AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg tenker på å få en realkompetansevurdering med tanke på å få fagbrev som apotektekniker. Er det noen her som har gjort dette for å få fagbrev? Var det vanskelig? Hvor lang tid tok det? Anonymous poster hash: bdb38...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vaniljekjeks Skrevet 18. februar 2015 #2 Del Skrevet 18. februar 2015 Lett, måtte gjennom en muntlig samtale for å vise at jeg besto emnene på vg1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Del Skrevet 18. februar 2015 Lett, måtte gjennom en muntlig samtale for å vise at jeg besto emnene på vg1. Ok,og det var alt.?De spurte ikke om vg2 og vg3? Var det apotektekniker eller en annen utdanning? Tok det lang tid og fikk du godskrevet alt fra vg1 eller måtte du ta eksamen etterpå? ts Anonymous poster hash: bdb38...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vaniljekjeks Skrevet 18. februar 2015 #4 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Ok,og det var alt.?De spurte ikke om vg2 og vg3?Var det apotektekniker eller en annen utdanning?Tok det lang tid og fikk du godskrevet alt fra vg1 eller måtte du ta eksamen etterpå? ts Anonymous poster hash: bdb38...164 Det var en annen utdanning og trengte bare å realkompetansevurderes for vg1. Vet ikke hvordan det er for apotektekniker, kan være greit å ta en telefon til skolen og høre hvordan det fungerer. Nei det tar ikke lang tid, ble gjort fortløpende i begynnelsen av utdanningen. Endret 18. februar 2015 av Vaniljekjeks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Del Skrevet 18. februar 2015 Ble også realkompetansevurdert når jeg skulle begynne på gartnerlinja, besto vg1 bare ved hjelp av en samtale. Anonymous poster hash: 855dd...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Del Skrevet 18. februar 2015 Ble også realkompetansevurdert når jeg skulle begynne på gartnerlinja, besto vg1 bare ved hjelp av en samtale. Anonymous poster hash: 855dd...ab0 Ok.Måtte du ta eksamener på vg2 og vg3-nivå før du fikk fagbrev? ts Anonymous poster hash: bdb38...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Del Skrevet 19. februar 2015 Dytter Anonymous poster hash: bdb38...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå