AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Del Skrevet 18. februar 2015 I halve 2014 hadde jeg en jobb på et kundesenter, og kontrakten min gikk ut ved nyttår. Jeg har ikke fått noen attest etter denne jobben, og jeg har heller ikke snakket med arbeidsgiver om å føre henne opp som referanse. Jeg har vel krav på en attest? Vi hadde ofte medarbeidersamtaler, og da fikk jeg alltid skryt, og da vi ble enige om at jeg ikke ville ha forlengelse av kontrakten så fikk jeg beskjed om at jeg hadde vært et godt tilskudd og ville få en god attest med meg... Kan jeg bare ringe eller sende en epost og etterspørre dette, selv om det nå er en liten stund siden jeg jobbet der? Og et spørsmål til. Jeg var ansatt gjennom et vikarbyrå, men jeg regner med at det er lederen på selve jobben jeg skal få denne attesten av, siden det er henne jeg har vært i kontakt med hele jobben og som har sett meg jobbe. Stemmer dette? Kanskje litt dumme spørsmål, men det var min første jobb... Og det er vel derfor anonym bruker eksisterer... Anonymous poster hash: 45cfd...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja, du har krav på attest. Hvis du i tillegg vil føre henne opp som referanse må du spørre om det er greit. Anonymous poster hash: 22026...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå