Gå til innhold

Sukker - dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er mennesker som oss, at dem sliter psykisk eller er arbeidsledig har ingenting å si, det er hvordan personen er

Anonymous poster hash: 39535...44f

Klart det.Men det er jo ofte ikke så lurt å date om man sliter skikkelig med ting.Det gjør hele datingen mye mer komplisert og vanskelig,og man risikerer å dra den andre ned i sine egne problemer. Jeg ble selv deprimert da jeg datet en alvorlig deprimert mann.

Anonymous poster hash: 7cd30...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært på sukker, men møteplassen har jeg bra erfaringer mer :) noen nevnte tinder over her, føler tinder er mye mer useriøst enn de fleste nettdatingsider. Hører veldig sjeldent om noen som har møttes over tinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det faktisk ikke bare er meg som mener å ha erfarte dette...

Jeg er ikke spesielt storforlangende og kresen,og har blitt kjent med flere hyggelige menn der,

men de fleste har slitt med et eller annet og vært litt stakkarslige på en måte.

Lurer på hvorfor det er slik at disse er i flertall på Møteplassen fremfor andre nettssider, noe teori om det?

Anonymous poster hash: 7cd30...9d2

Jeg tror det er fordi møteplassen har vært lengst og når den ført og overtok en del av de som hang på nettby og blink når de sidene ble lagt ned. Sukker la tidlig opp til en litt annen profil hvor matchingen med bilder og sukkerfester var i fokus. En litt annen stil enn for de som liker å henge på brune puber, synge karaoke og dra på DDE konserter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på både Møteplassen, Match og Sukker. Jeg er mest fornøyd med Sukker. På de to andre har deaktivert profilen min.

Jeg synes det var mange rare og spesielle menn der. Fikk mange rare meldinger å. Kom så klart snakk i noen greier karer. Møtte 2 av de. Koselig menn, men ble ikke noe mer enn den ene daten. Føler de på Sukker er mer seriøse og bedre utvalg.

Jeg er heller ikke interessert i å date en Naver eller en overvektig mann. Jeg er ikke kresen av den grunn. Alle har jo sine preferanser.

Anonymous poster hash: 2c808...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun vært på sukker.no, og betalte aldri noe der.
Pratet med et par stykker som var greie, men ikke helt min type,
og fikk en del sleasy meldinger av andre igjen som kun var ute etter en ting..
Så traff jeg min nåværende kjæreste der, og vi feirer halvtårsdag nå på tirsdag :)



Anonymous poster hash: fcd16...77a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på både Møteplassen, Match og Sukker. Jeg er mest fornøyd med Sukker. På de to andre har deaktivert profilen min.

Jeg synes det var mange rare og spesielle menn der. Fikk mange rare meldinger å. Kom så klart snakk i noen greier karer. Møtte 2 av de. Koselig menn, men ble ikke noe mer enn den ene daten. Føler de på Sukker er mer seriøse og bedre utvalg.

Jeg er heller ikke interessert i å date en Naver eller en overvektig mann. Jeg er ikke kresen av den grunn. Alle har jo sine preferanser.

Anonymous poster hash: 2c808...e7e

Var dette på Møteplassen eller Match? Jeg har også prøvd Match en kort tid,men vet ikke helt...Er det mye likt Møteplassen når det gjelder menn?

Anonymous poster hash: 7cd30...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var dette på Møteplassen eller Match? Jeg har også prøvd Match en kort tid,men vet ikke helt...Er det mye likt Møteplassen når det gjelder menn?

Anonymous poster hash: 7cd30...9d2

det er jo samme sider

Anonymous poster hash: 39535...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Match er umulig dersom du ikke vil kjøpe medlemskap. På både sukker og møteplassen går det an å være gratismedlem i hvert fall en stund til man har funnet ut om man ønsker å ha en onlineprofil.

Vet det er ego å forvente at mannen skal kjøpe medlemskap, men sånn er det som regel da. Og hvis man er plussmedlem på sukker eller møteplassen så kan man skrive med menn selv om man ikke betaler medlemskap selv.

Men, på Match er det vel sånn at der må man kjøpe medlemskap uansett. Der er det ikke mulig å være freeloader.



Anonymous poster hash: 7975e...acd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Match er umulig dersom du ikke vil kjøpe medlemskap. På både sukker og møteplassen går det an å være gratismedlem i hvert fall en stund til man har funnet ut om man ønsker å ha en onlineprofil.

Vet det er ego å forvente at mannen skal kjøpe medlemskap, men sånn er det som regel da. Og hvis man er plussmedlem på sukker eller møteplassen så kan man skrive med menn selv om man ikke betaler medlemskap selv.

Men, på Match er det vel sånn at der må man kjøpe medlemskap uansett. Der er det ikke mulig å være freeloader.

Anonymous poster hash: 7975e...acd

Kvinner skal være på kjøkkenet og lage maten.

Anonymous poster hash: e29be...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo samme sider

Anonymous poster hash: 39535...44f

Nei det er to forskjellige.

Anonymous poster hash: 7cd30...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skal være på kjøkkenet og lage maten.

Anonymous poster hash: e29be...ce4

Jaja, deg om det...

Anonymous poster hash: 7975e...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er to forskjellige.

Anonymous poster hash: 7cd30...9d2

jo

Anonymous poster hash: 39535...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som er på sukker.no, hva synes dere? Hva er positivt? Er det noe negativt ved sukker?

Anonymous poster hash: 806e5...b08

Jeg har ikke vært på Sukker så lenge men synes det er en litt rotete side i forhold til Møteplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette på Møteplassen eller Match? Jeg har også prøvd Match en kort tid,men vet ikke helt...Er det mye likt Møteplassen når det gjelder menn?

Anonymous poster hash: 7cd30...9d2

Begge plassene. Synes Match var verst da.

Anonymous poster hash: 2c808...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begge plassene. Synes Match var verst da.

Anonymous poster hash: 2c808...e7e

Og så er Match i tillegg svindyrt! Det eneste positive var at medlemsmassen der var ganske stor,og det var mulig å kontakte folk i andre land også.Det var også endel funksjoner jeg likte,bl.annet den med at man kunne logge seg på usynlig for andre,og jeg kunne slippe å bli kontaktet av dem som falt utenfor min egen alderspreferanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem ser likedan ut

Anonymous poster hash: 39535...44f

Det er 2 forskjellige sider. Du er jo bare vrang.

Anonymous poster hash: 4702c...3c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...