Gå til innhold

Mistet katt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hillary...

Katten min rømte ut av buret på parkeringsplassen hos veterinæren i går. Han rømte under huste, og der ble han liggende. Kom ikke frem. Alle hjalp til å lete.

Jeg er helt fortvilet. Tenk om jeg mister han.

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist da!!

Lykke til med letinga! :) Håper dere finner katten raskt! Prøv å lokke ham med noe du vet han liker! (hvis du fortsatt vet hvor h*n er da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp lapper på veterinærkontoret og alle butikkene i området (som du sikkert allerede har gjort). Han må jo dukke opp en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min rømte ut av buret på parkeringsplassen hos veterinæren i går. Han rømte under huste, og der ble han liggende. Kom ikke frem. Alle hjalp til å lete.

Jeg er helt fortvilet. Tenk om jeg mister han.

:grine:

Gikk du der i fra før du fikk tak i katten? :o Har du fått den tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hillary..

Jeg var der noen timer før jeg gikk. Dette var på ettermiddagen. Man må bare bruke hodet og intuisjon. Katten min var redd, lå under huset og kommer ikke frem når det er hunder som bjeffer som skal inn til veterinæren, masse biltrafikk, lys og støy ved en kiosk...folk inni kiosken som går på gulvet over hodet på han.... Dessverre kom han ikke ut på kvelden heller.

Han er observert. Og jeg burde sikkert ha skulket den nye vikarjobben min (uten fleksitid, begynte 7.30 på jobb) og prøvd å få tak i han morgenen etter. Jeg var nesten på vei opp dit. Noen så han den morgenen.

Mye er gjort.

Nå er han på vei hjem håper jeg, men det et stykke. tre kilometer kanskje. Han har gått langt før og klart seg.

Veldig var for trafikken.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er så trist og nervepirrende. Men jeg tror du får tilbake katten din. Om den er var for trafikken holder den seg sikkert rundt der den ble borte. Ville bare ønske deg lykke til, håper du holder oss oppdatert :-)

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...