Gå til innhold

Hvilken fagforening er den riktige for meg?

Hontas

Anbefalte innlegg

Skal snart begynne i ny jobb som mellomleder (ikke laerer) paa en leirskole. Har tenkt aa melde meg inn i en fagforening, men er litt usikker paa hvilken.

Noen som har noen forslag til hvilken fagforening? Hva er eventult fordelen med den fagforeningen i forhold til andre fagforeninger? Alle tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skolenes Landsforbund organiserer alle som jobber innen "oppvekst", enten de er lærere, vaktmestere eller hva som helst. De er tilknyttet LO.

www. skoleneslandsforbund.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skolenes Landsforbund organiserer alle som jobber innen "oppvekst", enten de er lærere, vaktmestere eller hva som helst. De er tilknyttet LO.

www. skoleneslandsforbund.no

Nei det er ikke sant at aller organiserer seg der. De fleste lærere jeg kjenner er organisert i utdanningsforbundet. Men jeg kan jo ikke dermed si at alle er organisert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mente selvsagt ikke at alle organiserer seg der, men at Skolenes Landsforbund favner alle yrkesgrupper innen oppvekst. Derfor kunne det kanskje passe for trådstarteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente selvsagt ikke at alle organiserer seg der' date=' men at Skolenes Landsforbund favner alle yrkesgrupper innen oppvekst. Derfor kunne det kanskje passe for trådstarteren.[/quote']

Ok, da misforstod jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...