AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #21 Skrevet 15. februar 2015 Hva i all verden? Så din rasisme er basert på at dine besteforeldre ikke tålte trynet på jødene? At de var grådige og gjerrige? Godt gjort å argumentere på samme måte som nazistene argumenterte! Håper du er stolt av deg selv, og den rasisten du er.Anonymous poster hash: 9da44...2ef Er overhode ikke rasist eller imot jøder. Men dette var altså slik verden var den gang. Det er ikke rasisme og statuere fakta. Poenget mitt var ikke å kritisere jøder, men vise hvor utrolig dobbeltmoralske vi er. I lang tid har vi altså forfulgt jøder, men nå er det muslimer vi er ute etter, nå må ingen under noen omstendighet kritisere de stakkars jødene. Jeg har altså ingen imot hverken jøder eller muslimer helhetlig som gruppe. Jeg jobber med mennesker fra begge kulturene hver dag, de er oppegående, snille og ressurssterke alle sammen. Det jeg misliker er hvordan vi nå skal holde alle muslimer skyldig for det en liten gruppe gjør, og uten å ta selvkritikk for at vi selv har skapt konflikt ved å stikke nesene våre der vi ikke har noe med.Anonymous poster hash: 465ae...9a4
Sir Winston Skrevet 15. februar 2015 #22 Skrevet 15. februar 2015 Er overhode ikke rasist eller imot jøder. Men dette var altså slik verden var den gang. Det er ikke rasisme og statuere fakta. Poenget mitt var ikke å kritisere jøder, men vise hvor utrolig dobbeltmoralske vi er. I lang tid har vi altså forfulgt jøder, men nå er det muslimer vi er ute etter, nå må ingen under noen omstendighet kritisere de stakkars jødene. Jeg har altså ingen imot hverken jøder eller muslimer helhetlig som gruppe. Jeg jobber med mennesker fra begge kulturene hver dag, de er oppegående, snille og ressurssterke alle sammen. Det jeg misliker er hvordan vi nå skal holde alle muslimer skyldig for det en liten gruppe gjør, og uten å ta selvkritikk for at vi selv har skapt konflikt ved å stikke nesene våre der vi ikke har noe med.Anonymous poster hash: 465ae...9a4 Man kan ikke 'statuere' fakta, det er noe vrøvl! Jøder har til alle tider blitt uglesett og tillagt egenskaper og meninger de aldri har hatt. Veldig mange kritiserer jødene, hver dag, og igjen - for noe 'jøder' ikke gjør. Staten Israel, selv om den selvsagt er opprettet for å gi jøder et hjemland, er altså ikke bygget på Toraen, den er en sekulær stat, hvor det for øvrig er både muslimer og kristne i deres lovgivende forsamling. De som mener staten Israel gjør feil overfor f.eks. Hamas og andre islamistiske terrorgrupper, gjør det ofte ved å kritisere jødene, hvilket altså er feil! 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #23 Skrevet 15. februar 2015 Man kan ikke 'statuere' fakta, det er noe vrøvl! Jøder har til alle tider blitt uglesett og tillagt egenskaper og meninger de aldri har hatt. Veldig mange kritiserer jødene, hver dag, og igjen - for noe 'jøder' ikke gjør. Staten Israel, selv om den selvsagt er opprettet for å gi jøder et hjemland, er altså ikke bygget på Toraen, den er en sekulær stat, hvor det for øvrig er både muslimer og kristne i deres lovgivende forsamling. De som mener staten Israel gjør feil overfor f.eks. Hamas og andre islamistiske terrorgrupper, gjør det ofte ved å kritisere jødene, hvilket altså er feil! Hvorfor ble jødene så uglesett og forfulgt da? Det var nok neppe bare pga den bibelske forestilling om at de drepte Jesus. Poenget er at de færreste fordømmer et annet folk uten at det ligger et eller annet bak. Ikke at det er noe galt sånn sett i hvordan jødene bedrev Foretninger. Men kulturkræsj er kulturkræsj. Nå var uansett bare jødene et eksempel jeg dro inn for å statuere et eksempel på vestens dobbeltmoral. For vi er enormt skinnhellige. Evner ikke til selvkritikk eller selvinnsikt!Anonymous poster hash: 465ae...9a4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #24 Skrevet 15. februar 2015 Er overhode ikke rasist eller imot jøder. Men dette var altså slik verden var den gang. Det er ikke rasisme og statuere fakta. Poenget mitt var ikke å kritisere jøder, men vise hvor utrolig dobbeltmoralske vi er. I lang tid har vi altså forfulgt jøder, men nå er det muslimer vi er ute etter, nå må ingen under noen omstendighet kritisere de stakkars jødene. Jeg har altså ingen imot hverken jøder eller muslimer helhetlig som gruppe. Jeg jobber med mennesker fra begge kulturene hver dag, de er oppegående, snille og ressurssterke alle sammen. Det jeg misliker er hvordan vi nå skal holde alle muslimer skyldig for det en liten gruppe gjør, og uten å ta selvkritikk for at vi selv har skapt konflikt ved å stikke nesene våre der vi ikke har noe med.Anonymous poster hash: 465ae...9a4 Du jobber med dem ja? Da håper jeg du har en jobb med MINST mulig innflytelse på alle måter, for dine meninger er jo (beklager), helt på jordet. Du har helt typiske rasistiske holdninger mot jøder. Jo raskere du innser dette, jo bedre. Man kan ikke forandre seg før man innrømmer problemet. God bedring!Anonymous poster hash: 9da44...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #25 Skrevet 16. februar 2015 Morsomt å lese hvordan muslimer fremstilles her som jaget av ''oss'' og som dagens ofre. Særlig når det er nettopp muslimer som står bak mye av faenskapen i verden nå for tiden. I tillegg serveres en god porsjon jødehat. Trist lesing. Anonymous poster hash: f9fc6...d0b 3
Avalon Skrevet 16. februar 2015 #26 Skrevet 16. februar 2015 Ryddet for personangrep og svar til dette. - Avalon, mod
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #27 Skrevet 16. februar 2015 Hvorfor ble jødene så uglesett og forfulgt da? Det var nok neppe bare pga den bibelske forestilling om at de drepte Jesus. Poenget er at de færreste fordømmer et annet folk uten at det ligger et eller annet bak. Ikke at det er noe galt sånn sett i hvordan jødene bedrev Foretninger. Men kulturkræsj er kulturkræsj. Nå var uansett bare jødene et eksempel jeg dro inn for å statuere et eksempel på vestens dobbeltmoral. For vi er enormt skinnhellige. Evner ikke til selvkritikk eller selvinnsikt!Anonymous poster hash: 465ae...9a4 Slutt å prøv å trekk jødene ned i gjørma. JØDENE ER IKKE PROBLEMET! Islamistene er problemet! Jødene er ofrene, de blir forfulgt av muslimer. Så det offerkortet du spiller, kan du skyve langt opp i.....!Anonymous poster hash: 9da44...2ef 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #28 Skrevet 16. februar 2015 Terrorist og muslim er to ting. Terrorist: Da vil du drepe noen pga tegnigene som feks. De terrorister ønsker ikke at det skal tegnes av profeten. Ingen vet hvordan profeten ser ut. Det er samme som Jesus burde ikke være tegnet. Ingen vet om han ser ut slikt hvordan han ser ut på bildene. Muslim: Du er som andre mennesker. Hvis du ønsker så kan du be til Gud og gjøre ting som skal gjøres og være sosialt med andre mennesker hvor du bor. Hvis du ikke ønsker å være sosial så må du bare stenge deg inne og ikke være sosialt. Det var bare enkelte ting jeg nevnte som var eksempel, og har venner som er muslimer og de er vanlig for som alle vi. Dere trenger ikke tro meg hvis noen begynner igjen å kødde med tegningene så kommer de igjen med skytingen. Alle har sin mening. Anonymous poster hash: a09b5...737 Det første eksempelet ditt halter litt, med mindre du kan komme med eksempler på ekstreme kristne som hat truet med drap fordi noen tegnet jesus? Er det i det hele tatt noen kristne som blir sure av en jesustegning? Islam henger forøvrig langt etter, de har ikke hatt den samme utviklingen som kristendommen, religionen henger på en måte igjen i steinalderen. Ikke så rart da, at selv "moderate" muslimer har holdninger til å få frysninger av, både hva homofile og ytringsfrihet angår. Anonymous poster hash: e0181...52c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #29 Skrevet 17. februar 2015 Jeg ser det er mange som mener Islam er en hatsk, voldelig og farlig religion og ideologi. Hvilket er sant. Og det er virkelig grunn til å hate denne religionen. Anonymous poster hash: 7097b...da0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå