Gå til innhold

Kan jeg reklamere på dette til selger?

AndreasBR

Anbefalte innlegg

Er dette din bil? Du er ganske kontant med andre på kg, så dette burde du ha sjekket når du kjøpte bilen.

Anonymous poster hash: e55ec...6d8

Enkelte ting kan man ikke sjekke vett ;) Som f.eks at bremseskiver ser helt OK ut på utsiden ved inspeksjon, bilen sier at det er mange tusen km igjen på bremseklossene, og at det plutselig er noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal sjekke hva som står ti NAF testen. De kjører ikke diagnose på testen jeg tok.

Min NAF test sier helt klart hva som var feil å den 1,5 år gamle bilen. Så klart at kjøpet ble hevet og hele kjøpesummen + + refundert. Så jeg skjønner lite av hva du roter med.

Anonymous poster hash: 3d700...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min NAF test sier helt klart hva som var feil å den 1,5 år gamle bilen. Så klart at kjøpet ble hevet og hele kjøpesummen + + refundert. Så jeg skjønner lite av hva du roter med.

Min NAF test sa at alt var 100% når det ikke var det. Kan ikke stole på de polakkene som jobber på NAF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke hva som står ti NAF testen. De kjører ikke diagnose på testen jeg tok.

Ble du noe klokere på det som står i testdokumentasjonen? Selv om de ikke tok frem ODB2en og diagnostiserte så ville jeg tro de sa i fra dersom det lyste en gul varsellampe på dashen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du noe klokere på det som står i testdokumentasjonen? Selv om de ikke tok frem ODB2en og diagnostiserte så ville jeg tro de sa i fra dersom det lyste en gul varsellampe på dashen.

Den ligger på jobben, må se imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min NAF test sa at alt var 100% når det ikke var det. Kan ikke stole på de polakkene som jobber på NAF.

Suppehue, NAF er NAF.

Slutt å sutre og bli voksen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man er avhengig av NAF test for å kjøpe bil, så er best å kjøpe ny bil.

NAF finner så lite av feilene på en bil at det er bare er falsk trygghet og bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er avhengig av NAF test for å kjøpe bil, så er best å kjøpe ny bil.

NAF finner så lite av feilene på en bil at det er bare er falsk trygghet og bortkastede penger.

no shit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...