Gå til innhold

Sukker - dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er 2 forskjellige sider. Du er jo bare vrang.

Anonymous poster hash: 4702c...3c0

Nei, jeg ser at dem ser likedan ut...

Anonymous poster hash: 39535...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på sukker i ca 3 måneder nå, tinder i 4-5 måneder og var på match i 5-6 måneder i sommerhalvåret. Match profilen har jeg slettet.

For min del har sukker vært soleklart best. Der er det jo faktisk damer som svarer og har lyst til å gå ut. Match var helt ubrukelig for meg, Tinder har vært veldig opp og ned. OK til å begynne med de første månedene, men nå har det vørt helt dødt i flere måneder,

-mann i midten av 30-årene

Anonymous poster hash: 83c51...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Sukker.no tidligere, men jeg fikk hele konseptet opp i halsen. Orker ikke betale for å få tilgang til alle funksjoner. Var også på en av festene de arrangerte. Stiv pris og ganske rotete organisering. Syns det hele var ganske kleint, spesielt da fotomatchen kom i løpet av kvelden. Syns også at matchingen på Sukker funker dårlig for min del.

Nå bruker jeg http://FjellDate.no som er midt i blinken for meg som er glad i friluftsliv og aktivitet. Her finner man tusenvis av likesinnede og jeg har allerede vært på tre-fire turer med mennesker jeg møtte der :) Fordelen med FjellDate er at det er gratis og har spreke medlemmer. Minuset er at stedet er nytt og under utvikling. Siden er litt treig og designet ikke det beste i verden, men totalt sett syns jeg det er et godt alternativ til Sukker og Match.

-Mann 29



Anonymous poster hash: 234e3...da6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Sukker.no tidligere, men jeg fikk hele konseptet opp i halsen. Orker ikke betale for å få tilgang til alle funksjoner. Var også på en av festene de arrangerte. Stiv pris og ganske rotete organisering. Syns det hele var ganske kleint, spesielt da fotomatchen kom i løpet av kvelden. Syns også at matchingen på Sukker funker dårlig for min del.

Nå bruker jeg http://FjellDate.no som er midt i blinken for meg som er glad i friluftsliv og aktivitet. Her finner man tusenvis av likesinnede og jeg har allerede vært på tre-fire turer med mennesker jeg møtte der :) Fordelen med FjellDate er at det er gratis og har spreke medlemmer. Minuset er at stedet er nytt og under utvikling. Siden er litt treig og designet ikke det beste i verden, men totalt sett syns jeg det er et godt alternativ til Sukker og Match.

-Mann 29



Anonymous poster hash: 234e3...da6


Jeg er også medlem på https://FjellDate.no og syns at konseptet er kjempebra, til tross for at den har en del "barnesykdommer". Sukker.no er en helt grei datingtjeneste, men på FjellDate finner jeg kun folk som brenner for frilutsliv. Her er det bare til å bli medlem dersom man er glad i spreke mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært på Sukker, og det er ikke noe galt der... det jeg synes er mest overraskende er at så mange sender melding til meg, inviterer meg med på både det ene og det andre, uten at de ikke engang vet hvordan jeg ser ut. Eneste de har å gå etter er; "168 cm, slank". Ehhhh...



Anonymous poster hash: c9e89...a21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har så mange dårlige inntrykk av menn generelt og jeg har i sååå mange år gått rundt å trodd at sånn og sånn vil det være å være singel, så dårlig er en ons, menn er bare ute etter sex..Menn er desperate på datingsider. Hele denne pakken har jeg faktisk tatt seriøst og grundig vurdert, har prøvd å holde dette unna meg og være skeptisk. Forventet det, praktisk talt...Jeg har vært i et langt forhold, og når jeg ble singel i en alder av 26 forventet jeg at singellivet kom til å bli hardt. Sånn og sånn var menn.

Men vet dere hva? Jeg har aldri fått dårlig behandling av menn som singel.

Jeg hadde en ONS. Morgenen besto av hygge, frokost, smil og klem. Dagen etter fikk jeg sms. Helga etter gikk jeg med på en date. Og det ble flere dater. Ble ikke oss - men det var en positiv opplevelse og han var ingen drittsekk. Han var en oppegående og hyggelig fyr, som til og med var 2 år yngre. (Makan! Skrekk!?)

I ettertid har det ikke vært ons, men det har vært dater. Hyggelige møter ute på byen, seriøse samtaler med oppegående menn som har tydelig interesse og spør om tlf.nr og går tilbake til gruppa si, og forventer ikke at jeg skal henge med de og kanskje bli med på fest og havne i senga.

Når jeg meldte meg inn på sukker, raste det inn med meldinger fra menn. Selvsagt var noen mindre oppegående, men tar man de vekk og konsentrerer seg om de som er seriøse, så er man kanskje flinkere til å tiltrekke seg gode menn, da? Eller er man flinkere til å fokusere på dem i stedet for å vandre rundt med destruktive menn og skaffe seg fæle erfaringer? Ikke vet jeg.

Til og med i sommer da jeg hadde en negativ erfaring med en date, var det ikke så ille at det skulle være nevneverdig.

Jeg får roser, jeg får frokost, jeg får forespørsel om date av bekjente, og når jeg tenker på alle som jeg har hatt noe med å gjøre i 5 år som singel, er alle sammen oppegående.

Jeg må være svært heldig....



Anonymous poster hash: b79c9...07d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betyr det at jeg som er ung ufør men har tenkt å prøve å komme meg i arbeid snart og er ganske lubben har liten sjanse på date markedet?

Ehhh, ja. At du ikke skjønner det selv er vel kanskje det størrste problemet.

Anonymous poster hash: 1cd98...18b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ehhh, ja. At du ikke skjønner det selv er vel kanskje det størrste problemet. Anonymous poster hash: 1cd98...18b

Innlegget var ment som ironi..

Jeg vet at jeg har like mye sjans som alle. Det er personligheten som teller og jeg har en bra personlighet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at jeg som er ung ufør men har tenkt å prøve å komme meg i arbeid snart og er ganske lubben har liten sjanse på date markedet?

Det kommer vel helt an på. Hva betyr "tenker å komme meg i arbeid snart"? Har møtt på typer som har sagt at de skal komme seg i arbeid snart, og at de søker etter jobber og sånt, men så viser det seg at det bare blir utsatt og utsatt i uendeligheten. Og på grunn av at jeg (og flere med meg) har slike erfaringer, så skal det litt til for å overbevise om at man faktisk er jobbsøkende når man NAVer. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke "tenkt på å prøve å komme meg i arbeid snart", jeg hadde logget av kvinneguiden med en gang og klikket inn på alle sider som viser ledige stillinger, og søkt, med en gang :) Det er ikke noe værre enn å hoppe i det!

(Ps. Nå vet jeg såklart ikke hvorfor du er ung ufør, om du har en sykdomshistorie som gjør det vanskelig for deg å være i arbeid så har jeg såklart forståelse for det, det blir noe helt annet. Er man syk så må man først å fremt fokusere på å bli frisk).

Anonymous poster hash: 05f52...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Folkens, jeg innså nettopp at 900 menn hadde sett på profilen min. Jeg har fått rundt 15 meldinger, alle av helt uaktuelle menn. Sorry, men langt unna det jeg ville falt for.

Jeg er 25, blond, slank, søt (men sikkert ikke dritpen) og har egentlig ikke skrevet noe særlig i profilen min, altså blir de ikke skremt bort av ekstreme meninger i alle fall.

Hva er nøkkelen her for å lykkes litt bedre? Jeg har ikke sendt mange meldinger selv, det skal sies, men jeg hadde egentlig regnet med litt mer oppmerksomhet. Mener virkelig ikke å høres innbilsk ut, bare lurer på om det er noe jeg burde gjøre med profiltekst.



Anonymous poster hash: 87a7f...795
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harryfolk og raringer på Møteplassen.. Fint om dere kan definere hva dere legger i utrykkene?

Flere single damer burde prøve Tinder, mange har funnet lykken der også.. selv om det " bare" er ett "sexmarked".. prøve før en uttaler seg.

Videre til menn så kan dere gå inn på dateinasia siden og se hva som er der, veldig mange asiatiske damer bosatt i norge som søker etter norske menn..bare et tips.



Anonymous poster hash: 4aa79...69a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på sukker i 2 dager, det var bortkastet tid.

Stygg side, stygg layout og dårlig interface ,og så tar de betalt - de er jo ikke bra engang?

Har vært på OKCupid i 2 år, hatt både gode og skuffende opplevelser, men det er jo dating i et nøtteskall.

Møtte 3 gutter, casual dates, ble ikke så mye ut av det fordi jeg følte at de vinglet frem og tilbake og ikke helt visste hva de ville.

Deretter møtte jeg en bra fyr der, og nå er vi sammen.

(Er ifra Oslo-området)



Anonymous poster hash: ad6fd...eb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

På 24.3.2015 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Folkens, jeg innså nettopp at 900 menn hadde sett på profilen min. Jeg har fått rundt 15 meldinger, alle av helt uaktuelle menn. Sorry, men langt unna det jeg ville falt for.

Jeg er 25, blond, slank, søt (men sikkert ikke dritpen) og har egentlig ikke skrevet noe særlig i profilen min, altså blir de ikke skremt bort av ekstreme meninger i alle fall.

Hva er nøkkelen her for å lykkes litt bedre? Jeg har ikke sendt mange meldinger selv, det skal sies, men jeg hadde egentlig regnet med litt mer oppmerksomhet. Mener virkelig ikke å høres innbilsk ut, bare lurer på om det er noe jeg burde gjøre med profiltekst.


Anonymous poster hash: 87a7f...795

 

Tror dette kan være litt av årsaken. Det er veldig mange som er som deg (ung, slank, søt osv), men uten en skikkelig profiltekst som viser hvem du er så forsvinner du i mengden. For å tiltrekke deg de mennene du vil ha, må du få fram hvem du ser etter i teksten din (uten å fremstå som kravstor). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Doge skrev:

Tror dette kan være litt av årsaken. Det er veldig mange som er som deg (ung, slank, søt osv), men uten en skikkelig profiltekst som viser hvem du er så forsvinner du i mengden. For å tiltrekke deg de mennene du vil ha, må du få fram hvem du ser etter i teksten din (uten å fremstå som kravstor). 

Du siterer et innlegg fra 2015, så det kan hende at problemstillingen ikke er like stor nå som for 3 år siden. :) 

Anonymkode: 9f741...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du siterer et innlegg fra 2015, så det kan hende at problemstillingen ikke er like stor nå som for 3 år siden. :) 

Anonymkode: 9f741...b8e

Kan hende andre har samme problem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Doge skrev:

Kan hende andre har samme problem :)

Sikkert mange.

Men du siterte og kom med råd til ei som skrev innlegg for tre år siden og da ble det ikke generelt lengre, men spisset mot hennes innlegg. Derfor jeg "reagerte". Var ikke noen stor sak heller, er bare at det er så mange gamle tråder som har blitt dratt fram i det siste og det begynner å bli litt oppbrukt. 

Ellers er jeg enig at det er helt greit å dra opp gamle tråder dersom det er generelle greier - som f.eks vond lukt i en vaskemaskin eller noe sånt. 

Anonymkode: 9f741...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...