Gå til innhold

Tenner på jenter fra 16-18

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du har med andre ord bare dårlig se:P(med menn over 30) Hehe må ha vært uheldig du. Menn blir bedre i senga jo mere erfaring de har, hvis du ikke visste det;)

Anonymous poster hash: 772f1...f4a

Nei,det er ikke alltid sant,så du trenger ikke ta noen belærende tone med meg.

Kommer helt an på mannen det.

Anonymous poster hash: 1280d...50a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,det er ikke alltid sant,så du trenger ikke ta noen belærende tone med meg.

Kommer helt an på mannen det.

Hvorfor i alle dager puler ikke damer på min alder unge gutter på 18-20 da?;) Dere kunne trengt å fått dere litt ung pikk sånn at vi menn på 30 i våres beste alder kan få pule unge jenter på 18-20 i fred:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk å se at holdninger ikke modnes med tiden.

Jeg er voksen selv, og har opplevd alle scenarier her - vært ung jente begjært av menn (i alle aldre, og YUCK - nei, det er ikke kult, det er ekkelt!), vært ung kvinne i tjueåra begjært av både eldre og yngre (og yæk, nei, dere er ikke mer sexy uansett, menn - huleboer-tilnærmingen forblir usexy uansett alder på dama - og dere!...) og vært singel dame i trettiårene - akkurat like mange menn vil ha deg til sengs (for menn vil alltid pule) og når når jeg er i førtiårene - samme greie. Menn vil ha pulings. Verdens mest patetiske regnetsykke, to pluss to betyr "putt den inn og skryt til gutta".

Kan lage mange slike tråder på KG, men essensen er like fullt "menn vil penetrere et eller annet".

At det er direkte usunne holdninger vet alle som er kvinner, for vi har døtre osv., men menn er ikke bedre. Så de får sitte der med pikken i hånda og google "teens" så mye de orker, folk som ikke reflekterer mer over menneskeverd er uansett ikke verdt å ta vare på. De er bare menn, stakkars.

Anonymous poster hash: a24e7...ed1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager puler ikke damer på min alder unge gutter på 18-20 da?;) Dere kunne trengt å fått dere litt ung pikk sånn at vi menn på 30 i våres beste alder kan få pule unge jenter på 18-20 i fred:)

Ja, hvis de unge damene vil ha dere da. Unge pene jenter kan velge og vrake.

Eneste grunn til at jeg ble med "gamlingene" var fordi jeg var usikker og trodde jeg ikke fikk noe bedre. Et forhold ville jeg ikke hatt, men som ons var det greit.

Men det ikke alltid man kan få det som man vil. Jeg vil ikke ha en så ung gutt, og det tror jeg flere kvinner er enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så vanskelig å forstå at en ung ferdigutviklet jente som kan kle og sminke seg normalt er de som er mest pene og seksuelle tiltrekkende å SE på. Derimot det å være sammen med ei slik ungpike er selvfølgelig noe heeeelt annet og er rett og slett både urealistisk og lite fristende pga de store forskjellene i modenhet,interesser og livserfaring. Spennende som sexpartner, men uinteressant som koneemne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da naturlig å falle for vakre mennesker!!

De har forsket på at vakre mennesker kommer seg lettere frem i livet, sånn er det bare:-) Helt ok for meg..( Jeg er ikke vakker).

At du finner disse tiltrekkende er helt forståelig. Kan skjønne deg. Jeg synes personlig at både gutter og jenter er vakrest når de er ca 22-23 år gamle. Da blomstrer de på sitt beste. Etter det blir det bare forfall.

Men....stay away er mitt råd. Det er ikke helt greit at du på din alder legger deg etter disse småjentene. Sånn er det bare, dessverre. Om noen år går du inn i griseåret....og beveger deg mot "gammel gris". Mitt råd til deg er derfor: Hold dine tanker for deg selv. Ikke fortell venner, ect at du trekkes mot slike unge jenter. Det medfører bare at du får stempel som gris, ekkel, ect. Det er bare sånn det er....enn så lenge i alle fall.

Anonymous poster hash: 3d55d...3e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Det sier vel heller mer om din umodenhet, som ville valgt ei 18 år gammel hvis interesser er sminke, klær og verdensproblemer er kviser på haka og om håret ligger riktig.

Hvis det ikke betyr mer at du kan ha dype og meningsfulle samtaler med en jevnaldrende kjæreste, er det synd på deg.

Han vil jo bare knulle henne, ikke snakke med henne, skjønner du vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du burde holde deg til folk på din egen alder.

Glemte du AB-knappen?

Anonymous poster hash: 26007...1fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...