Gå til innhold

Ta vare på muslimene!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange som mener Islam er en hatsk, voldelig og farlig religion og ideologi.

Det jeg frykter nå er hevnaksjoner i kjølvannet av hendelsene i København.

I den forbindelse håper jeg på at vi nå sikrer og ivaretar tryggheten til våre muslimske landsmenn og moskeene i landet. Det er muslimene som er ofrene i det store bildet og det er på tide vi ser an situasjonen ut i fra deres ståsted.

PS: Nå er det også på høy tid vi returnerer asylbarna og deres familier tilbake til Norge! Det er en skam at regjeringen ønsker en strengere innvandrings- og asylpolitikk! Vi burde mye heller ta i mot mange flere av de ikke-vestlige innvandrerne, fordi det bringer fred med seg.

Mvh

Et av Arbeiderpartiets medlemmer og en av partiets støttespillere

Stem AP for en liberal innvandrings- og asylpolitikk!

Anonymous poster hash: 2027f...3a2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for spekulasjon og avsporinger.

- Avalon, mod

• Liker 2
Skrevet

Det er feil at muslimene er ofrene i det store bildet.

Alle som blir voldtatt, drept og mishandlet er ofre.

Anonymous poster hash: 59eb1...c97

• Liker 15
Skrevet

"Det er muslimene som er ofrene i det store bildet" :klo:

Anonymous poster hash: 44a1e...135
  • Liker 10
Skrevet

For å sitere forstanderen i Det mosaiske trossamfund:

"Det viktige nå er at vi ikke stigmatiserer alle muslimer. Det å ha en gruppetenking rundt alle muslimer og tenke på dem som farlige, det er farlig!"

Anonymous poster hash: 2d2d1...f8f
  • Liker 2
Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

- Avalon, mod

Skrevet

Det som er langt på overtid, er at muslimene rydder i egne rekker! Jeg nekter å gå rundt å synes synd på Europas muslimer når de har så mange skjelett i skapet.

Det er alltid en kritthvit kristen middeladrende kvinne/mann som står frem i media og sier at vi må ta vare på muslimene før en og annen muslimsk kjendis ser muligheten til å komme på TV. Nå er det på tide de våkner.

Anonymous poster hash: 93186...8d2
  • Liker 4
Skrevet

Haha, TS, du er morsom :)

• Liker 9
Skrevet

PS: Nå er det også på høy tid vi returnerer asylbarna og deres familier tilbake til Norge! Det er en skam at regjeringen ønsker en strengere innvandrings- og asylpolitikk! Vi burde mye heller ta i mot mange flere av de ikke-vestlige innvandrerne, fordi det bringer fred med seg.

Mvh

Et av Arbeiderpartiets medlemmer og en av partiets støttespillere

Stem AP for en liberal innvandrings- og asylpolitikk!

Anonymous poster hash: 2027f...3a2

Det er på høytid og få ennå flere asylsøkere med avslag ut av landet. Fri innvandring av mennesker som kan bidra her i landet, det er jeg for. Men og dra inn ubrukelige lykkejegere slik AP vil, det vil ødelegge Norge. Ellers tror jeg ditt innlegg kun er tull. Kun for og provosere her.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

- Avalon, mod

Skrevet

Er det virkelig mulig å ikke forstå at TS egentlig mener det motsatte enn det som skrives her?

En ting er at det finnes mennesker med holdninger som kan minne litt om dette, men setninger som "vi burde mye heller ta i mot mange flere av de ikke-vestlige innvandrerne, fordi det bringer fred med seg" og "Stem AP for en liberal innvandrings- og asylpolitikk!" er nå helt åpenbart spydige. Det er ikke engang vanskelig å se. Jeg stemmer blått og ønsker alt annet enn en liberalisering på asylfronten, altså, og dette er forsåvidt en fin parodi, men det er jo også helt innlysende at dette ikke er reelt.

Anonymous poster hash: 2de5f...dfa
  • Liker 5
Skrevet

Er det virkelig mulig å ikke forstå at TS egentlig mener det motsatte enn det som skrives her?

En ting er at det finnes mennesker med holdninger som kan minne litt om dette, men setninger som "vi burde mye heller ta i mot mange flere av de ikke-vestlige innvandrerne, fordi det bringer fred med seg" og "Stem AP for en liberal innvandrings- og asylpolitikk!" er nå helt åpenbart spydige. Det er ikke engang vanskelig å se. Jeg stemmer blått og ønsker alt annet enn en liberalisering på asylfronten, altså, og dette er forsåvidt en fin parodi, men det er jo også helt innlysende at dette ikke er reelt.

Anonymous poster hash: 2de5f...dfa

Ikke alle her på KG håndterer sarkasme og ironi som det er tiltenkt :fnise:

Skrevet

TS, du troller sant? (Håper jeg!). Hvis noen er ofre for terror den siste tiden så er det i så fall jødene. Netanyahu har nå rådet Europas jøder til å flytte til Israel, siden de ikke er trygge i Europa. Tragisk! Godt integrerte ressurssterke jøder er nok står i fare for å flykte (ja flykte) fra Europa i 2015. Hva sitter vi igjen med? Jo, rabiate hernevaskede islamister! Takk sosialister for å ødelegge Europa!

Anonymous poster hash: 9da44...2ef

• Liker 4
Skrevet

Historisk sett fungerer blanding av kulturer dårlig, men her er det få som har tatt noen forhåndsregler ifht integrering eller å dempe innvandring.

At vi f.eks ikke har tatt lærdom av antisemmetisme. Jøder, som ikke er fullt så ulik vår egen kultur, har vært i total kræsj med europeere i hundrevis av år! Jmf eksempelvis jødiske ghettoer tilbake til 1500 tallet i Venezia.

Hvorfor skulle det gå stort bedre med arabere? Vi er så utrolig stokk dumme her i vesten!

Anonymous poster hash: 465ae...9a4

Skrevet

Historisk sett fungerer blanding av kulturer dårlig, men her er det få som har tatt noen forhåndsregler ifht integrering eller å dempe innvandring.

At vi f.eks ikke har tatt lærdom av antisemmetisme. Jøder, som ikke er fullt så ulik vår egen kultur, har vært i total kræsj med europeere i hundrevis av år! Jmf eksempelvis jødiske ghettoer tilbake til 1500 tallet i Venezia.

Hvorfor skulle det gå stort bedre med arabere? Vi er så utrolig stokk dumme her i vesten!

Jødene har aldri vært noe problem. I Europa har de fra gammelt av holdt seg for seg selv, fordi de ofte ble ekskludert fra storsamfunnet (var mange yrker de ikke fikk lov til å ha). Men de har ikke vært noe trussel mot Europa. Derimot har vi europeere klart å ta livet av halvparten av dem. (Ikke bare nazistene, jødene ble også drept i øst-Europa og i andre Europeiske land, selv om nazistene "tok kaka). Nå er det nok en trussel mot jødene; islamister. Spørs hvor lenge det vil finnes jøder i Europa. Franske jøder har begynt å emigrere til Israel...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er feil at muslimene er ofrene i det store bildet.

Alle som blir voldtatt, drept og mishandlet er ofre.

Anonymous poster hash: 59eb1...c97

Nettopp.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 1
Skrevet

Jødene har aldri vært noe problem. I Europa har de fra gammelt av holdt seg for seg selv, fordi de ofte ble ekskludert fra storsamfunnet (var mange yrker de ikke fikk lov til å ha). Men de har ikke vært noe trussel mot Europa. Derimot har vi europeere klart å ta livet av halvparten av dem. (Ikke bare nazistene, jødene ble også drept i øst-Europa og i andre Europeiske land, selv om nazistene "tok kaka). Nå er det nok en trussel mot jødene; islamister. Spørs hvor lenge det vil finnes jøder i Europa. Franske jøder har begynt å emigrere til Israel...

Litt feil å si at jødene aldri har vært noe problem. Det var en grunn til at folk ikke tålte trynet på dem, selv om de såklart ikke bedrev terrorisme/vold.

Er absolutt ingen antisemittist overhode, men den irritasjonen jeg husker fra mine oldeforeldre over sleipe, arrogante og gjerrige jøder husker jeg godt.

Jøde har vært et skjellsord lenge.

Det jeg reagerer på er hvor lite vesten selv innser å ha skapt denne konflikten og problemet. Vi er i mange tilfeller en idiot kultur med en lang historie i idioti.

Skrevet

Litt feil å si at jødene aldri har vært noe problem. Det var en grunn til at folk ikke tålte trynet på dem, selv om de såklart ikke bedrev terrorisme/vold.

Er absolutt ingen antisemittist overhode, men den irritasjonen jeg husker fra mine oldeforeldre over sleipe, arrogante og gjerrige jøder husker jeg godt.

Jøde har vært et skjellsord lenge.

Det jeg reagerer på er hvor lite vesten selv innser å ha skapt denne konflikten og problemet. Vi er i mange tilfeller en idiot kultur med en lang historie i idioti.

Hva i all verden? Så din rasisme er basert på at dine besteforeldre ikke tålte trynet på jødene? At de var grådige og gjerrige? Godt gjort å argumentere på samme måte som nazistene argumenterte! Håper du er stolt av deg selv, og den rasisten du er.

• Liker 2
Skrevet

"Oldeforeldre" mente jeg. Herlighet, jeg håper du troller, hvis ikke bør du virkelig gå i deg selv.

Skrevet

Terrorist og muslim er to ting.

Terrorist: Da vil du drepe noen pga tegnigene som feks. De terrorister ønsker ikke at det skal tegnes av profeten. Ingen vet hvordan profeten ser ut. Det er samme som Jesus burde ikke være tegnet. Ingen vet om han ser ut slikt hvordan han ser ut på bildene.

Muslim: Du er som andre mennesker. Hvis du ønsker så kan du be til Gud og gjøre ting som skal gjøres og være sosialt med andre mennesker hvor du bor. Hvis du ikke ønsker å være sosial så må du bare stenge deg inne og ikke være sosialt. Det var bare enkelte ting jeg nevnte som var eksempel, og har venner som er muslimer og de er vanlig for som alle vi.

Dere trenger ikke tro meg hvis noen begynner igjen å kødde med tegningene så kommer de igjen med skytingen.

Alle har sin mening.

Anonymous poster hash: a09b5...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...