Glittergiraff Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #21 Skrevet 20. mars 2015 Jeg kikker på den greske øya Karphatos. Synes det ser ut som en fin liten øy. Åh ja den ser nydelig ut😍
Akvalise Skrevet 20. mars 2015 #22 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Jeg lurer på det samme. Har så lyst til å reise bort.... Er skilt og har 4 uker i sommer hvor barna er hos far. Hadde vært digg å ta et par uker i Syden da når jeg likvel er hjemme/ikke jobber pt....... 2 uker er ikke mye dyrere enn 1 uke er mitt inntrykk nå både når det gjelder charter og ved rutefly/hotell. Endret 20. mars 2015 av Akvalise
Aviale Skrevet 21. mars 2015 #23 Skrevet 21. mars 2015 Wow det hørtes helt fantastisk ut! Italia er virkelig noe som kunne fungert for meg! Er disse stedene du snakket om langt fra flyplassen? Altså er det en lang/komplisert vei å komme seg dit? Tenker spesielt på Cinque terre Det er et lite stykke fra nærmeste store flyplass, men det går fint an å ta tog. Siden du likevel må ta tog for å komme til Cinque terre kan du sjekke forskjellige byer og velge den som er billigst. I tillegg går det jo an å kombinere Cinque terre med noen dager i Roma? Pisa og Firenze er nærmest, men Torino og Milano er heller ikke så langt unna (ca 3 timer med tog). Det går også an å ta tog fra Roma, men det er enda litt lenger. Det er veldig enkelt å ta tog i Italia, og du kan bestille billetter på forhånd på trenitalia.com og printe ut billettene. For å komme til småbyene Cinque terre må du uansett bytte tog i La Spezia fra regional til lokaltog, bare pass på at du tar lokaltoget som ikke er ekspress
Glittergiraff Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #24 Skrevet 22. mars 2015 Det er et lite stykke fra nærmeste store flyplass, men det går fint an å ta tog. Siden du likevel må ta tog for å komme til Cinque terre kan du sjekke forskjellige byer og velge den som er billigst. I tillegg går det jo an å kombinere Cinque terre med noen dager i Roma? Pisa og Firenze er nærmest, men Torino og Milano er heller ikke så langt unna (ca 3 timer med tog). Det går også an å ta tog fra Roma, men det er enda litt lenger. Det er veldig enkelt å ta tog i Italia, og du kan bestille billetter på forhånd på trenitalia.com og printe ut billettene. For å komme til småbyene Cinque terre må du uansett bytte tog i La Spezia fra regional til lokaltog, bare pass på at du tar lokaltoget som ikke er ekspress Okei, tusen takk! Dette skal jeg sjekke ut😃
PrinsesseNila Skrevet 22. mars 2015 #25 Skrevet 22. mars 2015 Thailand! Billig, vakkert, mye å finne på, og trygt for solo-reising Så er det også mye "i nærheten" å utforske. Angkor Wat i Cambodia, Bali og Gili, Singapore, Vietnam... Annbefaler i såfall Koh Tao. Det er paradis på jord <3
Gjest Seajewel Skrevet 22. mars 2015 #26 Skrevet 22. mars 2015 (endret) Thailand! Billig, vakkert, mye å finne på, og trygt for solo-reising Så er det også mye "i nærheten" å utforske. Angkor Wat i Cambodia, Bali og Gili, Singapore, Vietnam... Annbefaler i såfall Koh Tao. Det er paradis på jord <3 Thailand! <3 Redigert: vil ikke avsløre hemmelig perle. <3 Endret 22. mars 2015 av Seajewel
Glittergiraff Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #27 Skrevet 22. mars 2015 Thailand! <3 Redigert: vil ikke avsløre hemmelig perle. <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå