deima Skrevet 18. februar 2015 #1 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei, jeg skal snart søke videregående skole. Jeg har tenkt å søke på Nordahl Grieg vgs, Bergens Private Gymnas eller Danielsens videregående skole som hovedvalga mine, og velge programmomsråde studiespesialiserende. Btw hva er forskjellen på Danielsens Intensivgymnas og vanlig. Men noe jeg er veldig usikker på om det er rette valg for meg. Har dere noe kommentar om disse skolene og generell tilbakemelding? Kommentarer om skolemiljø?Er det mobbing?Klespress? Hva har vore snitte for å komme inn?Hvordan er undervisninga?Skole bygget?Hvilken linje dominerer på skolen?.Erfaringer osv....? Og så jeg lurer på en ting om BPG, jeg har hørt at dei hadde et eller annet problem med økonomien eller noe slik får par år sida. Har dere noe kommentar til det? Vett dere Hvorfor? Kan skolen gå konkurs? Så har jeg hørt forskjellige tilbake meldinger om Danielsen både gode og dårlige. Om at lærerne er dårlige osv. Men Danielsen Videregående er jo kristen, men jeg er ikke så veldig religiøs så kan det bli får mye kristendom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Del Skrevet 18. februar 2015 Oi, oi, oi. Mye feil i innlegget her (rettskriving, tegnsetting). Jeg anbefaler Bergens Private Gymnas på det sterkeste. Klespress og en del mobbing er jo alle steder. Anonymous poster hash: 18c69...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deima Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 18. februar 2015 Oi, oi, oi. Mye feil i innlegget her (rettskriving, tegnsetting). Jeg anbefaler Bergens Private Gymnas på det sterkeste. Klespress og en del mobbing er jo alle steder. Anonymous poster hash: 18c69...4fa Hvorfor anbefaler du BPG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå