Gå til innhold

Tenner på jenter fra 16-18

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mhm, og alle disse deilige 18-åringene stiller seg selvfølgelig til disposisjon for alle disse gamlingene som tenner på de. Fordi det er så naturlig.

Ja får mye oppmerksomet fra jenter i den alderen spessielt på helsestudio. Liker å vise de øvelser osv å imponere de med tunge løft hehe. De er sjarmerende og sprudlende.:)

Anonymous poster hash: 772f1...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i moralister, hvem bestemmer hva som er god eller dårlig moral? Kun deg bestemmer det selvsagt. Du er en frisk mann som nyter synet av deilige unge jenter, voksene nok til og knulles. En frisk mann slutter aldri å se på vakre rumper og flotte kropper som disse skapningene har. Så kos deg.

Du gjentar deg selv til det krampeaktige. Gir ikke meget glupt inntrykk å ALLTID tro alle har dine egne egenskaper. Er det snart slutt på prosjekteringen fra den kanten. . ? Start og snakk for deg selv!

Anonymous poster hash: 6e70d...bf5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjentar deg selv til det krampeaktige. Gir ikke meget glupt inntrykk å ALLTID tro alle har dine egne egenskaper. Er det snart slutt på prosjekteringen fra den kanten. . ? Start og snakk for deg selv!

Rettelse "prosjetering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fordi de må. Hadde det vært sosialt akseptert hadde jeg byttet ut dama med ei snerten snelle på 18-20 istedet. :P De er bare så forbannet deilig. ;)

Men kanskje ikke de synes gamle griser er forbanna deilige ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje ikke de synes gamle griser er forbanna deilige ;)

Er en mann i min absolutte beste alder, hehe.;) Tidlig 30-årene er mannens gullalder👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann i min absolutte beste alder, hehe. ;) Tidlig 30-årene er mannens gullalder

En 16-18 åring kan likevel kalle en 30 åring for gammel gris. Pluss hun vil som oftest gå til en annen fyr etter en stund. Før hun slår seg til ro med den utvalgte. Hun vil utforske og leve tenårings livet. Ikke slå seg til ro med noe seriøst som varer. 30 åra er kvinnenes gullalder også ;)

Endret av Kili
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En 16-18 åring kan likevel kalle en 30 åring for gammel gris.

Ikke når han er bedre trent/ kjekkere enn de kvisete ung-guttene. Jeg syns 16 selv er for ungt, må være 18-20 for min del.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når han er bedre trent/ kjekkere enn de kvisete ung-guttene. Jeg syns 16 selv er for ungt, må være 18-20 for min del. :)

Tenåringsjentene liker som oftest gutter i 20 årene og holder seg med de. Kvinner i 20 årene der i mot går ofte etter 30 åringer. Sånn det er her i alle fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsjentene liker som oftest gutter i 20 årene og holder seg med de. Kvinner i 20 årene der i mot går ofte etter 30 åringer. Sånn det er her i alle fall.

Fått mye ung trang mus hehe.:P Klager ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers da, går et greit? Tror ikke jeg tar i mot råd fra deg, hvem du nå måtte tro du er. Ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får mye oppmerksomet fra jenter i den alderen spessielt på helsestudio. Liker å vise de øvelser osv å imponere de med tunge løft hehe. De er sjarmerende og sprudlende.:)

Troll. Helt usannsynlig. Du er gammal gubbe som ser det du vil".Fins ikke en frisk 18 årig i universet some finner ekle menn på alder med fedrene attraktive. Hadde du prøvd deg mens jeg trente hadde jeg sagt ifra til ledelsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann i min absolutte beste alder, hehe.;) Tidlig 30-årene er mannens gullalder👌

troll for å provosere. Om du ikke sitter og skriver fra institusjonen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troll. Helt usannsynlig. Du er gammal gubbe som ser det du vil".Fins ikke en frisk 18 årig i universet some finner ekle menn på alder med fedrene attraktive. Hadde du prøvd deg mens jeg trente hadde jeg sagt ifra til ledelsen.

Så her kommer du med personangrep fordi en ung kjekk mann på 30 år flørter med jenter på 20 år?? Er du misunnelig? Måtte vært jævlig ung far hvis jeg skulle vært på alder med fedrene deres.:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

troll for å provosere. Om du ikke sitter og skriver fra institusjonen.

Vennligst hold deg til saken og slutt å være så missunnelig. Personangrep kan du holde for deg selv. Det at eldre damer føler seg truet her, er jo opplysende. En kjekk trent mann på 30 år vil alltid ha draget på damer på 18-20 år. Sånn er det bare.:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst hold deg til saken og slutt å være så missunnelig. Personangrep kan du holde for deg selv. Det at eldre damer føler seg truet her, er jo opplysende. En kjekk trent mann på 30 år vil alltid ha draget på damer på 18-20 år. Sånn er det bare.:)

Å kalle meg eldre er feil. Du lever i en vrangforestilling og jeg makter ikke å få deg ut av den. Aldri i real life støter jeg på så mange menn med fordervede holdninger som jeg leser her pp kvinneguiden.Når jeg begynte å lese her for ca et år siden syns jeg noen kvinner var for harde mot menn her men det ER faktisk bunnlaget av menn som aktivt deltar på kvinneguiden og langt ifra representativt for det motsatte kjønn .Lykke til.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tenner på utpulte jenter med andre ord? Jenter i den alderen nå for tiden har som regel pult minst like mange som du har av hårstrå på hodet ditt. Om du så en vakker dag finner deg en jente på denne alderen ville jeg råda deg til å ta en tur til legen etter hyggestunden din med ei smårips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers da, går et greit? Tror ikke jeg tar i mot råd fra deg, hvem du nå måtte tro du er. Ha en god kveld.

Selvfølgelig tar du ikke imot råd-hadde da ikke venter mirakler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg slutten av 20-åra.. Kan ikke noe for det, øynene mine bare fester seg på smekre jenter i en aldersklasse som er for ungt for meg.. Iallefall moralsk sett.

Det er slett ikke slik at jeg IKKE liker jenter over 18 eller 20. Har hatt jevnaldrende kjærester. Men det ligger kanskje i naturen at menn ser etter yngre jenter?

Anonymous poster hash: aed8b...085

Hvordan kan du se på ei at hun er spesifikt 18 år om du ikke vet alderen hennes? Utseendemessig kunne hun like godt sett ut som hun var 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som whiner om at 16-18 åringer ikke er ferdig utviklet kroppslig: Det er sant at pupper osv ikke er helt utvolst før i rundt 18 år. MEN nå har jeg sett mange sekstenåringer som har større pupper enn enkelte trettiåringer, om det er det det går på.

Angående temaet, synes jeg ikke det er veldig oppsiktsvekkende at du synes så unge jenter er penest egentlig. Det er jo sikkert noe med tanken på at de er uerfarne, spennende og yngre i hud og hår. Likevel ville i alle fall ikke JEG gått etter en fyr som var nesten dobbelt så gammel som meg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...