Gothminister Skrevet 18. februar 2015 #21 Del Skrevet 18. februar 2015 Selv er jeg slutten av 20-åra.. Kan ikke noe for det, øynene mine bare fester seg på smekre jenter i en aldersklasse som er for ungt for meg.. Iallefall moralsk sett. Anonymous poster hash: aed8b...085 Drit i moralister, hvem bestemmer hva som er god eller dårlig moral? Kun deg bestemmer det selvsagt. Du er en frisk mann som nyter synet av deilige unge jenter, voksene nok til og knulles. En frisk mann slutter aldri å se på vakre rumper og flotte kropper som disse skapningene har. Så kos deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wrexgano Skrevet 18. februar 2015 #22 Del Skrevet 18. februar 2015 Jenter i denne alderen er usedvanlig vakre, da de ofte har et uskyldig utseende i tillegg til sensuell estetikk. Det er unge, nydelige mennesker. Guttene henger ofte litt etter. Ingenting uvanlig å være tiltrukket (eller tenne seksuelt) av jenter på 16 år. Det vitner om et friskt og virilt mannebein. Å derimot leve ut lystene sine kan nok være uansvarlig og uetisk. Men det kommer helt an på individene, mentalt - OG emosjonelt, ikke minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #23 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg tror også mentaliteten til 18-20ish åringer fremstår som forlokkende for mange menn. De er ofte litt råere, mer frempå og villige eller hva jeg skal kalle det. Jeg generaliserer selvsagt endel nå. Hvor mange har ikke hørt historier fra diverse kvinner om deres utsvevende periode i 18-20 års alderen? De er unge, vakre, ville og nysgjerrige. En kombinasjon jeg tror mange menn finner forlokkende. De er rett og slett litt likere menn i alle aldre mentalt på endel områderDette stemmer veldig!Anonymous poster hash: 2a626...82c Anonymous poster hash: 2a626...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #24 Del Skrevet 18. februar 2015 Jaja dere får jo aldri bestemt dere, dere skal ha både en "ekte, selvsikker kvinne med former" og uskyldige jenteunger som har en sluttyness/villhet over seg. Anonymous poster hash: 29a68...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #25 Del Skrevet 18. februar 2015 Jaja dere får jo aldri bestemt dere, dere skal ha både en "ekte, selvsikker kvinne med former" og uskyldige jenteunger som har en sluttyness/villhet over seg.Anonymous poster hash: 29a68...b5a En ekte, selvsikker kvinne som ser ung ut, har kropp som en 20 åring og er leken Det finnes faktisk overraskende mange som passer den beskrivelsen. Anonymous poster hash: e9564...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #26 Del Skrevet 18. februar 2015 jeg kjenner ingen menn i 30 årene som er spesielt tiltrukket av jevngamle kvinner. er selv i midten i 20 årene og føler jeg blir mer og mer nysgjerrig på jenter yngre enn meg. kanskje noe av det kvinner vil kalle gubbefakter, men det er jo åpenbart at det ligger noe der fra naturens side. det er ikke meningen at kvinner godt over 20 skal være ettertraktet blant menn. Anonymous poster hash: b87da...2b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 18. februar 2015 #27 Del Skrevet 18. februar 2015 En ekte, selvsikker kvinne som ser ung ut, har kropp som en 20 åring og er leken Det finnes faktisk overraskende mange som passer den beskrivelsen. Anonymous poster hash: e9564...5fe En ekte MILF sier man ikke nei til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 18. februar 2015 #28 Del Skrevet 18. februar 2015 Jaja dere får jo aldri bestemt dere, dere skal ha både en "ekte, selvsikker kvinne med former" og uskyldige jenteunger som har en sluttyness/villhet over seg.Anonymous poster hash: 29a68...b5a Er det noen regler som sier at vi menn ikke kan like både unge og godt voksne? Når jeg var ung likte jeg best godt voksne over 30. De viste og bruke kroppen til det den er til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #29 Del Skrevet 18. februar 2015 Er det noen regler som sier at vi menn ikke kan like både unge og godt voksne? Når jeg var ung likte jeg best godt voksne over 30. De viste og bruke kroppen til det den er til. Ja takk, begge deler! :D Anonymous poster hash: 8fca7...912 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 18. februar 2015 #30 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja takk, begge deler! :D Anonymous poster hash: 8fca7...912 Det er godt og være mann og ta for seg av livets goder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 18. februar 2015 #31 Del Skrevet 18. februar 2015 jeg kjenner ingen menn i 30 årene som er spesielt tiltrukket av jevngamle kvinner. er selv i midten i 20 årene og føler jeg blir mer og mer nysgjerrig på jenter yngre enn meg. kanskje noe av det kvinner vil kalle gubbefakter, men det er jo åpenbart at det ligger noe der fra naturens side. det er ikke meningen at kvinner godt over 20 skal være ettertraktet blant menn. Anonymous poster hash: b87da...2b0 Da vet jeg av mange som trosser naturen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #32 Del Skrevet 18. februar 2015 Da vet jeg av mange som trosser naturen. Ja, det er ikke akkurat noe nytt. Poenget var at det er helt naturlig for menn å være interessert i de yngre jentene over de jevngamle. Anonymous poster hash: b87da...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #33 Del Skrevet 18. februar 2015 Nok tull nå.Troll gubbe.Anonymous poster hash: 6e70d...bf5 Hæ, HVORFOR skulle jeg tulle med dette? Anonymous poster hash: aed8b...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 18. februar 2015 #34 Del Skrevet 18. februar 2015 Du, må gå i deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 18. februar 2015 #35 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg går heldigvis ikke etter alderen på kvinner. Tenner ofte på damer som er eldre enn meg selv Ikke lurt å gå i et forhold med ei som er under 18 år i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #36 Del Skrevet 18. februar 2015 Da vet jeg av mange som trosser naturen. Ja fordi de må. Hadde det vært sosialt akseptert hadde jeg byttet ut dama med ei snerten snelle på 18-20 istedet. De er bare så forbannet deilig.Anonymous poster hash: 772f1...f4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #37 Del Skrevet 18. februar 2015 Kom an...16-18 åringer ikke ferdig utviklet? I den alderen har de fleste jenter en ferdig utviklet vagina og klar til å ha samleie. Når det kommer til det mentale, så er det derimot noe annet. Anonymous poster hash: b805e...f5a Vaginaen er ikke den som skal utvikle seg mest akkurat... Anonymous poster hash: 77ba2...4fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #38 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja fordi de må. Hadde det vært sosialt akseptert hadde jeg byttet ut dama med ei snerten snelle på 18-20 istedet. De er bare så forbannet deilig.Anonymous poster hash: 772f1...f4a Håper hun ser du har skrevet dette og dumper deg Anonymous poster hash: 29a68...b5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 18. februar 2015 #39 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja fordi de må. Hadde det vært sosialt akseptert hadde jeg byttet ut dama med ei snerten snelle på 18-20 istedet. De er bare så forbannet deilig.Anonymous poster hash: 772f1...f4a Mhm, og alle disse deilige 18-åringene stiller seg selvfølgelig til disposisjon for alle disse gamlingene som tenner på de. Fordi det er så naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 18. februar 2015 #40 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja fordi de må. Hadde det vært sosialt akseptert hadde jeg byttet ut dama med ei snerten snelle på 18-20 istedet. De er bare så forbannet deilig. Anonymous poster hash: 772f1...f4a Det sier vel heller mer om din umodenhet, som ville valgt ei 18 år gammel hvis interesser er sminke, klær og verdensproblemer er kviser på haka og om håret ligger riktig. Hvis det ikke betyr mer at du kan ha dype og meningsfulle samtaler med en jevnaldrende kjæreste, er det synd på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå