Gå til innhold

Tenner på jenter fra 16-18

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du tenner på utpulte jenter med andre ord? Jenter i den alderen nå for tiden har som regel pult minst like mange som du har av hårstrå på hodet ditt. Om du så en vakker dag finner deg en jente på denne alderen ville jeg råda deg til å ta en tur til legen etter hyggestunden din med ei smårips.

Åja, så alle 16-18åringer går rundt og puler alle? Ganske sterk påstand å dra alle under en kam med, men men....

Da bør nå tredveåringene være like utpulte som har levd dobbelt så lenge?

Anonymous poster hash: 69994...e2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, så alle 16-18åringer går rundt og puler alle? Ganske sterk påstand å dra alle under en kam med, men men....

Så og si, ja. Jeg kjenner en del som er på den alderen og de kjenner andre igjen, og rykter går, folk snakker osv. Og det er ikke så jævla vanskelig å forstå at den generasjonen der puler ganske mye rundt. Tidene har forandret seg VELDIG siden disse tredveåringene dine var 16-18 år. Jenter nå for tiden fokuserer veldig på utseende, og de fleste debuterer i en alder av 12-14 år. Det er sykt.

Men hallo, kos deg! Jeg skal ikke stoppe deg, men jeg bare sier ifra at hun jenta du kommer tilå ha sex med som er såpass ung i forhold til deg har garantert ligget med mange gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja. Er bedre å komme med en påstand med god hold i. 1.dagens tenåringer puler mye mer rundt enn tidligere+ofte dårligere til bruke beskyttelse. 2.aldri følt selv eller pratet med noen i den alderen som liker 30 åringer. Angående påstand. En påstand er bedre enn det å røpe sjela si som en ekkel gris. Fra påstand til fakta ...

Anonymous poster hash: 6e70d...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle meg eldre er feil. Du lever i en vrangforestilling og jeg makter ikke å få deg ut av den. Aldri i real life støter jeg på så mange menn med fordervede holdninger som jeg leser her pp kvinneguiden.Når jeg begynte å lese her for ca et år siden syns jeg noen kvinner var for harde mot menn her men det ER faktisk bunnlaget av menn som aktivt deltar på kvinneguiden og langt ifra representativt for det motsatte kjønn .Lykke til.

Jaja du får tro hva du vil. Men kvinnene her på KG, er de mest dobbeltmoralske hønsene som går i to sko. Da de selv var 18-20 knullet de gjerne selv litt eldre menn. Alle vet at jenter tenner på mere erfarne menn. Og kvinneguiden representerer heldigvis ikke real life. Takk og pris for det.;)

Anonymous poster hash: 772f1...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja du får tro hva du vil. Men kvinnene her på KG, er de mest dobbeltmoralske hønsene som går i to sko. Da de selv var 18-20 knullet de gjerne selv litt eldre menn. Alle vet at jenter tenner på mere erfarne menn. Og kvinneguiden representerer heldigvis ikke real life. Takk og pris for det.;)

"Alle vet" , nei ting blir ikke mer reelt om du bare gjentar det. LITT eldre er et par år ikke 10. Tror ikke det er all verden med real life sex blant mange spesielt menn her.For er skremmende for lite mange skjønner om hva som er attraktivt, hva som tenner jenter osv. Men som alltid; er gjentagelse fokus og tråder fra uerfarne/ikke seksuelt aktive på å hoste opp kvinnehat. Dumt av meg å lese og å svare. Så skal prøve holde munn nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle vet" , nei ting blir ikke mer reelt om du bare gjentar det. LITT eldre er et par år ikke 10. Tror ikke det er all verden med real life sex blant mange spesielt menn her.For er skremmende for lite mange skjønner om hva som er attraktivt, hva som tenner jenter osv. Men som alltid; er gjentagelse fokus og tråder fra uerfarne/ikke seksuelt aktive på å hoste opp kvinnehat. Dumt av meg å lese og å svare. Så skal prøve holde munn nå.

At du føler deg past your prime, og er usikker på menn som har selvtilitt og klarer å ordne seg er ditt problem, ikke mitt. Jeg har det helt supert som en mann i min beste alder som kan velge å vrake på markedet.:) Sjalusi er aldri en bra ting. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du føler deg past your prime, og er usikker på menn som har selvtilitt og klarer å ordne seg er ditt problem, ikke mitt. Jeg har det helt supert som en mann i min beste alder som kan velge å vrake på markedet.:) Sjalusi er aldri en bra ting. God natt.

Past my time? Særlig! Kan ikke røpe for mye her for i fare bli gjenkjent, men siste jeg trenger å bekymre meg over er menn. God natt. Her jeg bor for tiden er det dagtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenner på utpulte jenter med andre ord? Jenter i den alderen nå for tiden har som regel pult minst like mange som du har av hårstrå på hodet ditt. Om du så en vakker dag finner deg en jente på denne alderen ville jeg råda deg til å ta en tur til legen etter hyggestunden din med ei smårips.

Hvis det er meg, TS, du svarer, så kan jeg si at dette bare er fantasier og kan ikke si bombastisk om jeg ville gjort det eller ikke.

For det andre, hvis en jente på den alderen er utpult så er hun vel det senere i livet også? Man får jo ikke mindre sexpartnere totalt ettersom tida går?

Og det siste; du har hørt om kondom?

Anonymous poster hash: aed8b...085

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det siste så ble skrevet i går, å antageligvis ingen vil se dette, så må jeg bare si at jeg føler meg litt provosert nå.
Jeg er ei jente på 17(øyeblikk 18) år, som er sammen med en i slutten av 20 årene. Sier ikke hvilken alder, men han er over 25. Vi har vært sammen siden litt etter jeg ble 16 så er noen år nå.
Jeg synes det er provoserende at alle synes det er "pedofili" når ei blir sammen med en eldre så ungt, men hadde jeg blitt sammen med han da jeg var 20, og han i 30 åra, hadde ingen reagert på det.
Jeg ser hva folk mener, men for noen så funker det faktisk. Det dere har glemt er at noen i den alderen også er eldre mentalt enn normalt, slik som i mitt tilfelle. Vi er ca. like gamle mentalt, men selvfølgelig har jeg humørsvingninger og liknende typiske ting som alle andre tenåringer, å jeg føler det er det eneste som viser aldersforskjellen våres.
Men for å svare på det TS spurte om, så er det helt normalt. Er nok enda mer normalt i dag en det var før da mesteparten av dagens ungdom kler seg i korte topper og shorts hvor halve rumpeballene viser, å en må jo bare se da. Ungdommen i dag er også trenings-narkomaner, så kroppen er i god form, og de nøler ikke med å vise det frem. De bare ber om blikk.
Ikke for å høres ut som en dømmende person da, men det er stor forskjell på klesstil i dag enn for bare et par år siden, så føler det var greit å si det, da det er slik jeg opplever det (Og jeg er omringet av ungdommer i min alder da jeg enda går på skole, så vet hva jeg snakker om) Ikke meningen å kritisere noen ungdommer eller noen her med det jeg har skrevet :laugh: Å beklager jeg skrev så mye :fnise:

Anonymous poster hash: 26bdc...d1a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det siste så ble skrevet i går, å antageligvis ingen vil se dette, så må jeg bare si at jeg føler meg litt provosert nå.

Jeg er ei jente på 17(øyeblikk 18) år, som er sammen med en i slutten av 20 årene. Sier ikke hvilken alder, men han er over 25. Vi har vært sammen siden litt etter jeg ble 16 så er noen år nå.

Jeg synes det er provoserende at alle synes det er "pedofili" når ei blir sammen med en eldre så ungt, men hadde jeg blitt sammen med han da jeg var 20, og han i 30 åra, hadde ingen reagert på det.

Jeg ser hva folk mener, men for noen så funker det faktisk. Det dere har glemt er at noen i den alderen også er eldre mentalt enn normalt, slik som i mitt tilfelle. Vi er ca. like gamle mentalt, men selvfølgelig har jeg humørsvingninger og liknende typiske ting som alle andre tenåringer, å jeg føler det er det eneste som viser aldersforskjellen våres.

Men for å svare på det TS spurte om, så er det helt normalt. Er nok enda mer normalt i dag en det var før da mesteparten av dagens ungdom kler seg i korte topper og shorts hvor halve rumpeballene viser, å en må jo bare se da. Ungdommen i dag er også trenings-narkomaner, så kroppen er i god form, og de nøler ikke med å vise det frem. De bare ber om blikk.

Ikke for å høres ut som en dømmende person da, men det er stor forskjell på klesstil i dag enn for bare et par år siden, så føler det var greit å si det, da det er slik jeg opplever det (Og jeg er omringet av ungdommer i min alder da jeg enda går på skole, så vet hva jeg snakker om) Ikke meningen å kritisere noen ungdommer eller noen her med det jeg har skrevet :laugh: Å beklager jeg skrev så mye :fnise:

Takk for forsøket gamlefar. Troll.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forsøket gamlefar. Troll.

Anonymous poster hash: 6e70d...bf5 [/acronHvorf

Hvorfor skal du tro jeg er et fuckings troll? Er det fordi du syns det er galt jeg er sammen med en eldre mann?

Hva skal være så galt med det? Den kommentaren der syne jeg rett og slett bare var fæl.

Det er gjerne ikke noe som en møter hver dag, men det skjer faktisk, noe det gjorde i mitt tilfelle. Vi har vært sammen i 1 1/2 år, og bor så å si sammen (Siden jeg er under 18 står adressen min enda på mora mi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si, ja. Jeg kjenner en del som er på den alderen og de kjenner andre igjen, og rykter går, folk snakker osv. Og det er ikke så jævla vanskelig å forstå at den generasjonen der puler ganske mye rundt. Tidene har forandret seg VELDIG siden disse tredveåringene dine var 16-18 år. Jenter nå for tiden fokuserer veldig på utseende, og de fleste debuterer i en alder av 12-14 år. Det er sykt.

Men hallo, kos deg! Jeg skal ikke stoppe deg, men jeg bare sier ifra at hun jenta du kommer tilå ha sex med som er såpass ung i forhold til deg har garantert ligget med mange gutter.

Selvsagt går rykter i den alderen der alle slarver og baksnakker.

men er man utpult som 17 åring så er man ikke mindre utpult når man tipper over 20

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel like vanlig som det var før. Det var mange "eldre" menn som likte meg når jeg var 16-18.

Nå var ikke jeg noe dydsmønster på den tiden, så koskenkorva har kanskje rett i sin uttalelse (i hvertfall i forhold til meg).

Jeg vet jo også at dattera mi, som er 15, har flere 18-20 åringer som er interessert i henne. Det er vel stort sett faren som ikke liker det helt. Jeg synes det er naturlig, og stoler på at hun tar egne fornuftige valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er vanlig at jenter/kvinner gjerne går for eldre menn, men et veldig stort aldersspenn er ikke vanlig.

Folk kan jo mase så mye de vil om at det er naturlig og det var vanlig før. Tidene forandrer seg og det er ikke vanlig at de fleste går for menn som er 15-20 år eldre enn seg selv.

Husker jo selv da jeg var på den alderen, og da var det flere eldre menn som la an på oss. Han ene pratet så mye om hvordan han skulle tilfredsstille meg og alt han skulle gjøre. Ble jo kåt, men skuffelsen ble stor. Ingenting av det han lovet skjedde og han skulle bare penetrere og bli ferdig. Hadde ikke sex med han.

Var en til, og han hadde jeg sex med og det var samme kjipe greia. Han bare lå og jukket mellom bena mine mens jeg kjedet meg i hjel.

Disse to var kanskje 30+, mens jeg var 18-19 år.

Så aldri igjen. Virket bare overopptatt av at jeg var ung. Holder meg heller til menn rundt egen alder eller litt eldre.

Nå når jeg er 30 selv er 20 år eldre fortsatt uaktuelt.

Anonymous poster hash: 1280d...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest autopilot

Ja jøss... Kjempe spennende med småjenter!

:roll:

De er bare spennende for dem som ikke fikk trødd noen av dem da de selv var på den alderen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er vanlig at jenter/kvinner gjerne går for eldre menn, men et veldig stort aldersspenn er ikke vanlig.

Folk kan jo mase så mye de vil om at det er naturlig og det var vanlig før. Tidene forandrer seg og det er ikke vanlig at de fleste går for menn som er 15-20 år eldre enn seg selv.

Husker jo selv da jeg var på den alderen, og da var det flere eldre menn som la an på oss. Han ene pratet så mye om hvordan han skulle tilfredsstille meg og alt han skulle gjøre. Ble jo kåt, men skuffelsen ble stor. Ingenting av det han lovet skjedde og han skulle bare penetrere og bli ferdig. Hadde ikke sex med han.

Var en til, og han hadde jeg sex med og det var samme kjipe greia. Han bare lå og jukket mellom bena mine mens jeg kjedet meg i hjel.

Disse to var kanskje 30+, mens jeg var 18-19 år.

Så aldri igjen. Virket bare overopptatt av at jeg var ung. Holder meg heller til menn rundt egen alder eller litt eldre.

Nå når jeg er 30 selv er 20 år eldre fortsatt uaktuelt.

Anonymous poster hash: 1280d...50a

Så du har med andre ord bare dårlig se:P(med menn over 30) Hehe må ha vært uheldig du. Menn blir bedre i senga jo mere erfaring de har, hvis du ikke visste det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har med andre ord bare dårlig se:P(med menn over 30) Hehe må ha vært uheldig du. Menn blir bedre i senga jo mere erfaring de har, hvis du ikke visste det;)

En utpult fyr på 20 er sikkert suoergod i senga da:p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være ganske forsiktig med å legge seg etter så unge jenter. Jeg har selv en 13 åring, som blir tatt for å være 16 år hele tiden. Blir nektet barnebillett på bussen, og sist vi var i Spania var det flere voksne menn som sjekket henne opp.

Nå er det flere av disse jentene som synes det er kult, og lyver om alderen sin, og har sex med voksne menn. Blir det oppdaget blir dere mest sannsynlig anmeldt.

Takk og pris har jeg en veldig smart datter, hun holder seg langt unna voksne menn, lyver ikke om alderen sin. Har ikke sex, heller ikke kjæreste. Selv om hun får tilbud hele tiden, da hun er svært pen.

Anonymous poster hash: 477d4...d52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i aller høyeste grad en sannhet med modifikasjoner.

Anonymous poster hash: 26007...1fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...