AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Dere som er på sukker.no, hva synes dere? Hva er positivt? Er det noe negativt ved sukker? Anonymous poster hash: 806e5...b08
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har bare opplevd Møteplassen i tillegg til Sukker, og synes absolutt Sukker er best, både teknisk og at Sukker vel har flere medlemmer virker det som i mitt område i hvert fall. Når det gjelder de som er der, så er det vel ikke veldig annerledes der enn andre steder. Anonymous poster hash: 7c46d...d8a
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Hele nettsida er tull, jeg prøvde den i en periode og alle damene var bare kresne og ville enten ikke svare eller møte meg uansett hvor hyggelig jeg var. Man får bedre sjans om man stikker ut på byen og møter noen... 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 På Sukker er det en kultur for å være litt sær og ignorerende overfor andres oppmerksomhet. Sendte et hjerte til en. Vipps, dagen etter hadde han blokkert meg gitt. Vel, tok det som et hint om jeg nok ikke falt i smak. Der inne råder ikke vanlig høflighet. Helt på tryne. Men, det er en del hyggelige og da, og de er i flertall, heldigvis. Anonymous poster hash: d660e...229 3
Polly Ester Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har bedre erfaring med Møteplassen enn Sukker. Kan hende det er fordi det ser ut som den ene personen jeg har møtt fra Møteplassen ser ut til å være en veldig bra match som kan bli kjæreste, ser i hvert fall veldig lyst ut akkurat nå. Har møtt et par-tre stykker fra Sukker, men ingen av dem var noe å samle på. Det var bare sex de var ute etter. Jeg har også opplevd at mange menn der har litt nesa i sky og enten bare sexflørter eller lar være å svare, eller at alt bare renner ut i sanden...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Historien med sukkermannen slutter ikke der. Etter en god stund fjernet han blokkeringen, og sendte en melding. Han hadde vel ledig kapasitet da må vite. Hva jeg gjorde, ...ignorerte både han og meldingen selvsagt. Vil jo ikke skille meg ut fra mengden på Sukker.Anonymous poster hash: d660e...229 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Dere som er på sukker.no, hva synes dere? Hva er positivt? Er det noe negativt ved sukker? Anonymous poster hash: 806e5...b08 Koster alt for mye. Dårlig teknisk og dårlig layout. Bor du i mindre by som Stavanger, så er det lite gjennomstrømning av nye jenter. Samme mennene slåss om de samme jentene. Anonymous poster hash: e29be...ce4 1
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Koster alt for mye. Dårlig teknisk og dårlig layout. Bor du i mindre by som Stavanger, så er det lite gjennomstrømning av nye jenter. Samme mennene slåss om de samme jentene. Anonymous poster hash: e29be...ce4 Sukker er jo den billigste datingsida og det blir billigere for hver måned
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Er dame på 36.Har bare vært gratismedlem på Sukker så langt,men var lenge VIP-medlem på Møteplassen og synes den siden fungerte greit.Den forskjellen jeg ser er at menn virker mer kravstore på Sukker enn Møteplassen. På Møteplassen er det mange harryklumper,raringer og overvektige.På Sukker er utseendenivået høyere ser det ut som,men "alle" menn ser ut til å ville ha damer 5-10 år yngre enn dem selv.På Møteplassen er de fleste villig til å gi jevnaldrende damer en sjanse. Anonymous poster hash: 7cd30...9d2
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Er dame på 36.Har bare vært gratismedlem på Sukker så langt,men var lenge VIP-medlem på Møteplassen og synes den siden fungerte greit.Den forskjellen jeg ser er at menn virker mer kravstore på Sukker enn Møteplassen. På Møteplassen er det mange harryklumper,raringer og overvektige.På Sukker er utseendenivået høyere ser det ut som,men "alle" menn ser ut til å ville ha damer 5-10 år yngre enn dem selv.På Møteplassen er de fleste villig til å gi jevnaldrende damer en sjanse. Anonymous poster hash: 7cd30...9d2 Hva er problemet med det? Du kan finne kjærligheten i en som er feit med... Det er dette som er problemet med dating sider, kvinnfolk er alt for kresne. Mennene skal være syltynne, se ut som en kjendis og være stønn med penger, det er ingen håp for oss mannen i gata som ikke er tynn...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Hva er problemet med det? Du kan finne kjærligheten i en som er feit med... Det er dette som er problemet med dating sider, kvinnfolk er alt for kresne. Mennene skal være syltynne, se ut som en kjendis og være stønn med penger, det er ingen håp for oss mannen i gata som ikke er tynn... En mann trenger ikke være syltynn for min del.Men nå er jeg selv ganske tynn og liten og veier ca.50 kg.Er ganske fysisk aktiv av meg,elsker trening, fjellturer etc..så jeg føler ikke at en sterkt overvektig mann er noe bra match da hele min livsstil er ganske forskjellig fra hans. Jeg er ikke veldig kresen,men orker ikke date menn som f.eks.har flere barn med ulike mødre,masse psykiske utfordringer eller NAVer uten fremtidsambisjoner.Jeg har prøvd og det ender aldri bra.Penger gir jeg blaffen i om han har.Så lenge han har ryddig økonomi og ting på stell er jeg fornøyd. Anonymous poster hash: 7cd30...9d2 1
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 En mann trenger ikke være syltynn for min del.Men nå er jeg selv ganske tynn og liten og veier ca.50 kg.Er ganske fysisk aktiv av meg,elsker trening, fjellturer etc..så jeg føler ikke at en sterkt overvektig mann er noe bra match da hele min livsstil er ganske forskjellig fra hans. Jeg er ikke veldig kresen,men orker ikke date menn som f.eks.har flere barn med ulike mødre,masse psykiske utfordringer eller NAVer uten fremtidsambisjoner.Jeg har prøvd og det ender aldri bra.Penger gir jeg blaffen i om han har.Så lenge han har ryddig økonomi og ting på stell er jeg fornøyd. Anonymous poster hash: 7cd30...9d2 Betyr det at jeg som er ung ufør men har tenkt å prøve å komme meg i arbeid snart og er ganske lubben har liten sjanse på date markedet?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Betyr det at jeg som er ung ufør men har tenkt å prøve å komme meg i arbeid snart og er ganske lubben har liten sjanse på date markedet? Nei.Absolutt ikke.Du har jo en plan høres det ut som.Jeg tenker på dem som er tilfreds med å NAVe i år etter år uten god grunn.Det finnes dessuten mange damer som er lubne også,og mange lubne menn som har kjærester så det burde ikke være noe som ødelgger så mye. Anonymous poster hash: 7cd30...9d2 1
Polly Ester Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Hva er problemet med det? Du kan finne kjærligheten i en som er feit med... Det er dette som er problemet med dating sider, kvinnfolk er alt for kresne. Mennene skal være syltynne, se ut som en kjendis og være stønn med penger, det er ingen håp for oss mannen i gata som ikke er tynn... Sånn er det med menn også. Så da er det sånn med folk da. Kresne. I hvert fall de som er på sukker og andre datingsider. Betyr det at jeg som er ung ufør men har tenkt å prøve å komme meg i arbeid snart og er ganske lubben har liten sjanse på date markedet? Nei, du trenger ikke ha liten sjanse på datemarkedet for det, men du har nok ikke sjanse på AB som mente at store menn ikke er noe for henne. Det finnes masse forskjellige mennesker, ikke bare de som er ute etter det perfekte. Dessuten kan du være perfekt for en annen ung dame. 1
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 Synes det bør være greit å kunne si at det er mer harry og overvektige mennesker og flere med NAV som hovedinntekt uten at det skal bety at man er kresen. Det er jo sant! Noen liker småfeilte harrytasser med trailersjåfør som yrke, og egon som spiseplass ved spesielle anledninger, andre vil ha en sixpack mann som tar en med på de mest lukseriøse middagene. Folk er forskjellige og det er mange forskjellige mennesker overalt. Men er man ute etter noe harry er det mest sannsynlig at man finner lykken på Møteplassen.. Men bruker folk nettdatingsider like mye etter at Tinder kom? Det lurer jeg på 1
Polly Ester Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 Men er man ute etter noe harry er det mest sannsynlig at man finner lykken på Møteplassen.. Men bruker folk nettdatingsider like mye etter at Tinder kom? Det lurer jeg på Er det mer kvalitet på sukker, er det det du mener? At "mannen i gata" er på Møteplassen? Jeg vet ikke svar på siste spm ditt, men jeg bruker ikke Tinder.
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 Er det mer kvalitet på sukker, er det det du mener? At "mannen i gata" er på Møteplassen? Jeg vet ikke svar på siste spm ditt, men jeg bruker ikke Tinder. De fleste på nettdatingsider er mannen i gata i mine øyne, og selv om er er mennesker som er litt mer harry over alt, er det en større skala av de på Møteplassen. Det er også flere mennesker som sliter psykisk, eller som er arbeidsledige der enn på sukker.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 De fleste på nettdatingsider er mannen i gata i mine øyne, og selv om er er mennesker som er litt mer harry over alt, er det en større skala av de på Møteplassen. Det er også flere mennesker som sliter psykisk, eller som er arbeidsledige der enn på sukker. Godt å høre at det faktisk ikke bare er meg som mener å ha erfarte dette... Jeg er ikke spesielt storforlangende og kresen,og har blitt kjent med flere hyggelige menn der, men de fleste har slitt med et eller annet og vært litt stakkarslige på en måte. Lurer på hvorfor det er slik at disse er i flertall på Møteplassen fremfor andre nettssider, noe teori om det? Anonymous poster hash: 7cd30...9d2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #19 Skrevet 15. februar 2015 Godt å høre at det faktisk ikke bare er meg som mener å ha erfarte dette... Jeg er ikke spesielt storforlangende og kresen,og har blitt kjent med flere hyggelige menn der, men de fleste har slitt med et eller annet og vært litt stakkarslige på en måte. Lurer på hvorfor det er slik at disse er i flertall på Møteplassen fremfor andre nettssider, noe teori om det? Anonymous poster hash: 7cd30...9d2 De er mennesker som oss, at dem sliter psykisk eller er arbeidsledig har ingenting å si, det er hvordan personen er Anonymous poster hash: 39535...44f
Polly Ester Skrevet 15. februar 2015 #20 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har ikke blitt kjent med så mange verken på Sukker eller Møteplassen. Men, de jeg har møtt på Sukker er begge deler. På Møteplassen har jeg bare vært noen uker som aktiv, og de to-tre jeg har fått kontakt med der er ikke arbeidsledig og virker heller ikke til å være psykiske tilfeller. Men, som sagt; jeg har ikke vært veldig aktiv eller hatt kontakt med så mange heller. Mest på sukker tidligere, og der er det ymse der også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå