Gå til innhold

Active Education - erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 21 år som har tenkt på å ta studier gjennom Active Education. Sikter da mest til PT- og kostholds-utdanning, enten i Oslo eller i Trondheim (kommer litt an på hvor jeg skal bo).

Lurer derfor på om noen har erfaringer med Active Education, eller eventuelt kjenner noen andre som har gått der? Del gjerne! :)

Anonymous poster hash: cb11c...70c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Vet ikke om du har startet enda jeg, men har en samboer som skal starte i august. Dersom du har begynt, er du fornøyd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tok PT-utdanning (PT1) gjennom AE høsten 2011, og var veldig fornøyd med hele opplegget! Nå tok jeg utdanningen på Bali da, så selve opplevelsen med å bo på Bali i 4 mnd var nok også et moment i det hele. Allikevel syns jeg absolutt at den faglige kvaliteten på studiet var kjempebra, lærerne er flinke og motiverende, og selv om vi var drøyt 120 elever i mitt kull, så var terskelen for å snakke med foreleserne utenom forelesningene veldig lav. De stilte opp for oss på alle måter, rett og slett.

Nå får man kanskje ikke det samme miljøet når man tar utdanningen i Norge, men jeg vet at lærerne er de samme (i alle fall de som er i Oslo) og dermed ville jeg i alle fall ikke fryktet for den faglige kvaliteten og oppfølgingen! :)

Jeg har ikke angret på at jeg brukte tid og penger på PT-utdanningen, selv om jeg ikke har fått brukt utdanningen så mye etterpå (begynte på nye studier med en gang, og å skulle etablere seg som PT samtidig som man er fulltidsstudent på et krevende studium er nok litt vanskelig).

Er du motivert for studiet og ute etter en god utdanning, vil jeg absolutt anbefale AE. De tilbyr en god blanding av teori og praksis, som gjør deg sikker på din rolle som PT i etterkant.

Go for it! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...