke det. Jeg er en erfaring rikere.. enkelt og greit. Anonymous poster hash: 7a2f8...563 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som har møtt den type menn som vil kysse og ha sex på første eller andre daten? Altså jeg har møtt mange sånne via sjekkekanaler. Og når de er sånn så synes jeg at de er litt frekk i måten de går frem på.Anonymous poster hash: 1427f...34f De oppfører seg nettopp slik fordi de ikke har manerer, er uoppdragne og respektløse. Da jeg var singel hadde jeg noen ganger sex på første date - men det var fordi jeg likte fyren fordi han behandlet meg fint. De som maste om å komme på besøk til meg før vi i det hele tatt hadde møttes, kom ingen steder. De bør utvise en viss sosial kompetanse. Anonymous poster hash: a097f...439 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg tror jeg har en regel... og det er det finnes ikke en regel uten unntak. Hadde mange formeninger om dette med dating, men etter å ha prøvd så ser jeg at disse reglene er tull. Jeg har datet og ikke hatt sex på første date.. det gikk ad dundas. Jeg har datet og hatt sex på første date, det gikk ad dundas. Men vet dere hva, jeg bryr meg egentlig ikke... Jeg hadde GOD sex med dem begge, og jeg hadde gjerne gjort det igjen...med de begge. Om disse mennene ser på meg som uaktuell som sin partner, så tviler jeg på at det er fordi jeg hadde sex med dem for tidlig, eller for sent. Da er det meg som person det er noe feil med, for dem.. kjemien, hva som helst. Og den jeg hadde sex med siste gangen er nok en player, men tar jeg det personlig? nei, jeg gjør i grunn ikke det. Jeg er en erfaring rikere.. enkelt og greit.Anonymous poster hash: 7a2f8...563 Helt enig i den. Anonymous poster hash: 6debe...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 19. februar 2015 #12 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) I det ene øyeblikket klager dere kvinnfolk på at mannfolk er alt for aggressive mtp. kyssing og sex. I neste øyeblikk klager dere over at norske mannfolk er for tafatte. Bestem dere! Endret 19. februar 2015 av sjonkelrolf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 19. februar 2015 #13 Del Skrevet 19. februar 2015 Jenter, les om biologi er dere snille. Lær litt om forskjellene mellom menn og kvinner, samt hvorfor vi er som vi er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #14 Del Skrevet 19. februar 2015 Har ikke vært på så alt for mange dater, men jeg har egentlig opplevd det motsatte - der jeg gjerne har sex på første date, mens mannen er avvisende(?) Har aldri opplevd at mannen ympter frampå om sex. Mulig jeg ikke er tydelig nok haha Anonymous poster hash: 17237...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #15 Del Skrevet 19. februar 2015 Det som er greia er at kvinner som holder igjen forblir tapere. Det skal mye til å vente på en dame om hun ikke er av høy kvalitet. Spør deg selv dette spørsmålet: "Hva er det jeg har å tilby som gjør at han burde vente?" og "Hvordan er jeg bedre enn de andre som gjerne vil ha sex med han på 1 eller 2 date?" Sex er på billigsalg og kvinner må ta konsekvensen av dette. Anonymous poster hash: 3b943...7b5 Jeg har å tilby ei mus som ikke blir tilbydd til alle jeg dater på første forsøk, men som gledelig blir delt med en jeg kjenner, liker og vil gi den eksklusivt til. Jeg er bedre nettopp fordi jeg har standard og ikke gudvethva der nede. Anonymous poster hash: 204b3...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 19. februar 2015 #16 Del Skrevet 19. februar 2015 Menn elsker sex. Sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomasjj Skrevet 19. februar 2015 #17 Del Skrevet 19. februar 2015 Prøver meg aldri på noe kissing første date. Vi kjenner jo ikke hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #18 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som har møtt den type menn som vil kysse og ha sex på første eller andre daten? Altså jeg har møtt mange sånne via sjekkekanaler. Og når de er sånn så synes jeg at de er litt frekk i måten de går frem på.Anonymous poster hash: 1427f...34f Pfft. Klart jeg har opplevd det, men jevnt over synes jeg ikke menn er mer opptatt av sex enn de damene jeg kjenner. Det tror jeg er en myte eller en generalisering. Jeg har for eksempel mye mer lyst enn samboeren min, og venninnene mine snakker mye oftere fritt om seksuelle erfaringer og preferanser enn kompisene mine gjør med meg eller seg i mellom. Anonymous poster hash: 97594...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 19. februar 2015 #19 Del Skrevet 19. februar 2015 Menn elsker sex. Sånn er det bare + meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 19. februar 2015 #20 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg stiller meg uforstående. Tror også det er en myte at menn er mer interessert i sex enn kvinner. Jeg har flere venninner som er mye mer lysten på sex enn sine menn. Heldigvis har ikke jeg opplevd dette! Det ville ikke vært noe artig. Nå er jeg på et begynnelse stadige med en mann da, og sex er virkelig i vinden for oss begge. Vet ikke hva jeg skulle gjort om han ikke hadde hatt lyst like mye som meg. Hadde vært dumpe grunn, nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå