Ewe Skrevet 19. februar 2015 #61 Del Skrevet 19. februar 2015 Sykepleier Lærer Lege Advokat Psykolog Butikkansatt Kokk Bartender Barnehageansatt Konditor Baker Rørlegger Elektriker Snekker Slakter Frisør Make up artist Bonde Gartner Og sikkert mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 19. februar 2015 #62 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor er det så mange her som aldri kunne tenke seg å jobbe i barnehage? Hva er galt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 19. februar 2015 #63 Del Skrevet 19. februar 2015 Veterinær dyrepleier sykepleier vernepleier hjelpepleier bonde frisør Byggmedarbeider håndverker Glamour modell stripper prostituert hallik Alle yrker med turnus og ubekvem arbeidstid Oljeplattform medarbeider Buss -, taxi -, trailersjåfør Slakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #64 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor er det så mange her som aldri kunne tenke seg å jobbe i barnehage? Hva er galt med det? Jeg for min del føler meg ikke komfortabel med å skulle bestemme/ha en lederrolle. I en barnehage skiller du deg ut, ikke bare i kraft av å være ansatt, men også fysisk - man skiller seg ut rett og slett ved å være høyere. Barnehagejobbing er uforutsigbart, jeg er for glad i rutiner til å kunne trives i en barnehage hvor du aldri vet hva som skjer de neste 5 minuttene. Anonymous poster hash: 36a52...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aella Skrevet 19. februar 2015 #65 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Sykepleier Lege Ambulansesjåfør Veterinær - Det meste i helsefaktoren. Tåler ikke blod eller sprøyter😶 men takk til dere som klarer å jobbe med det da, dere er tøffe og ikke minst fantastiske 😊 Endret 19. februar 2015 av Aella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. februar 2015 #66 Del Skrevet 19. februar 2015 Slakter Astronaut Snekker Maler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. februar 2015 #67 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor er det så mange her som aldri kunne tenke seg å jobbe i barnehage? Hva er galt med det? Småbarn er irriterende 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #68 Del Skrevet 19. februar 2015 -økonom. Får stressnoia bare av å logge meg inn i min egen nettbank og ordne noe. -hudlege. Så mye ekkelt man må se på! -bibliotekar. Virker fryktelig kjedelig. -bussjåfør. Ville kjedet meg fryktelig. Anonymous poster hash: 79eb2...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #69 Del Skrevet 19. februar 2015 * Feier * Prest * Telefonselger/ utgående salg generelt * Barnehagetante * Å jobbe med boss Anonymous poster hash: 65d04...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 19. februar 2015 #70 Del Skrevet 19. februar 2015 Slakter Lege Vaskedame/mann Barnehage ansatt Lærer Butikk ansatt Bonde Sikker mer også som jeg ikke kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2015 #71 Del Skrevet 19. februar 2015 gynekolog, grøsser av tanken av å måtte glo på vaginaer innvendig og utvendig dag ut og dag inn. Vaginaer er bare innvendige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #72 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg kunne ikke hatt noen form for jobb som involverte grader av nakenhet, høyder eller bevisst skading av andre. Så er det sikkert mange jobber jeg ikke kunne hatt fordi jeg hadde vært elendig i dem, men hey, da kunne jeg jo strengt tatt hatt dem i et knipetak. Og så er det mange jobber jeg ikke har lyst til å jobbe som, men det blir jo noe annet.Anonymous poster hash: 08d45...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #73 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor ikke barnehage? Anonymous poster hash: 75fc0...011 Fordi det er så mye bråk der. Barneoppdragelse er vanskelig nok med egne barn om man ikke skal oppdra andres barn i tillegg. Anonymous poster hash: 31745...642 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #74 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor er det så mange her som aldri kunne tenke seg å jobbe i barnehage? Hva er galt med det? Fordi småbarn er..... vel egentlig ganske irriterende. Jeg er omgås ikke barn med mindre jeg må. Anonymous poster hash: 3dae7...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #75 Del Skrevet 19. februar 2015 Lærer/jobbe i barnehage!Anonymous poster hash: 5a113...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #76 Del Skrevet 19. februar 2015 Lærer/jobbe i barnehage!Anonymous poster hash: 5a113...0c7 OG telefonselger. Glemte telefonselger. Kunne aldri tenke meg å jobbe i barnehage, som lærer og som telefonselger (plage folk midt i middagen for å prakke på de noe tull for så å bli skjelt ut? Nei takk!)Anonymous poster hash: 5a113...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2015 #77 Del Skrevet 19. februar 2015 Tannlege er virkelig langt nede på lista mi også. Det kan være så mye ekkelt i en munn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 19. februar 2015 #78 Del Skrevet 19. februar 2015 - Omsorgsyrker som f. eks sykepleier, hjelpepleier - Tannlege - Lege generelt - frisør - politi - ambulansesjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 19. februar 2015 #79 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor er det så mange her som aldri kunne tenke seg å jobbe i barnehage? Hva er galt med det? Ser for meg det er mye grining, bråk og bleieskift. Jeg trives heller ikke rundt små barn. På toppen av kransekaka har du foreldrene som i følge ørtogførti kronikker i Aftenposten bare er kravstore og vanskelige (de kronikkene bekreftes i og for seg gjennom ørtogførti "kan jeg kreve dette av bgh?"/"har bhg lov til dette?"-tråder på KG). Det er ikke noe GALT i å jobbe i barnehage men JEG vil ikke for det passer ikke min person. Jeg kunne heller aldri tenkt meg å være fastlege, gynokolog eller kjørelærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 19. februar 2015 #80 Del Skrevet 19. februar 2015 Telefonsalg, kundekontakten er sjelden hyggelig og det er stor gjennomtrafikk (eller hva det heter) av ansatte... Lærer, da jeg ikke liker å stå foran mennesker Hjemmepleien. Ingen spesiell grunn Interiørbutikk. Snerpete kunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå